Konkurs propagujący ideę niemarnowania pożywienia zorganizowała firma Adobe. Projekty graficzne można nadsyłać do tej niedzieli (16 sierpnia 2009). Do wygrania m.in. oprogramowanie firmy Adobe, monitory i drukarki.
W niedzielę, 16 sierpnia br. upływa ostateczny termin składania prac w pierwszej edycji konkursu graficznego organizowanego przez polski oddział Adobe. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody.
Tematem przewodnim konkursu w tym roku jest idea niemarnowania żywności propagowana przez Federację Polskich Banków Żywności. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu kreacji graficznej w jednej z trzech kategorii: grafika statyczna, grafika dynamiczna, wideo, która miałaby promować przeciwdziałanie marnowaniu żywności i walkę z niedożywieniem.
Na stronie konkursu można oceniać zgłoszone prace. Do wygrania są m.in. pakiety narzędzi firmy Adobe, monitory panoramiczne, drukarki oraz tablety.
Projekt z najwyższą średnią oddanych głosów otrzyma Nagrodę Publiczności.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|