Grupa Adweb znalazła się wśród 500 adresatów, którym na początku czerwca kurier przyniósł 2 koperty (jedną z napisem „pomagam”, drugą z napisem „nie pomagam”), zostawić jednak mógł tylko jedną.
reklama
Czas start! Po
rozpakowaniu przesyłki włączył się licznik. Mieliśmy 72h, aby dołączyć
do projektu Charytatywni.Allegro.
Ideą akcji było przedstawienie nowej platformy aukcyjnej, na której pieniądze uzyskane ze sprzedaży przedmiotów będą przekazywane na cele charytatywne.
Akcję „72h” wsparli wizerunkowo Anna Dymna, Ewa Błaszczyk oraz Jurek Owsiak.
Wystawionym aukcjom bacznie przyglądali się Natalia Hatalska i Maciej Budzich.
Zadaniem zaproszonych agencji było wystawienie tego, co w agencji najlepsze, a także powiadomienie o aukcji jak największej liczby ludzi. Poprzez uruchomienie różnych kanałów komunikacji agencja miała zwiększyć popularność własnej aukcji oraz całej platformy Charytatywni.Allegro.
Podejmujemy wyzwanie!
Właśnie trwały przygotowania do obchodów 10 urodzin Grupy Adweb. Pomyśleliśmy: zróbmy coś oprócz klasycznej imprezy dla pracowników czy kreatywnej wysyłki do przyjaciół i klientów. Zróbmy coś, co wywoła uśmiech na niejednej twarzy i będzie pamiątką dla przyszłych pokoleń Adwebowiczów!
Plansza pełna pomysłów
Padł pomysł, aby
przygotować planszówkę. Gra z przymrużeniem oka miała ukazywać
budowanie biznesu w branży interaktywnej, najważniejsze media, konkursy i nagrody
branżowe oraz blogerów.
Chcąc pokazać to, co mamy najlepszego, pomyśleliśmy o naszej grze. Projekt gry, który akurat był w fazie „mocno-powijakowej”, doskonale wtopił się w ideę samej akcji. Na aukcję wystawiliśmy kreatywność, wiedzę i dobrą zabawę – wszystko w opakowaniu planszówki ;)
Tak powstała gra, dzięki której każdy mógł zostać królem internetów i poznać największe sekrety naszej branży.
I stało się! Wystartowaliśmy z aukcją 4 sierpnia o godzinie 15:15. Licytacja od złotówki. Dochód ze sprzedaży pierwszego egzemplarza planszówki powstałej z okazji 10-lecia Grupy Adweb został przeznaczony na cele statutowe Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”.
Komunikacja aukcji
Forma gry i wykorzystanie w niej elementów branżowego świata zachęcała jej bohaterów do informowania o niej w kanałach social media.
Przykładowe komunikaty:
Działania promocyjne:
Efekty:
Natalia Hatalska i Maciej Budzich docenili naszą aukcję i postanowili nas wyróżnić! Zgarnęliśmy główną wygraną, wieczną chwałę i sławę! ;) A bohaterowie naszej gry otrzymali od nas pamiątkowe egzemplarze planszówki.
Dziękujemy
Zawsze #wartopomagać!
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
E-bransoletki dla skazanych przynoszą korzyści, ale sędziowie im nie ufają
|
|
|
|
|
|