Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Materiały wideo coraz ważniejszą częścią serwisu

20-07-2009, 23:16

Transmisja wideo staje się coraz chętniej wykorzystywaną formą przekazu informacji w sieci. Doceniły ją ostatnio zarówno serwis Skapiec, umieszczając multimedialne prezentacje wideo, jak i serwis aukcyjny Licyto, prezentując użytkownikom filmy instruktażowe dotyczące korzystania z platformy aukcyjnej.

Jak poinformowali kilka dni temu przedstawiciele Skapiec.pl, dzięki współpracy z VideoTesty.pl, na witrynie tej porównywarki zaprezentowano około stu filmików, m.in. w takich kategoriach, jak telefony GSM, aparaty fotograficzne, notebooki, nawigacje GPS.

Multimedialne prezentacje mają zdaniem twórców porównywarki zwiększyć atrakcyjność wizualną, emocjonalność przekazu oraz angażowanie odbiorcy w przekazywane treści.

Sonda
Materiały mają wpływ na atrakcyjność serwisu.
  • Zgadzam się.
  • Nie zgadzam się.
  • Nie mam zdania.
wyniki  komentarze

Taką samą formę przekazu informacji docenił także serwis Licyto.pl, który uruchomił dla użytkowników dwie wideo instrukcje. Filmy "Jak grać, aby wygrać na licyto.pl?" oraz "Jak kupić Licytki?" krok po kroku tłumaczą zasady i sposób nabywania pakietów czasowych, niezbędnych do licytacji oraz zasady licytowania w serwisie.

W ten sposób filmy wideo stają się atrakcyjną formą przekazywania treści i reklamy, ale o tej ostatniej Polacy nie mają najlepszego zdania, o czym można się przekonać w czytając artykuł "Reklamy w wideo online są nienowoczesne".


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *