Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tradycyjna żywność chce dotrzeć przez internet do Polonii

26-10-2011, 21:55

Sprzedając regionalne przysmaki przez internet, dają możliwość skosztowania tradycyjnego jadła bez ruszania się z domu. Niedługo wyruszają do stolicy Finlandii, aby tam pokazać swój biznes. Wiadomo też, że ich głównymi klientami mogą być Polacy poza granicami naszego kraju.

Serwis TradycyjneJedzenie.pl to platforma, na której producenci regionalnego, naturalnego jedzenia mogą wystawić swoje produkty na sprzedaż. Ma to być pasaż handlowy przeznaczony dla producentów tradycyjnej żywności. W serwisie można kupić takie przysmaki, jak wędliny, przetwory, wina, sery, pieczywo, miody itp. Zaletą ma być to, że produkty nie zawierają żadnych sztucznych dodatków.

- Pomysł jest odpowiedzią na moją własną potrzebę i tak naprawdę na potrzebę wielu ludzi mieszkających w dużych miastach i mających trudności w dostępnie do naturalnego, zdrowego jedzenia. W Warszawie odbywają się targi związane ze zdrową żywnością - tam można kupić wiele ciekawych produktów, jednak żeby to zrobić, trzeba specjalnie na nie pojechać, zaplanować czas itd. Pomyślałam, żeby takie targi przenieść do internetu i dać możliwość producentom sprzedawania swoich produktów online - wtedy o każdej porze dnia i nocy klienci mogą składać zamówienia, z poziomu swojego domu - tłumaczy Justyna Goławska, współzałożycielka portalu.

Serwis TradycyjneJedzenie.pl
fot. - Serwis TradycyjneJedzenie.pl
Serwis nie ogranicza się do polskich produktów regionalnych. Obecnie można w nim kupić także produkty pochodzące od producentów z Hiszpanii, Litwy oraz Białorusi. Do nabycia są takie smakołyki, jak np. wędliny pochodzące znad Biebrzy, chleby, sery litewskie, wina hiszpańskie pochodzące z winnicy w Cubillas de Santa Marta, miody z Zielonych Płuc Polski oraz przetwory domowe.

Czytaj też: Zakupy spożywcze w sieci powszednieją

TradycyjneJedzenie.pl stawia na zdrową żywność, dlatego każdy sprzedawca - jak podają twórcy serwisu - jest weryfikowany pod kątem braku konserwantów, chemii i wysokiej jakości pod względem zdrowotnym, jak i smakowym. Wystawiający się producenci znajdują się pod nadzorem Sanepidu bądź lekarza weterynarii, a wszystkie produkty muszą być legalne i zarejestrowane. Na opakowaniach można znaleźć skład oraz termin przydatności do spożycia.

Założyciele serwisu chcą zarabiać na prowizji od sprzedaży produktów. Dodatkowym źródłem dochodów miałaby też być sprzedaż koszyków prezentowych z tradycyjnym jedzeniem dla firm. W tej chwili projekt osiąga przychody, a rentowność ma osiągnąć w 2012 roku.

- Planujemy rozszerzyć działalność poza granice Polski, już teraz mamy zamówienia od Polonii i to właśnie do nich chcemy uderzyć najpierw, a później do rodowitych Brytyjczyków, Niemców... W Helsinkach chcemy pokazać projekt, promować polskie jedzenie, pozyskać kontakty, które pomogą nam w promocji za granicą - dodaje Goławska.

Podczas konferencji BIC Summer Start Demo Day projekt zdobył trzy nagrody. Tym sposobem na początku listopada br. przedstawiciele serwisu TradycyjneJedzenie.pl będą reprezentować swój projekt w Helsinkach, gdzie wezmą udział w konkursie dla startupów podczas Slush 2011.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR