Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

chatbot

  • AI w obsłudze klienta: Praktyczny przewodnik zwiększania sprzedaży w Black Friday dla MŚP


    Freepik
    Badania pokazują, że aż 78% klientów rezygnuje z zakupów z powodu niedostatecznego wsparcia w czasie zakupów. Właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Nie jest to już tylko modny trend - to sprawdzone narzędzie, które pozwala znacząco zwiększyć możliwości obsługi przy zachowaniu wysokiej jakości wsparcia. Poznaj rozwiązania i konkretne kroki wdrożeniowe, które sprawdziły się u innych przedsiębiorców.  więcej
    03-11-2024, 01:11, Sabina Iling,
  • Pierwsza zasada korzystania z modeli AI? Dwa razy się zastanów, zanim ich użyjesz

    Dwa na pięć przedsiębiorstw (44%) na świecie już doświadczyło negatywnych konsekwencji związanych z użyciem generatywnej sztucznej inteligencji – wynika z badania agencji McKinsey. Ponad połowa pracowników korzystających z narzędzi GenAI w pracy obawia się naruszenia praw intelektualnych, a 63% widzi zagrożenie w niedokładności otrzymywanych wyników. Ekspert WithSecure wyjaśnia, jak nie dać się zwieść modzie na AI i budować narzędzia wykorzystujące ją w sposób przemyślany i bezpieczny.  więcej
    03-09-2024, 13:06, _, Bezpieczeństwo
  • Grupa Text: 166,6 mln zysku netto i rekordowa dywidenda za 2023-2024 rok finansowy

    Grupa Text zanotowała w 2023/24 roku finansowym 335,3 mln zł skonsolidowanych przychodów i 166,6 mln zł zysku netto. Zarząd poinformował, że planuje zarekomendować Walnemu Zgromadzeniu przeznaczenie na dywidendę 154 mln zł, co oznacza wypłatę w wysokości 5,98 zł na akcję - najwyższą w historii Spółki.  więcej
    28-06-2024, 18:20, pressroom , Pieniądze
  • Personalizacja, sztuczna inteligencja i chatboty. Co czeka programy lojalnościowe w 2024 roku?


    gpoint studio
    Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą się przede wszystkim z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach. Mądre wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na wzrost lojalności klientów i wzmocnienie wizerunku firmy. To nie zmieni się w najbliższych miesiącach. Na jakie trendy warto zwrócić uwagę, by jak najlepiej dostosować program lojalnościowy do oczekiwań klienta i czerpać z mocy nowych technologii?  więcej
    05-03-2024, 11:22, _, Pieniądze
  • Bardziej wydajny niż ChatGPT? Polscy naukowcy opracowali model językowy o nieznanych dotąd możliwościach


    Steve Johnson
    Polscy badacze opracowali duży model językowy LongLLaMA, który potencjalnie pozwoli obsługiwać 64 razy więcej tekstu niż ChatGPT. Model badaczy z UW, PAN i IDEAS NCBR został oparty na oprogramowaniu OpenLLaMA, stworzonym przez Meta - właściciela Facebooka. To osiągnięcie zapowiada nowy krok w rozwoju modeli językowych. Opublikowane wyniki odbiły się głośnym echem w środowisku badaczy IT. Publikacja na ten temat została przyjęta na prestiżową konferencję naukową NeurIPS 2023.  więcej
    22-09-2023, 17:25, pressroom , Technologie
  • Jakie dane na Twój temat zbiera ChatGPT? Zobacz zasady bezpiecznego korzystania z ChatGPT


    Freepik
    Prywatność to jedno z naszych najcenniejszych zasobów w erze cyfrowej. Czy wiesz jakie dane zbiera ChatGPT i jak się przed tym bronić? Oto podstawowe rzeczy, które warto wiedzieć i stosować:  więcej
    04-07-2023, 19:02, Redakcja ,
  • Jak ChatGPT zmienia oblicze e-handlu


    Gwydion M. Williams (lic. CC)
    Specjaliści od e-commerce połknęli bakcyla, odkąd ChatGPT został okrzyknięty przełomowym narzędziem zmieniającym zasady tworzenia treści. Trend jest tak popularny, że według badań Tidio, aplikacji opartej na czatbocie, rynek tych cyfrowych asystentów ma wzrosnąć o ponad 994 mln dol. w 2023 r. Apetyt na AI zaostrzają przełomowe programy do tworzenia grafik, które pomagają firmom w walce o uwagę klienta.  więcej
    05-04-2023, 18:08, _, Pieniądze
  • Sztuczna inteligencja ma wyręczyć szkołę i pomóc młodzieży radzić sobie z samotnością


    DALL-E
    Samotność młodzieży w szkołach i na uczelniach jest powszechna. Niestety aż 72 proc. młodych ludzi uważa, że nie może liczyć na pomoc psychologów lub pedagogów. Z pomocą wkrótce może im przyjść inteligentny chatobot, opracowywany przez firmę MindGenic AI.  więcej
    10-02-2023, 15:19, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję


    Tatiana Shepeleva / Shutterstock
    Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (AI).  więcej
    28-10-2022, 15:07, _, Bezpieczeństwo
  • Handel konwersacyjny, czyli co napędza e-commerce w 2022 r.

    W ciągu najbliższych czterech lat wartość handlu konwersacyjnego wzrośnie o ponad 590%, do poziomu 290 miliardów dolarów. A chat i voiceboty będą odpowiadać za 50% wydatków na ten rodzaj sprzedaży online. Czy dzięki inteligentnej automatyzacji, uda się zwiększyć zyski w e-commerce?  więcej
    28-04-2022, 09:34, _, Pieniądze
  • Najlepsze wskazówki dotyczące połączeń przychodzących w biznesie


    Marvin Meyer
    Aby upewnić się, że twoje call center używa najlepszej strategii dla połączeń przychodzących, przeczytaj ten artykuł. Dzięki niemu dowiesz się jak poprawić jakość twoich usług i jakie oprogramowanie ci w tym pomoże.  więcej
    28-01-2022, 11:19, Artykuł partnera, Technologie
  • Sztuczna inteligencja zmieni handel i to szybciej niż nam się wydaje


    Computerizer
    Gartner przewiduje, że do 2025 roku co drugi pracownik umysłowy będzie codziennie korzystać z wirtualnego asystenta. Dla porównania w 2019 na chwilę przed cyfrowym przyspieszeniem, które miało miejsce w ubiegłym roku, tylko jeden na pięćdziesięciu pracowników, wspierał się pracą bota. Zmiana dzieje się na naszych oczach, bo jak zapewniają eksperci ze wspomnianego wyżej instytutu, rynek wirtualnych asystentów wart będzie 3,5 mld dolarów.  więcej
    25-10-2021, 13:56, _, Pieniądze
  • Czy PayPal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?


    Christiann Koepke
    45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę – niedawno Tpay wraz z KODA Bots wdrożyli płatności w Messengerze.  więcej
    22-10-2021, 13:20, pressroom , Pieniądze
  • Za 4 lata asystentów głosowych AI będzie więcej, niż ludności świata


    Kndel Media
    Zdaniem ekspertów pandemia przyspieszyła rewolucję cyfrową o 7 lat, a wartość globalnego rynku sztucznej inteligencji do 2025 r. wzrośnie do 190 mld dolarów. Sztuczna inteligencja  najczęściej jest wykorzystywana do analizy danych oraz automatyzacji obsługi klienta.  więcej
    21-09-2021, 15:35, pressroom , Technologie
  • Polacy mogą już płacić BLIKIEM w Messengerze

    Krajowy Integrator Płatności (Tpay) oraz KODA, dostawca systemu operacyjnego do automatyzacji komunikacji wdrożyli nowe rozwiązanie do płatności w e-commerce. Innowacyjna metoda wykorzystuje bezpieczne płatności BLIKIEM oraz rozwiązania chatbotowe, które umożliwiają rozliczenie płatności w komunikatorze, np. w Messengerze lub na chacie sklepu internetowego.  więcej
    24-05-2021, 11:15, pressroom , Pieniądze
  • Chatboty w Polsce 2020: 34 proc. respondentów woli rozmawiać z botem niż z człowiekiem


    Symetria
    „Proszę czekać” to komunikat, który w większości z nas budzi jak najgorsze skojarzenia. W świecie pędzącym wciąż naprzód oczekiwanie to strata: czasu, szansy, pieniędzy… Chatbot zaś to rozwiązanie, które eliminuje konieczność oczekiwania. Do potrzebnych informacji mamy dzięki niemu dostęp natychmiast. Dlatego 34 proc. respondentów, biorących udział w badaniu agencji Symetria, wybiera właśnie kontakt z chatbotem, a nie z człowiekiem.  więcej
    02-12-2020, 14:28, pressroom , Pieniądze
  • Chatboty, Voiceboty, AI dla firm w 2020 r. - 5 najważniejszych trendów


    Oracle
    Przez ostatnie 12 miesięcy wykorzystanie botów było gorącym tematem w biznesie. Nie wszystkie prognozy dotyczące skutków inteligentnej automatyzacji się sprawdziły, ale rok 2020 zapowiada jeszcze intensywniejsze eksperymenty związane z włączeniem tych rozwiązań w strategie obsługi klienta, e-marketing czy e-commerce firm.  więcej
    26-02-2020, 13:49, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Chatboty mają coraz więcej do powiedzenia w rekrutacji


    Oracle
    Chatboty wspierają rekrutację nie tylko na etapie poszukiwania pracowników i ich aplikacji do nowej pracy. Mogą także towarzyszyć pracownikom w pierwszych dniach nowej pracy.  więcej
    06-09-2019, 11:14, Joanna Ryńska, Lifestyle
  • Jak uruchomić Chatbota i tego nie żałować? Oto 9 eksperckich rad

    Uruchomienie prostego Chatbota może zająć kilka godzin (i być prawie w pełni darmowe), lecz borykanie się z następstwami takiego wyboru może stanowić poważne obciążenie dla firmy. Niestety Chatboty mogą obciążać infrastrukturę firmy lub wprowadzać klientów w błąd. Jakich uniknąć takich sytuacji?  więcej
    24-07-2019, 13:54, Nika, Technologie
  • Weź udział w Office Hours i zbuduj platformę dla bankowych chatbotów

    Uwaga, potrzebna platforma, która pozwoli zbudować chatboty na potrzeby bankowe. Tylko do 19 lipca br. zainteresowane startupy, jak i dobrze rozwinięte firmy, mogą zgłosić swój udział w 16. już edycji Office Hours i zaprezentować innowacyjne rozwiązania w tym zakresie.  więcej
    10-07-2019, 19:01, Nika, Kalendarium

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)