Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Złote Myśli

  • Import pieniędzy

    Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i zajmujesz się szeroko pojętym handlem albo sprzedajesz różne rzeczy na Allegro, to prędzej czy później zadasz sobie pytania: Jak najtaniej kupić produkt? Jak ominąć drogich pośredników? Rafał Mróz w e-booku „Import pieniędzy” wyjaśnia, jak z powodzeniem zacząć tanio importować towary z Chin.  więcej
    17-07-2010, 11:08, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Budżet domowy pod ostrzałem

    Słowo „oszczędzanie” kojarzy się nam z wyrzeczeniami i obniżeniem standardu życia. Tymczasem niektóre koszty ponosimy zupełnie nieświadomie i niepotrzebnie. Rezygnacja z nich nie spowoduje absolutnie żadnych strat emocjonalnych. Przyniesie natomiast dodatkowe banknoty w portfelu.  więcej
    10-07-2010, 15:04, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Lifestyle
  • First Minute, Last Minute - wakacyjne szaleństwo wydawcy e-booków

    Wydawnictwo Złote Myśli przedstawiło „turystyczne” propozycje na lato - First Minute i Last Minute - obejmujące rabatami do 50% nowości oraz tytuły, które do tej pory cieszyły się największym uznaniem rynku (nawet 30 tys. zł obrotu dla jednego tytułu w bieżącym roku kalendarzowym).  więcej
    01-07-2010, 06:51, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Lifestyle
  • Dzisiaj awans, jutro podwyżka!

    Czy potrafisz sobie wyobrazić, że w Polsce osoba w 9. miesiącu ciąży, która w poprzednich miejscach zatrudnienia nawet nie śniła o awansie, raptem zaczyna błyskawicznie wspinać się po szczeblach kariery zawodowej? Wydawnictwo Złote Myśli prezentuje opartą na faktach publikację, z której dowiesz się, jak awansować, zdobyć podwyżkę i cieszyć się satysfakcją zawodową w (prawie każdej) pracy.  więcej
    27-06-2010, 12:50, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Sztuka przyciągania ludzi

    Osoby, którymi się otaczamy, mają ogromny wpływ nie tylko na to, co myślimy o życiu i świecie, ale też na to, kim jesteśmy i jak wyglądamy. Jeśli ciągle przebywasz z malkontentami, sam masz ochotę ciągle narzekać. Jeśli Twoi koledzy z pracy są otwarci, pełni entuzjazmu i energii – zarażasz się tym od nich. Chcąc stać się człowiekiem sukcesu, jak najczęściej przebywaj z ludźmi, którzy mają doceniane przez Ciebie osiągnięcia lub dążą do nich, myśląc w podobny sposób, co Ty.  więcej
    19-06-2010, 10:06, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Lifestyle
  • Almanach handlowców - "Brylantowa Kolekcja Sprzedaży"

    Być sprzedawcą nie jest łatwo. To praca bardzo odpowiedzialna, bo od pracowników działu sprzedaży zależą w dużej mierze finanse firmy. Presja kierownictwa, wyśrubowane cele potrafią tę pracę uczynić naprawdę stresującą, dlatego mało odporni i niedoświadczeni szybko się wypalają. Jaki jest zatem klucz do sukcesu w tej pracy? Jak sprzedawać więcej, pracując mniej i nie niszcząc sobie przy tym zdrowia? Odpowiedzi należy szukać w specjalnym kursie multimedialnym przygotowanym przez Wydawnictwo Złote Myśli.  więcej
    18-06-2010, 12:57, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Efekt jo-jo w motywacji

    Efekt jo-jo kojarzy się przede wszystkim z odchudzaniem, a objawia się tym, że nawet gdy udaje nam się schudnąć, to po jakimś czasie wracamy do poprzedniej wagi, a nawet jeszcze bardziej tyjemy... i tak w kółko. To samo zjawisko można zaobserwować w motywacji - zdarza się, że tracimy nasz zapał już po tygodniu od podjęcia działań. Jak temu zapobiec, radzi psycholog Zbigniew Ryżak.  więcej
    13-06-2010, 15:30, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Lifestyle
  • Joe Vitale w Polsce - przedsprzedaż DVD ze szkolenia "Zaginiony Sekret Przyciągania Pieniędzy"

    26 czerwca w Warszawie odbędzie się szkolenie "Zaginiony Sekret Przyciągania Pieniędzy", prowadzone przez Joe Vitale, niegdyś bezdomnego, dziś charyzmatycznego multimilionera, znanego nauczyciela tzw. "prawa przyciągania". Już teraz można zdobyć tę unikalną płytę DVD z zapisem spotkania po nieporównywalnie niższej cenie, a w przedsprzedaży jeszcze taniej!  więcej
    23-06-2010, 16:19, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Klucz do umysłu klienta

    Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Nowo wydana przez Złote Myśli e-książka „Klucz do umysłu klienta” uczy diagnozowania potrzeb kupujących w sprzedaży bezpośredniej, ale przyda się też właścicielom e-sklepów, bez badania potrzeb biznes internetowy nie ma bowiem szans na powodzenie.  więcej
    26-05-2010, 00:47, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Błyskawiczny e-mail marketing

    Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu, sprzedajesz coś w internecie albo chcesz po prostu szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to e-book dla Ciebie.  więcej
    23-05-2010, 12:22, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Sprzedawaj w sieci!

    Czy stać Cię na to, aby nie mieć e-sklepu i lekceważyć pieniądze 14 milionów polskich internautów? Artur Samojluk - autor wydanego przez Złote Myśli e-booka„Sprzedawaj w sieci!” - pokazuje, jak krok po kroku zbudować dochodowy sklep internetowy.  więcej
    15-05-2010, 19:29, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Ekonomia przetrwania

    Nowo wydany przez Złote Myśli e-book „Ekonomia przetrwania” jest zbiorem bezwzględnie najważniejszych zasad mądrego zarządzania osobistymi finansami. Jeżeli się do nich zastosujesz, możesz myśleć spokojnie o swoich pieniądzach bez względu na to, czy masz do czynienia z kryzysem czy być może wzrostem gospodarczym - zapewnia jego autor Wojciech Głąbiński.  więcej
    13-05-2010, 20:54, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Sztuka spania i wstawania

    Czego potrzebujesz, aby śpiąc 6 godzin dziennie, stać się osobą wypoczętą i pełną energii? Według Mateusza Karbowskiego, autora e-booka „Sztuka spania i wstawania”, tylko jednego - wiedzy na temat tego, jak działa sen na Twój organizm, i to wiedzy przetestowanej w praktyce, pozbawionej fałszywych mitów na temat wysypiania się.  więcej
    09-05-2010, 18:30, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Lifestyle
  • Praktyczny marketing w małej firmie

    Każdy, kto zajmował się małym biznesem, wie, że w tego typu firmach wszyscy robią wszystko. Nikt nie ma czasu na planowanie, szczegółową kontrolę wyników, ustalanie budżetów - to po prostu nie ta rzeczywistość. Poradnik „Praktyczny marketing w małej firmie” pokazuje, że większość sposobów marketingowych używanych przez duże firmy można zastosować w małej firmie i odnieść na tym duże korzyści. Wystarczy pewne czynności po prostu określić lub usystematyzować.  więcej
    03-05-2010, 14:47, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Inwestuj we własny etat

    W grze o finansową niezależność wygrywa nie ten, kto więcej zarobi, ale ten, kto więcej zachowa - przekonuje Sławomir Śniegocki, autor wydanego przez Złote Myśli e-booka „Inwestuj we własny etat”.  więcej
    25-04-2010, 16:50, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Weekendowa promocja: Jak pracując mniej, zarabiać więcej

    Dobre oceny w szkole nie zapewniły Ci bogactwa? Najprawdopodobniej dzieje się tak dlatego, że nasz system edukacji kształci wszystkie możliwe obszary oprócz jednego - inteligencji finansowej. Im wcześniej zaczniesz rozwijać finansową inteligencję, tym szybciej osiągniesz namacalne efekty - zapewnia Wiesław Kluz, autor e-booka „Jak pracując mniej, zarabiać więcej”.  więcej
    21-09-2012, 06:17, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Strategie free marketingu

    Jeżeli jesteś przedsiębiorcą lub w jakiś sposób Twój sukces zależy od sprzedaży, wiesz doskonale, że - wbrew pozorom - biznesu nie powinno się zaczynać od produktu. Przede wszystkim musisz mieć dobry plan, jak ten produkt sprzedać.  więcej
    17-04-2010, 02:39, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Ebiznesplanowanie - niezbędny początek Twojego sukcesu w internecie

    Tradycyjne biznesplany (np. dla piekarni czy warsztatu samochodowego) nijak nie przystają do warunków internetowych - zauważa Paweł Krzyworączka, współautor książki „Ebiznesplanowanie”, która zawiera m.in. trzy kompletne przykładowe ebiznesplany, napisane dla firmy webmasterskiej, platformy szkoleniowej oraz e-sklepu z zegarkami.  więcej
    12-04-2010, 16:40, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Skuteczny biznesplan

    Biznesplan to nie tylko dokument, który służy do popisywania się przed inwestorami. Ci, którzy mają biznesplan swojej firmy tylko w głowie, w większości przypadków nie rozwijają się tak dynamicznie, jak by chcieli i mogli - przekonuje Artur Jahns w wydanym przez Złote Myśli e-booku „Skuteczny biznesplan”.  więcej
    09-04-2010, 10:18, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Efekt Motyla

    Wydana przez Złote Myśli książka „Efekt Motyla” została napisana na podstawie autentycznych doświadczeń, zdobytych w polskich realiach. Opowiada historię Kamila Cebulskiego - młodego człowieka z niewielkiej miejscowości, który w wieku 21 lat przekroczył barierę 1 miliona złotych obrotu w założonej przez siebie firmie internetowej.  więcej
    06-04-2010, 10:44, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)