Delikatesy A.pl i Fresh24.pl łączą siły

18-10-2011, 19:12

A.pl przejmie klientów i bazę towarową supermarketu Fresh24.pl, co pozwoli umocnić jego pozycję na rynku. Umowa musi jeszcze zostać zaakceptowana przez akcjonariuszy.

Czas zwiększonych wydatków zbliża się nieubłaganie.

>> Sprawdź konto z kartą otwartą na dzisiaj <<

0 zł za prowadzenie rachunku, użytkowanie karty debetowej i wypłaty gotówki!


Właściciel delikatesów internetowych A.pl oraz spółka Fresh24.pl zawarły umowę, w wyniku której skonsolidują siły sprzedażowe na warszawskim rynku. Zgodnie z umową A.pl Internet nabędzie m.in. domenę, prawa do znaku towarowego, bazę klientów oraz bazę towarową supermarketu Fresh24.pl.

W zamian Fresh24.pl obejmie akcje A.pl Internet o wartości 3.097.500 zł, które będą reprezentowały 10% w kapitale zakładowym tej spółki. Wejście w życie umowy dla A.pl Internet ma oznaczać znaczne umocnienie pozycji na warszawskim rynku. Spółka jeszcze w tym roku planuje debiut na New Connect.

- Chcemy skonsolidować branżę i połączenie sił z Fresh24.pl ma stanowić pierwszy krok w tym kierunku. Rynek warszawski, na którym operują zarówno A.pl, jak i Fresh24.pl, jest bardzo atrakcyjny. Jest to bowiem największy w Polsce rynek internetowych zakupów spożywczych i podobnie jak cała branża ma cały czas duży potencjał wzrostu. Funkcjonowanie obu marek A.pl i Fresh24.pl w ramach tych samych struktur pozwoli nam na osiągnięcie synergii na wielu polach, optymalizację kosztów oraz znaczne poszerzenie strefy wpływów na rynku, o który niebawem rozegra się największa walka – komentuje Grzegorz Bielecki, wiceprezes A.pl Internet.

Czytaj też: Zakupy spożywcze w sieci powszednieją

Liczba klientów w A.pl
fot. A.pl - Liczba klientów w A.pl
W grudniu ubiegłego roku A.pl rozpoczął ekspansję poza Warszawę. Obecnie prowadzi swoje sklepy także w Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Białymstoku i Szczecinie. Rozwój działalności przekłada się na systematyczny wzrost wyników osiąganych przez spółkę.

W ciągu ostatniego roku A.pl podwoił liczbę aktywnych klientów, zaś wartość zrealizowanych zamówień zwiększyła się o ponad 150% i tylko we wrześniu 2011 r. osiągnęła rekordowy poziom blisko 1 mln zł. Jednocześnie liczba dostaw wzrosła o 212% w stosunku do września 2010 r.

Umowa pomiędzy A.pl Internet i Fresh24.pl musi jeszcze zostać zatwierdzona przez akcjonariuszy Fresh24.pl podczas WZA.



Sprawdź, który bank może zaproponować Ci najtańsze kredyty gotówkowe, najlepsze kredyty hipoteczne, kredyty dla firm, bezpłatne konta osobiste, konta firmowe czy najlepiej oprocentowane lokaty >>
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
To warto przeczytać














  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.