Wyniki jednego z ostatnich badań wskazują, że co trzeciego zarządzającego najbardziej podczas spotkań kłuje w oczy brak zaangażowania uczestników, a co czwartego – korzystanie z telefonu i laptopa, zamiast aktywnego udziału. Zdaniem menedżerów efektywność spotkań mogłoby podnieść pilnowanie, aby kończyły się one decyzjami oraz wcześniejsze określenie celu zebrania. więcej
Zdarza się, że odczuwamy dyskomfort psychiczny i nie potrafimy określić skąd on się bierze. W końcu diagnozujemy problem i dostrzegamy, że nasza droga życiowa nie układa się pomyślnie. Wówczas stwierdzamy, że czas zmienić swoje życie. Formułujemy postanowienia, przekraczamy „psychologiczny Rubikon” i zaczynamy działać. Niestety, dopiero wtedy okazuje się, że chcieć nie zawsze znaczy móc. więcej
Nawet najprzyjemniejsza praca może po jakimś czasie po prostu się znudzić. Jeżeli będziemy pamiętać o kilku prostych rzeczach, nasz dzień w biurze może być jednak tak samo przyjemny dziś, jak i za kilka lat. więcej