case study

  • W jaki sposób program Horyzont 2020 pomógł polskim firmom? - case study BCAST

    Przed nami ostatnie tury naborów horyzontalnych aplikacji. W związku z tym warto już teraz przyjrzeć się, jaki wpływ na działalność beneficjentów dofinansowania miały otrzymane fundusze i co udało się dzięki nim osiągnąć. Jest to o tyle ważne, że już niedługo firmy i instytucje naukowe będą mogły zgłaszać się do następnego programu ramowego, Horyzontu Europa, którego budżet będzie jeszcze większy, niż ten w Horyzoncie 2020.  więcej
    02-01-2020, 08:14, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Cyberuzależnieni dyrektorzy zagrożeniem dla biznesu


    Pexels/PR-imo
    Komunikaty ostrzegające przed ryzykownymi technologiami, zakaz posiadania szpiegujących smartwatchów, blokowanie obcych na rzecz tworzenia własnych mediów społecznościowych - to tylko kilka przykładów, jak kraje rozwinięte technologicznie radzą sobie z cyberzagrożeniami wynikającymi z rozwoju cyfrowych technologii uzależniających. Jak na tym tle wypada Polska?  więcej
    11-03-2019, 23:13, Nika, Bezpieczeństwo
  • Wyróżnij się albo zgiń, czyli real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w działaniach marketingowych. Czy jest on jednak zarezerwowany tylko dla działań w mediach społecznościowych? Otóż nie. Z przyjemnością bowiem obserwuję, że coraz więcej marek wpisuje real-time marketing w kalendarz swoich działań e-mail marketingowych.  więcej
    15-12-2016, 15:17, Anita Wata, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sklep internetowy bez szybkich płatności online jest jak supermarket bez obsługi kart płatniczych - case study


    Shutterstock.com
    Więcej przelewów, mniej gotówki – klienci sklepów internetowych coraz częściej zastępują tradycyjne formy zapłaty za towary nowoczesnymi i błyskawicznymi metodami płatności online. Potwierdza to analiza stosowanych systemów płatności na przestrzeni 2015 roku wśród sklepów działających na oprogramowaniu Shoper.  więcej
    24-02-2016, 17:37, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zwrócić uwagę wpływowych osób w polskiej sieci - studium przypadku iWisher

    W zalewie standardowych informacji o uruchomieniu kolejnego serwisu, aplikacji lub usługi zespół iWisher wybrał trudniejszą i pracochłonną drogę. "Nie lubimy otrzymywać spamu, dlatego też nie chcieliśmy go rozsyłać" - tłumaczą. Z drugiej strony chcieli szybko dotrzeć i zainteresować swoim produktem aż 100 bardzo wpływowych osób w polskiej części internetu. W jakim stopniu metoda, którą wybrali, okazała się skuteczna opowiada w wywiadzie dla di24.pl Michał Korba, współtwórca platformy.  więcej
    03-09-2015, 15:19, Krzysztof Gontarek, Wywiad
  • e-Bezpieczeństwo: 10 najważniejszych rzeczy, o których trzeba dziś wiedzieć - 18.02.2015


    wk1003mike / Shutterstock
    Z dzisiejszego przeglądu dowiecie się m.in. o rozpracowaniu przez ekspertów kolejnej grupy przestępczej, tym razem arabskiej, poznacie narzędzia do szyfrowania danych w systemie OS X, będziecie też mogli poczytać o metodach inwigilacji stosowanych przez SB.  więcej
    18-02-2015, 09:35, Anna Wasilewska-Śpioch, Bezpieczeństwo
  • Charytatywna aukcja gry planszowej Wygraj Internety od Grupy Adweb - case study

    Grupa Adweb znalazła się wśród 500 adresatów, którym na początku czerwca kurier przyniósł 2 koperty (jedną z napisem „pomagam”, drugą z napisem „nie pomagam”), zostawić jednak mógł tylko jedną.  więcej
    03-09-2014, 10:59, Redakcja , Internauci
  • Potęga społeczności, czyli case study sukcesu Piwnego Imperium

    „Piwne Imperium” to ekonomiczna gra planszowa, w której gracze zarządzają własnymi browarami. Stworzyli ją Filip Głowacz i Irek Huszcza, jak sami o sobie mówią, na co dzień dydaktycy i analitycy biznesowi, a po pracy zwariowani piwowarzy. Nieprzeciętny pomysł udało im się zrealizować równie ciekawymi sposobami – zorganizowali przedsprzedaż gry na platformie crowdfundingowej.  więcej
    18-02-2014, 09:09, Krzysztof Czubak, Wspieram.to, Biznes, Finanse i Prawo
  • Obsługa i szybkość w e-commerce ważniejsze są niż cena


    DeiMosz / Shutterstock
    Z pozoru niemożliwe lub zbyt wygórowane mogą się wydawać dzisiejsze oczekiwania i potrzeby konsumentów wobec branży e-commerce. Wcale jednak takie nie są, gdy przyjrzymy się im bliżej lub zrozumiemy, jakie motywy kierują klientem w dobie powszechnej mobilności, multitaskingu i customizacji.  więcej
    11-07-2014, 09:03, ip,
  • System SAP pomaga zarządzać stolicą


    DI
    Od stycznia br. zarządzanie największym miastem w Polsce prowadzone jest za pomocą systemu SAP. Wdrożenie tego systemu stwarza warunki do efektywnego gospodarowania majątkiem miasta i powierzonymi środkami, a także do pełniejszego wykorzystania potencjału pracowników urzędu - uważa Hanna Gronkiewicz-Waltz, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy.  więcej
    27-08-2009, 19:44, dk, Biznes, Finanse i Prawo
  • Materiały wideo coraz ważniejszą częścią serwisu


    ©istockphoto.com/Sveta
    Transmisja wideo staje się coraz chętniej wykorzystywaną formą przekazu informacji w sieci. Doceniły ją ostatnio zarówno serwis Skapiec, umieszczając multimedialne prezentacje wideo, jak i serwis aukcyjny Licyto, prezentując użytkownikom filmy instruktażowe dotyczące korzystania z platformy aukcyjnej.  więcej
    20-07-2009, 23:16, Daniel Kotowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Bluetooth marketing - zdobywanie klientów w czasie kryzysu

    Producenci znanych marek szukają coraz bardziej wymyślnych form promocji swoich produktów. Jedną z nich jest bluetooth marketing, czyli wysyłka komunikatów promocyjnych na telefon komórkowy za pośrednictwem modułu bluetooth.  więcej
    21-05-2009, 16:36, Arek Kuryzna, Komunikaty DI

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031