rynek reklamy

  • Google przejmuje AdMob


    epheterson (na lic. cc)
    750 milionów dolarów zapłaci Google za firmę AdMob zajmującą się reklamą w telefonach komórkowych. Kwota ta jest kilkukrotnie wyższa od wartości całego rynku.  więcej
    12-11-2009, 07:58, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklama internetowa kwitnie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W I półroczu 2009 r. firmy wydały na reklamę w internecie 658 mln zł. To 14 proc. więcej niż przed rokiem, mimo że cały rynek pogrążony jest w recesji i spadł o ponad 11 proc. w tym samym okresie.  więcej
    06-11-2009, 18:06, Michał Fura, Biznes, Finanse i Prawo
  • Lookr.tv prześwietli rynek reklamy

    Telewizja internetowa Lookr.tv wprowadza do ramówki magazyn „REKLAmówka” dedykowany osobom zainteresowanym polską i globalną reklamą. Program poprowadzi Irena Mrozek, autorka znanego bloga zjadamyreklamy.blox.pl. Pierwszy odcinek zostanie pokazany już dzisiaj, 5 listopada o godz. 18.00.  więcej
    05-11-2009, 07:14, aws, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polska: Reklama online rośnie


    © fotolia.com
    Przy ogólnie nie najlepszych nastrojach na rynku reklamowym, powody do zadowolenia mogą mieć agencje zajmujące się marketingiem online. Najnowsze badania sugerują, że blisko połowa firm skłonnych jest do zwiększenia swoich wydatków na reklamę w internecie.  więcej
    02-11-2009, 07:21, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Mniejsze przychody z reklam zmuszają do zawierania sojuszy


    © yuri arcurs - fotolia.com
    W III kwartale wydatki na reklamę w internecie wzrosły tylko nieznacznie. By polepszyć swoją sytuację, portale tworzą sojusze. Globalni reklamodawcy wciąż są ostrożni, a obroty napędzają teraz małe i średnie firmy.  więcej
    05-10-2009, 22:23, Michał Fura, Biznes, Finanse i Prawo
  • Smart AdServer wchodzi na polski rynek

    Europejska firma oferująca technologie do zarządzania emisją reklam - Smart AdServer (SAS) - poinformowała o planach wejścia na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Firma właśnie rejestruje swoje przedstawicielstwo w Polsce.  więcej
    17-09-2009, 16:57, ark, Technologie
  • Google: Nowości w reklamach

    Mimo dalszego wzrostu na rynku reklamy w wyszukiwarkach Google wprowadza zmiany. Wszystko po to, by oferta firmy była atrakcyjniejsza zarówno dla reklamodawców, jak i klientów.  więcej
    10-09-2009, 08:09, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rosną przychody z reklam online w Europie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Reklamodawcy wydadzą w 2009 roku prawie 13 miliardów Euro na emisję reklam online, przewidują eksperci z IAB Europe, PricewaterhouseCoopers oraz Screen Digest.  więcej
    07-09-2009, 15:57, Michał Duda, Biznes, Finanse i Prawo
  • Spadek wydatków na reklamy w sieci


    © maipan - fotolia.com
    To już drugi kwartał z kolei, w którym światowy rynek reklamy online zanotował 5% spadek dochodów w porównaniu z analogicznym okresem z ubiegłego roku - wynika z raportu firmy IDC. Praktycznie w każdym regionie świata zmniejszyły się wydatki na reklamę, z wyjątkiem Azji i Pacyfiku.  więcej
    11-08-2009, 20:51, Michał Duda, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rynek reklamy w kryzysie

    Pierwszym impulsem w dobie kryzysu jest minimalizowanie wydatków na reklamę. Firmy przestają wyczekiwać i lekką ręką zmniejszają budżet reklamowy. Tymczasem, mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść olbrzymie korzyści.  więcej
    04-08-2009, 10:17, Inwestycje.pl, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)