Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Nowo wydana przez Złote Myśli e-książka „Klucz do umysłu klienta” uczy diagnozowania potrzeb kupujących w sprzedaży bezpośredniej, ale przyda się też właścicielom e-sklepów, bez badania potrzeb biznes internetowy nie ma bowiem szans na powodzenie.
reklama
Autor e-booka zajmuje się handlem już od wielu lat i to wszystko, o czym mówi, sprawdził w warunkach rzeczywistej sprzedaży.
Badania dowiodły, że potrzeby klienta różnią się o d tego, co ujawnia się rzeczywiście podczas rozmowy handlowej. Gdyby każdy sprzedawca potrafił zdiagnozować te potrzeby, mielibyśmy codziennie więcej sprzedanych produktów, usług itp. – problem w tym, że aby dotrzeć do tego, co chce naprawdę klient, musisz mieć klucz, wytrych, szyfr. Książka Jana Batorskiego pokazuje nie tylko, czym jest ten klucz, ale co najważniejsze, opisuje, jak zastosować tę wiedzę podczas rozmowy z klientem.
— Mirosław Skwarek, autor bloga PerswazjaWSprzedazy.pl
Co konkretnie można znaleźć w tym e-booku? Czytając „Klucz do umysłu klienta”:
Dowiedz się więcej i zamów: Klucz do umysłu klienta
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|