O porównywarkach cen, zakupach grupowych, żywności w sieci i Ceneo.pl rozmawiamy z Krzysztofem Wierzbickim, dyrektorem operacyjnym tego serwisu. więcej
Internauci aktywnie interesują się tematyką odżywiania i produktami spożywczymi. Internet pełni bardzo ważną rolę w procesie poszukiwania informacji o produktach spożywczych, a także w procesie podejmowania decyzji o zakupie - wynika z badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI. więcej
Na szybko rozwijający się w Wielkiej Brytanii rynek sprzedaży żywności przez internet wkroczył Amazon - największy sklep internetowy świata. Zasięgiem nowej oferty objęty został cały kraj. więcej
Internetowe sklepy spożywcze nie narzekają na brak klientów. Prognozy wzrostu rynku zachęcają przedsiębiorców do wchodzenia w ten biznes. Na początku trzeba się jednak liczyć z ogromnymi wydatkami. więcej
Konkurs propagujący ideę niemarnowania pożywienia zorganizowała firma Adobe. Projekty graficzne można nadsyłać do tej niedzieli (16 sierpnia 2009). Do wygrania m.in. oprogramowanie firmy Adobe, monitory i drukarki. więcej