Coraz więcej narzędzi przenosi się do okna naszej przeglądarki, skąd są łatwo dostępne. Wkrótce nie inaczej ma być także z wieloma znanymi grami.
Gry przeglądarkowe napędzają reklamę internetową, jednak okazuje się, że przeglądarka jest także świetnym miejscem do reklamowania pełnoprawnych gier 3D. Jak najłatwiej zachęcić kogoś do kupna? Pozwolić mu przetestować.
Nowa usługa Gaikai po wielu miesiącach testów została udostępniona szerszej publice. Całość jest skierowana na reklamowanie nowych tytułów, umożliwiając użytkownikom bez opuszczania swojej przeglądarki internetowej testowanie gier.
Znajdziemy tam jednak tylko wersje demonstracyjne, choć dzięki temu element z działającą grą będzie można osadzać na stronach (na przykład sklepów), podobnie jak obecnie filmiki z YouTube. Trzeba przyznać, że taka forma reklamy może się okazać znacznie skuteczniejsza, a już teraz zainteresowanie ze strony wydawców jest ogromne.
Już teraz w Gaikai można przetestować dema gier Mass Effect 2, Sims 3, Dead Space 2 czy Spore. Choć aplikacje mają dzięki temu funkcjonować na różnych urządzeniach, by z nich skorzystać niezbędne będzie szybkie połączenie z internetem. Przed każdym uruchomieniem danego tytułu dokonywany jest dodatkowo test, który wskazuje ewentualne braki w naszym środowisku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|