Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

telepracownicy

  • Kiedy warto mieć możliwość pracy zdalnej?

    Praca zdalna staje się coraz bardziej popularna - i nie bez powodów. Niezależnie od celu, jaki chce odnieść firma poprzez umożliwienie pracownikom wypełniania swoich obowiązków przez internet, opcja pracy zdalnej powinna być dostępna w każdym nowoczesnym przedsiębiorstwie.  więcej
    14-04-2012, 12:32, Dorota Bal, ALPOL – rozwiązania IT, Porady
  • Telepraca w chmurze prywatnej - jak jest, a jak może być?

    Sporo czasu temu w Polsce unormowano zagadnienie telepracy. Na konieczność otwarcia takiej formy zatrudnienia wskazywali zarówno pracodawcy, jak i pracobiorcy.  więcej
    08-03-2012, 11:10, Tomasz Barbaszewski, Pieniądze
  • Mobilni pracownicy - będzie ich 1,3 mld


    ©istockphoto.com
    Kryzys zachęca ludzi do większej mobilności. Dlatego też do roku 2015 liczba mobilnych pracowników wzrośnie aż o 1/3.  więcej
    08-01-2012, 12:44, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Telepraca - hit czy kit?


    © damircudic at istockphoto.com
    Odwieczną bolączką pracodawców jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, jak podnieść zyski i jednocześnie obniżyć koszty. Można spróbować temu zaradzić. Z pomocą przyjdzie możliwość zatrudnienia pracowników w formie telepracy.  więcej
    05-09-2011, 20:10, Kancelaria Prawna Skarbiec, Pieniądze
  • Czy można zwolnić telepracownika za spożywanie alkoholu w czasie pracy


    © icefront at istockphoto.com
    W jaki sposób pracodawca może kontrolować, czy pracownik pracujący w domu spożywa alkohol w czasie pracy?  więcej
    28-02-2011, 19:03, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Telepraca - kodeksowa i nieformalna


    © damircudic at istockphoto.com
    Telepracą nie są zainteresowani ani przedsiębiorcy, ani nawet potencjalni telepracownicy. Nie pomagają nawet promujące ją kampanie współfinansowane przez Unię Europejską. Dlaczego telepraca nie jest w Polsce popularna? Eksperci wskazują trzy główne przyczyny: restrykcyjne przepisy Kodeksu pracy, bariery psychologiczne u pracodawcy i pracownika, ale także dominujący nieformalizm.  więcej
    15-01-2011, 18:34, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Telepracownik zmniejsza koszty firmy nawet o 40 proc.


    © damircudic at istockphoto.com
    "Panuje opinia, że najlepszy pracownik to ten w firmie, nad którym pracodawca ma bezpośredni nadzór i może na bieżąco obserwować, jak radzi sobie z powierzonymi obowiązkami. Zatrudnienie telepracownika wymaga przełamania tych stereotypów. Jeśli pracownikowi powierzony jest określony zakres obowiązków, z których on się wywiązuje, to bezpośredni nadzór nad nim jest zbędny" - uważa Zbigniew Stanik, kierownik Wydziału Mazowieckiego Obserwatorium Rynku Pracy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie.  więcej
    29-12-2010, 12:48, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Telepracę można stosować w urzędach administracji rządowej


    © damircudic at istockphoto.com
    Pracownik zatrudniony w urzędzie administracji rządowej może skorzystać z elastycznych form wykonywania pracy. Może wykonywać swoje obowiązki, będąc zatrudnionym w formie telepracy.  więcej
    14-10-2010, 18:28, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Telepraca tak, ale tylko na zlecenie


    © damircudic at istockphoto.com
    Pracodawcy nie chcą zatrudniać telepracowników na umowę o pracę, bo oznacza to dla nich dodatkowe koszty. Dlatego najczęściej, jeżeli decydują się na telepracownika, wykonuje on swoje obowiązki na podstawie umowy cywilnoprawnej.  więcej
    06-10-2010, 13:53, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Telepracownikowi należy się zwrot kosztów


    © damircudic at istockphoto.com
    Pracodawca zatrudniający pracownika w formie telepracy musi dostarczyć mu niezbędny sprzęt, pokryć koszty związane z jego instalacją i utrzymaniem, a także zapewnić pomoc techniczną i szkolenie z jego obsługi.  więcej
    31-08-2010, 09:55, GazetaPrawna.pl, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)