Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Adobe przeciwdziała marnowaniu żywności

14-08-2009, 10:08

Konkurs propagujący ideę niemarnowania pożywienia zorganizowała firma Adobe. Projekty graficzne można nadsyłać do tej niedzieli (16 sierpnia 2009). Do wygrania m.in. oprogramowanie firmy Adobe, monitory i drukarki.

W niedzielę, 16 sierpnia br. upływa ostateczny termin składania prac w pierwszej edycji konkursu graficznego organizowanego przez polski oddział Adobe. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody.

Tematem przewodnim konkursu w tym roku jest idea niemarnowania żywności propagowana przez Federację Polskich Banków Żywności. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu kreacji graficznej w jednej z trzech kategorii: grafika statyczna, grafika dynamiczna, wideo, która miałaby promować przeciwdziałanie marnowaniu żywności i walkę z niedożywieniem.

Na stronie konkursu można oceniać zgłoszone prace. Do wygrania są m.in. pakiety narzędzi firmy Adobe, monitory panoramiczne, drukarki oraz tablety.

Projekt z najwyższą średnią oddanych głosów otrzyma Nagrodę Publiczności.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *