Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

gry w internecie

  • Gra bez ryzyka


    Nics events (na lic. CC)
    Z badań TNS OBOP wynika, że coraz więcej Polaków wykorzystuje komputery i urządzenia mobilne do rozrywki - aż 15% badanych relaksuje się podczas gry na PC. Prawie tyle samo respondentów (13%) deklaruje korzystanie z gier w telefonie komórkowym, podczas gdy 7% gra w trybie online. W obliczu tak dużego zainteresowania grami warto poznać kilka praktycznych rad, które pomogą ochronić nam nasze dane przed działalnością cyberprzestępców i zagrożeniami mającymi swe źródło w sieci.  więcej
    25-03-2012, 17:00, Trend Micro, Porady
  • Gartner: 112 mld USD na gry w 2015 roku

    Spadnie udział wydatków na gry komputerowe, szybko zyskiwać będą rozrywka online, a także aplikacje mobilne. Gartner spodziewa się, że w latach 2011-2015 wydatki na gry wzrosną z 74,43 do 112,16 mld USD.  więcej
    08-07-2011, 22:58, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Pełnoprawne gry w przeglądarce dzięki Gaikai

    Coraz więcej narzędzi przenosi się do okna naszej przeglądarki, skąd są łatwo dostępne. Wkrótce nie inaczej ma być także z wieloma znanymi grami.  więcej
    28-02-2011, 14:07, Adrian Nowak, Technologie
  • Habbo Hotel ma już 200 milionów użytkowników

    Kolejna gra internetowa dla nastolatków zdobyła niebywałą popularność. Tym razem nie bez znaczenia było wsparcie ze strony serwisów społecznościowych.  więcej
    07-02-2011, 18:27, Adrian Nowak, Lifestyle
  • Haker wykradł żetony do pokera warte 12 milionów USD


    ©istockphoto.com/remsan
    Czyżby nadchodził koniec spektakularnych rabunków, na podstawie których kręci się filmy? Teraz wystarczy tylko komputer z dostępem do internetu.  więcej
    03-02-2011, 20:24, redakcja, Bezpieczeństwo
  • Gry przeglądarkowe napędzą reklamę internetową


    © BVI Media - Fotolia.com
    „Farmerama”, „Grepolis”, „Wolni farmerzy” - to właśnie tych zwrotów Polacy szukali w wyszukiwarce Google tak często, że ich popularność rosła najszybciej w ostatnim roku. Łączy je jedno: są grami przeglądarkowymi, prostymi i dostępnymi bezpłatnie dla wszystkich internautów. Ich rynek wart jest blisko 70 mln zł - ocenia Adam Dyba, wiceprezes Internetowego Domu Mediowego (IMDnet).  więcej
    10-01-2011, 18:02, Dziennik.pl, Pieniądze
  • Gra online zachęci do stosowania zabezpieczeń?

    Firma Trend Micro udostępniła internautom grę wideo Titanium Power Up, która ma zmienić ich negatywne nastawienie do zabezpieczeń internetowych.  więcej
    11-12-2010, 10:38, aws, Bezpieczeństwo
  • Google przejmuje Jambool za 70 milionów USD


    www.sxc.hu
    Wyszukiwarkowy gigant kupił firmę umożliwiającą transakcje wirtualnymi pieniędzmi. Zapłacił za to jednak już bardzo realną sumę.  więcej
    10-08-2010, 12:34, Adrian Nowak, Technologie
  • Google inwestuje w społecznościowe gry


    epheterson (na lic. cc)
    Najnowszy zakup firmy, który ma zostać ogłoszony jutro, ma być kolejnym krokiem Google w kierunku stworzenia serwisu społecznościowego nastawionego na wirtualne gry.  więcej
    05-08-2010, 07:58, Michał Chudziński, Pieniądze
  • WP oferuje piłkę nożną w wydaniu MMO


    Mohammad Talha Ghouri (lic. CC)
    Tym, którym Mundial dostarczył za mało sportowych emocji, Wirtualna Polska proponuje aplikacyjną grę MMO Football Superstars, która umożliwia wcielenie się w gwiazdę piłki nożnej i rozgrywanie pasjonujących meczów.  więcej
    23-07-2010, 09:17, paku, Lifestyle
  • Microsoft: Bing pomoże w szukaniu rozrywki

    Wyszukiwarka Microsoftu została wzbogacona o sekcję dotyczącą rozrywki. Ułatwi ona znalezienie muzyki i umożliwi nawet odsłuchanie piosenek. Już teraz można na stronach Bing pograć w gry online.  więcej
    24-06-2010, 10:55, mm, Technologie
  • Producent Gadu-Gadu pokaże grę MMO

    Gra MMO zintegrowana z komunikatorem ma być zaprezentowana jutro przez GG Network, producenta popularnego komunikatora Gadu-Gadu. Ma to być "największa polska gra", w którą będzie mogło grać jednocześnie kilkaset tysięcy osób.  więcej
    27-04-2010, 09:16, mm, Technologie
  • Animili - hodowanie wirtualnych zwierzaków coraz popularniejsze

    W ciągu pierwszych sześciu miesięcy działania Animili w serwisie odnotowano ponad 152 tys. unikalnych użytkowników i ponad 10 milionów odsłon stron - cieszą się twórcy nowego projektu na polskim rynku. Serwis powstał w ramach StartupSchool'09.  więcej
    14-04-2010, 00:53, kg, Technologie
  • OnLive - zabójca konsol pojawi się w czerwcu?


    Dominic / lic CC
    Przemysł rozrywkowy może w połowie roku czekać kolejna rewolucja. Na zdominowanym przez trzech graczy rynku konsol do gier pojawi się bowiem czwarty gracz - OnLive.  więcej
    11-03-2010, 20:39, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Grajlandia, serwis z grami flash dla dzieci od WP


    Wirtualna Polska
    Wirtualna Polska przygotowała serwis rozrywkowy przeznaczony dla dzieci. Poza rozrywką najmłodsi będą mogli ćwiczyć spostrzegawczość, opiekuńczość czy logiczne myślenie.  więcej
    13-10-2009, 15:17, dk, Lifestyle
  • Kwitnie handel kontami gier online


    Kamil Porembiński na lic CC
    Każdego dnia pojawia się średnio 37 tys. nowych zagrożeń. Aż 71% z nich to trojany mające na celu kradzież poufnych danych bankowych, numerów kart kredytowych oraz haseł to komercyjnych serwisów. Szczególnym powodzeniem cieszy się branża gier online, gdzie w łatwy i szybki sposób można dorobić się dużych pieniędzy.  więcej
    25-08-2009, 14:00, Anna Wasilewska-Śpioch, Bezpieczeństwo
  • Zamawianka - poznaj ludzi, grając w słowa

    Zamawianka.pl to alternatywa dla nowoczesnych serwisów i gier, odwołująca się do starych gier internetowych. Zamawiać można dowolne słowa, wyrażenia i nawet całe zdania,  ale w szczególności te,  które są dla osoby grającej w jakiś sposób ważne, z czymś się kojarzą, z którymi obcuje na co dzień, są w jej wyobraźni i życiu.  więcej
    21-08-2009, 14:42, Daniel Kotowski, Lifestyle
  • Wieloosobowa rozgrywka w serwisie Gry-multiplayer

    Powstał kolejny serwis wieloosobowych gier komputerowych - gry-multiplayer.pl, w którym można zmierzyć się z innymi internautami w gry karciane, zręcznościowe czy słynne planszówki.  więcej
    18-08-2009, 14:36, ark, Lifestyle
  • Coraz większe prawdziwe pieniądze w wirtualnym świecie


    ©istockphoto.com/Pannonia
    1,3 miliarda dolarów - tyle w 2009 roku mają wynieść wydatki internautów na wirtualne towary - donosi eMarketer. Wirtualne, czyli takie, które wykorzysta co najwyżej nasza postać z internetowej gry. Rynek dóbr wirtualnych rośnie bardzo dynamicznie, a prognozy na przyszłe lata są równie obiecujące.  więcej
    14-08-2009, 12:33, Michał Duda, Pieniądze
  • Wiedźmin: Versus także w Wirtualnej Polsce

    Wirtualna Polska udostępniła na swoich stronach przeglądarkową wersję gry MMO Wiedźmin: Versus. Umożliwia ona rozgrywanie pojedynków między bohaterami znanymi z książek Andrzeja Sapkowskiego oraz bestsellerowej gry komputerowej „Wiedźmin”.  więcej
    23-06-2009, 13:11, kg, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)