gry online

  • Regulować strzelanki FPS przepisami o e-hazardzie? Politycy o tym myślą

    Gry online rodzą rynek wirtualnych dóbr, a te dobra mogą pełnić rolę "żetonów" do uprawiania e-hazardu. Problem jest obecnie podnoszony w Australii, ale również polscy politycy powinni przemyśleć związane z tym problemy.  więcej
    01-08-2016, 12:51, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Grasz online? Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci uniknąć ataku cyberprzestępców


    Kiselev Andrey Valerevich / Shutterstock
    Gry online cieszą się ogromną popularnością wśród internatów, gdyż umożliwiają wspólną rywalizację pomiędzy graczami znajdującymi się w różnych miejscach na całym świecie. Ten rodzaj rozrywki wiąże się jednak z szeregiem zagrożeń, na które narażeni są gracze i ich najbliżsi. Oto kilka wskazówek, które pomogą lepiej zabezpieczyć się przed atakiem cyberprzestępców.  więcej
    30-08-2015, 14:22, NASK / CERT Polska, Bezpieczeństwo
  • ReRoll - Chcą skanować dronami świat i wykorzystać to w grze - wideo

    Drony mogą służyć do skanowania terenu, ale dotąd twórcy gier z tej możliwości nie korzystali. Gra ReRoll może być pierwszą, w której teren, czas i pogoda będą takie jak w realnym świecie.  więcej
    10-02-2014, 14:42, Marcin Maj, Technologie
  • Minecraft przyniósł 101 mln dolarów w zeszłym roku. Niewielkim kosztem

    Popularny Minecraft przyniósł w ubiegłym roku 101 mln dolarów, a jest to produkt rozwijany przez małą ekipę ludzi, przy pełnej zgodzie na piractwo. Twórca Minecrafta mówi, że dzięki świetnym wynikom finansowym... może sobie kupić samochód.  więcej
    04-02-2013, 09:16, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Gra bez ryzyka


    Nics events (na lic. CC)
    Z badań TNS OBOP wynika, że coraz więcej Polaków wykorzystuje komputery i urządzenia mobilne do rozrywki - aż 15% badanych relaksuje się podczas gry na PC. Prawie tyle samo respondentów (13%) deklaruje korzystanie z gier w telefonie komórkowym, podczas gdy 7% gra w trybie online. W obliczu tak dużego zainteresowania grami warto poznać kilka praktycznych rad, które pomogą ochronić nam nasze dane przed działalnością cyberprzestępców i zagrożeniami mającymi swe źródło w sieci.  więcej
    25-03-2012, 17:00, Trend Micro, Porady
  • PBI: co czwarty gracz płaci za gry w sieci

    Internet coraz częściej dostarcza nam informacji i rozrywki, za które musimy zapłacić. Kupujemy chętnie, chociaż są treści, które cieszą się większą popularnością niż inne. Należą do nich gry online - wynika z sondażu PBI.  więcej
    02-03-2012, 09:57, paku, Internauci
  • Skradziono wirtualnego wojownika, a policja już szuka sprawcy


    © - istockphoto.com
    Policjanci poszukują internetowego oszusta, który wyłudził od jednego z graczy stworzoną przez niego postać z gry sieciowej. Za wirtualne oszustwo grozi rzeczywista kara, bo postać internetowego wojownika ma wartość liczoną w prawdziwych złotówkach. Pokrzywdzony wycenił ją na 300 złotych.  więcej
    23-02-2012, 15:08, paku, Internauci
  • Dostęp do internetu będzie limitowany?


    ©istockphoto.com/kingvald
    Nadchodzące 12 miesięcy może przynieść koniec ery nieograniczonego dostępu do internetu - dostawcy będą musieli wprowadzać ograniczenia, by zapewnić ciągłość usługi. Powody do zadowolenia będą mieli producenci tabletów, którzy mogą spodziewać się przychodów na poziomie 2 mld USD - wynika z raportu TMT Predictions 2012 firmy Deloitte.  więcej
    17-01-2012, 00:00, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Zgłosiła kradzież statku kosmicznego


    Andrés Maneiro (lic. CC)
    Nietypowe zgłoszenie kradzieży wpłynęło do komendy miejskiej policji w Zielonej Górze. Pokrzywdzona zgłosiła, że nieznany sprawca ukradł jej statek kosmiczny w grze online.  więcej
    22-12-2011, 22:59, Paweł Kusiciel, Internauci
  • Miliony użytkowników grają na NK

    Dla wielu zapomniany już portal społecznościowy nadal jest platformą wirtualnej rozrywki. Wśród społeczności NK znajduje się ponad 3,5 miliona graczy, a aż 15 z dostępnych tytułów zgromadziło ponad milionowe społeczności fanów.  więcej
    28-11-2011, 19:29, paku, Internauci
  • Polska gra zdobywa popularność w Azji

    „Pirates Saga” ma ponad dwa miliony fanów na całym świecie, a szczególny sukces odnosi w Azji. Wrocławska grupa deweloperska Can't Stop Games może mówić o swoim udziale w rynku gier.  więcej
    08-08-2011, 16:17, paku, Technologie
  • eBay przejmuje firmę z korzyścią dla PayPala

    Grupa eBay za kwotę 240 milionów USD przejęła firmę Zong specjalizującą się w mobilnych płatnościach za towary i usługi wirtualne. Zong obsługuje m.in. serwis Zynga, który tworzy popularne gry na Facebooka.  więcej
    20-07-2011, 09:40, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Gartner: 112 mld USD na gry w 2015 roku

    Spadnie udział wydatków na gry komputerowe, szybko zyskiwać będą rozrywka online, a także aplikacje mobilne. Gartner spodziewa się, że w latach 2011-2015 wydatki na gry wzrosną z 74,43 do 112,16 mld USD.  więcej
    08-07-2011, 22:58, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Coraz więcej kobiet wybiera gry casual


    © damircudic at istockphoto.com
    72-82% użytkowników gier casual na świecie stanowią kobiety. W Polsce rośnie udział użytkowników po 50. roku życia. Prawie 1/3 graczy to pracownicy administracji.  więcej
    15-05-2011, 22:06, Paweł Kusiciel, Internauci
  • Jak producenci gier karzą użytkowników za kupowanie oryginałów


    Dominic / lic CC
    Niestety zachowanie wydawców gier często nie jest zgodne z prawami logiki konsumenckiej.  więcej
    15-04-2011, 21:17, Adrian Nowak, Technologie
  • Pełnoprawne gry w przeglądarce dzięki Gaikai

    Coraz więcej narzędzi przenosi się do okna naszej przeglądarki, skąd są łatwo dostępne. Wkrótce nie inaczej ma być także z wieloma znanymi grami.  więcej
    28-02-2011, 14:07, Adrian Nowak, Technologie
  • Najlepsze aplikacje w GG.pl wybrane

    Ponad 350 aplikacji zostało przysłanych na konkurs serwisu społecznościowego GG.pl. Konkurencja była tak duża, że jury wytypowało i nagrodziło 6 najlepszych prac. Ich autorzy otrzymają pozaregulaminowo po 5 tysięcy złotych. Jury zadecydowało jednocześnie, że główna nagroda - 30 tysięcy złotych - nie zostanie przyznana.  więcej
    18-02-2011, 11:30, PATRONAT MEDIALNY, Technologie
  • NK w kalejdoskopie 2010 roku

    Przez ostatni rok serwis społecznościowy NK zmienił się - począwszy od nazwy i brandingu, przez gry online, a skończywszy na przeniesieniu portalu do telefonów komórkowych. Jakie zmiany czekają użytkowników w roku 2011?  więcej
    17-01-2011, 09:45, Paweł Kusiciel, Internauci
  • Social City ma zrobić furorę na NK

    Własna farma, opieka nad pupilem czy równie popularne gry karciane mają odejść w odstawkę, bo na NK będzie się zabijać czas w Social City, budując utopijne miasto. Czy padnie kolejny rekord?  więcej
    06-01-2011, 18:05, Paweł Kusiciel, Internauci
  • Google przejmuje Jambool za 70 milionów USD


    www.sxc.hu
    Wyszukiwarkowy gigant kupił firmę umożliwiającą transakcje wirtualnymi pieniędzmi. Zapłacił za to jednak już bardzo realną sumę.  więcej
    10-08-2010, 12:34, Adrian Nowak, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Marzec 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.