Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama internetowa

  • Microsoft skarży się na monopol Google w UE


    Robert Scoble, na lic. CC
    Weteran procesów antymonopolowych zwrócił się do Komisji Europejskiej ze skargą na działania Google. Niewątpliwie Google jest monopolistą i może nadużywać swojej pozycji, ale skarga ze strony Microsoftu wygląda na desperacki krok.  więcej
    01-04-2011, 12:21, Marcin Maj, Pieniądze
  • adStandard 2011: Co trzeci internauta blokuje reklamy


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Ponad 1,5 mld zł wydaje się w Polsce na reklamę w sieci. Internauci reklam generalnie nie lubią, ale są w stanie docenić przekazy z humorem. Najpopularniejszymi branżami reklamującymi się w polskiej sieci w 2010 r. były "Finanse" oraz "Telekomunikacja" - wynika z raportu adStandard 2011 przygotowanego przez Internet Standard.  więcej
    23-03-2011, 10:06, Marcin Maj, Pieniądze
  • Google zmienia szefa i ogłasza niezłe wyniki


    epheterson (na lic. cc)
    Współzałożyciel Google Larry Page zastąpi Erica Schmidta na stanowisku CEO firmy Google. Eric Schmidt pozostanie w firmie, aby zajmować się relacjami biznesowymi i doradzaniem nowym szefom. Firma ogłosiła też wyniki finansowe, które można uznać za świetne zakończenie roku 2010.  więcej
    21-01-2011, 08:53, Marcin Maj, Pieniądze
  • IAB AdEx: Reklama online o 24 proc. w górę


    © fotolia.com
    Złoty czas dla reklamy online w Polsce trwa w najlepsze. Patrząc na stopień rozwoju innych państw, można oczekiwać przynajmniej kilku kolejnych tłustych lat.  więcej
    27-12-2010, 10:28, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Reklama online: Polska w europejskiej czołówce


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    1,5 miliarda złotych mogą wynieść tegoroczne wydatki na reklamę internetową nad Wisłą. Polska pod względem dynamiki wzrostu rynku jest w europejskiej czołówce.  więcej
    24-12-2010, 12:00, Michał Chudziński, Technologie
  • Antypiraci wygrali z dostawcą reklam. Google na celownik?


    © - Raffy - istockphoto.com
    Firma Triton Media zapłaci 400 tys. dolarów za świadczenie usług reklamowych na rzecz "pirackich" stron. Może to być w USA początkiem nowej taktyki antypirackiej polegającej na atakowaniu tych firm, dzięki którym można spieniężyć działalność polegającą na nieautoryzowanym udostępnianiu plików.  więcej
    02-11-2010, 08:46, Marcin Maj, Technologie
  • Google: mobilna reklama nabiera rozpędu


    epheterson (na lic. cc)
    Google opublikowała swoje wyniki finansowe za III kwartał. Przychody firmy wzrosły o 23% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Google zarobiła dobrze na działalności podstawowej, ale obiecujące okazały się również nowe obszary działalności, takie jak reklama mobilna.  więcej
    15-10-2010, 10:35, Marcin Maj, Pieniądze
  • Koniec kryzysu w reklamie - wydatki i ceny idą w górę


    © fotolia.com
    Najnowsze prognozy domów mediowych mówią o przyspieszeniu wzrostu wydatków reklamodawców w mediach. Najwięcej na poprawie koniunktury zyska internet.  więcej
    28-09-2010, 11:46, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Agora zarabia w internecie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W pierwszym półroczu 2010 r. przychody ze sprzedaży reklam internetowych segmentu internet wzrosły o 46,3% (przy rynkowym wzroście wydatków na reklamę graficzną i e‐mail marketing o 21%). Ten dynamiczny wzrost przychodów był efektem znacznego zwiększenia (o 63,6%) sprzedaży reklam w drugim kwartale 2010 r.  więcej
    17-08-2010, 11:50, Paweł Kusiciel, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)