Tradycyjne biznesplany (np. dla piekarni czy warsztatu samochodowego) nijak nie przystają do warunków internetowych - zauważa Paweł Krzyworączka, współautor książki „Ebiznesplanowanie”, która zawiera m.in. trzy kompletne przykładowe ebiznesplany, napisane dla firmy webmasterskiej, platformy szkoleniowej oraz e-sklepu z zegarkami.
reklama
Setki młodych przedsiębiorców decyduje się na biznes w sieci. Dlaczego sukces osiągają tylko nieliczni? Według braci Krzyworączków przyczynia się do tego mit, że pisanie biznesplanu to żmudna i długotrwała harówka, do której potrzebne są pięcioletnie studia marketingowe.
Wielu początkujących biznesmenów zleca tę czynność firmom, które na co dzień sporządzają plany dla inwestycji niemających nic wspólnego z internetem. Część w ogóle nie przelewa swoich pomysłów na papier, nie zdając sobie sprawy, że ebiznesplan to fundament sprawnie działającego ebiznesu.
Po lekturze przekonuję się, że planowanie jest podstawą, nawet w czymś tak dynamicznym jak ebiznes.
— Staszek Cieślicki
Co konkretnie można znaleźć w tym e-booku? Oto 7 najważniejszych powodów, dla których warto zastosować się do wskazówek zawartych w książce „Ebiznesplanowanie”:
Dowiedz się więcej i zamów: Ebiznesplanowanie
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|