Marki mają coraz większy udział w wycenie firm. Główne światowe brandy zyskują szybko na wartości, bijąc kolejne rekordy. Część ekspertów przekonuje nawet, że mamy do czynienia z kolejną bańką spekulacyjną. Dlaczego marki są tak cenne? więcej
Dwa tygodnie temu deweloperzy aplikacji mobilnych zostali zaatakowani przez Lodsys - "patentowego trolla", który domagał się opłat licencyjnych za korzystanie z systemu zakupu w aplikacjach od Apple'a. Jest już jasne, że Apple nie zostawi deweloperów samych sobie i ma prawne argumenty przeciwko roszczeniom Lodsys. więcej
Dzięki nim cały rynek wzrósł o blisko 1/5 w ciągu roku. Konsumenci zdają się coraz częściej stawiać na mniej popularne niegdyś marki, co sprawia, że Nokia ma coraz mniejszy udział w rynku. Mocno zyskują HTC, Apple czy Samsung Electronics. więcej
Jeszcze rok temu Microsoft był najbardziej wartościową firmą w branży IT. Obecnie zajmuje miejsce trzecie. Czyżby gwiazda koncernu powoli gasła? więcej
Choć Apple nie udostępniło ostatnio żadnego nowego urządzenia, deweloperzy postanowili na własną rękę wyposażyć iPada w wyświetlacz 3D, a przynajmniej w jego namiastkę. więcej
Oczekiwanie związane z buforowaniem multimediów przesyłanych z internetu to problem, który firma Steve'a Jobsa zamierza raz na zawsze wyeliminować. więcej
Gartner potwierdza tendencję - konsumenci indywidualni wstrzymują się z zakupami nowych komputerów, co coraz mocniej przekłada się na wyniki finansowe producentów komputerów. Liderem na zachodzie Starego Kontynentu jest Hewlett-Packard. więcej