Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sieciowa strzelanka zatytułowana Battlefield Heroes zaprezentowana wczoraj przez potentata branży rozrywkowej ma być udostępniana w innym niż tradycyjny modelu biznesowym. Gra będzie darmowa, ale zawierać ma reklamy.

robot sprzątający

reklama


Battlefield Heroes to luźno nawiązująca do serii gier wojennych Battlefield strzelanka utrzymana w komiksowej konwencji. Jej premierę zapowiedziano wczoraj na odbywającej się w Monachium konferencji Digital, Life, Design (DLD). Gra ma być pierwszą z serii darmowych gier EA dostępnych według modelu biznesowego "Play 4 Free" (graj za darmo).

Grę będzie można ściągnąć za darmo, nie będą też pobierane żadne opłaty za możliwość grania przez internet. Zamiast tego, gra będzie zawierała reklamy i wzbogacona będzie o system mikropłatności, dzięki którym można będzie dokonać kilka kosmetycznych zmian.

Co ciekawe, reklamy nie będą wyświetlały się w żadnym miejscu podczas rozgrywki, jedynie na ekranach powitalnych gry i na jej stronie domowej. Dzięki mikropłatnościom nie będzie można natomiast zyskać przewagi w grze. Przykładowo, będziemy mogli swojej postaci dokupić zawadiacki kapelusz, ale zakup broni dokonującej więcej szkód nie będzie już możliwy.

Pomysł na taki model biznesowy w rozrywce elektronicznej nie jest nowy. EA już jakiś czas temu uruchomiła darmową wersję gry FIFA dla graczy z Południowej Korei. Gra w nią pięć milionów osób, które generują amerykańskiemu przedsiębiorstwu przychody rzędu miliona dolarów miesięcznie.

Premiera gry zapowiedziana jest na lato tego roku. Dostępna będzie jedynie do ściągnięcia przez internet, nie będzie jej można kupić w sklepach.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

iPKO zamiast Inteligo

Źródło: EA, BBC News, NYT



Ostatnie artykuły:

fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag reklama w grachtag grytag Electronic Artstag EAtag Battlefield