Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

gry

  • Microsoft bliżej startu Xbox Live na Windows Phone 7


    Robert Scoble, na lic. CC
    Microsoft ujawnił swoje plany dotyczące rozwoju Xbox Live w wersji mobilnej i ujawnił tytuły gier, w które będzie można grać na smartfonach z Windows Phone 7. Miało to miejsce na konferencji Gamescon 2010 w Kolonii. Firma nie od dziś chce, aby dzięki Windows Phone 7 użytkownicy Xbox Live mieli swoje awatary zawsze pod ręką.  więcej
    17-08-2010, 11:57, Marcin Maj, Technologie
  • Smartfon i konsola w jednym urządzeniu (na Androidzie 3.0)


    www.sxc.hu
    Sony Ericsson może wprowadzić na rynek urządzenie na Androidzie, będące czymś pomiędzy telefonem Samsung Captivate a konsolą PSP Go - dowiedział się Engadget. Znaczenie Androida na rynku mobilnej rozrywki może dzięki temu znacznie wzrosnąć.  więcej
    12-08-2010, 13:51, Marcin Maj, Technologie
  • Google przejmuje Jambool za 70 milionów USD


    www.sxc.hu
    Wyszukiwarkowy gigant kupił firmę umożliwiającą transakcje wirtualnymi pieniędzmi. Zapłacił za to jednak już bardzo realną sumę.  więcej
    10-08-2010, 12:34, Adrian Nowak, Technologie
  • Po co Apple chiński deweloper gier?

    Apple może przejąć chińską firmę Handseeing tworzącą gry online i aplikacje oparte o technologię Java. Firma Steva Jobsa może mieć apetyt na rynek gier, to zrozumiałe, ale przejęcie właśnie firmy Handseeing trochę trudno zrozumieć.  więcej
    09-08-2010, 14:00, Marcin Maj, Technologie
  • Sniper - kolejna polska gra z szansami na globalny sukces


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Stworzona przez polską spółkę City Interactive gra na komputery PC i konsole podbija światowy rynek. Po miesiącu od debiutu sprzedaż zbliżyła się do pół miliona egzemplarzy.  więcej
    04-08-2010, 10:19, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Okradli mu postać z gry, policja szuka złodzieja

    Olsztyńscy policjanci wyjaśniają okoliczności przywłaszczenia ekwipunku postaci w jednej z gier sieciowych należącej do 27-letniego mieszkańca Olsztyna. Wycenił on swoje straty na 900 zł.  więcej
    27-07-2010, 19:05, Dziennik.pl, Pieniądze
  • StarCraft II - rozgrywka za miliard dolarów

    Już jutro światowa premiera oczekiwanej od ponad dekady gry komputerowej „StarCraft II: Wings of Liberty”. To jedno z największych wydarzeń przemysłu rozrywkowego bieżącego roku.  więcej
    26-07-2010, 10:22, Dziennik.pl, Lifestyle
  • Wymieniaj gry z Gametrade

    Damian Legawiec, twórca serwisu Gametrade, opowiada w rozmowie z Dziennikiem Internautów o rynku gier. Dowiedz się, dlaczego w USA można je wymienić nawet w sklepie spożywczym oraz które platformy cieszą się największą popularnością.  więcej
    22-07-2010, 13:49, Adrian Nowak, Wywiad
  • Microsoft: Kinect będzie kosztował 150 USD

    Microsoft ujawnił cenę Kinect - urządzenia umożliwiającego sterowanie konsolą Xbox za pomocą ruchów ciała. Wielu graczy będzie miało w listopadzie problem - kupić kilka nowych gier czy też zapewnić sobie granie w całkiem nowym stylu?  więcej
    21-07-2010, 10:01, Marcin Maj, Technologie
  • Gry na NK dostępne dla wszystkich

    Użytkownicy popularnego serwisu mogą (wirtualnie) zakładać gangi lub zostać farmerami. Testy gier na NK przebiegły "wyjątkowo sprawnie" i teraz może korzystać z nich prawie każdy.  więcej
    02-07-2010, 07:39, mm, Pieniądze
  • Firmy znów inwestują w e-bezpieczeństwo


    © thesuperph at istockphoto.com
    Firmy działające w sektorze technologii, mediów i telekomunikacji (TMT) ponownie zaczęły inwestować w bezpieczeństwo informacyjne – oceniają eksperci firmy doradczej Deloitte. Główną barierą w zbudowaniu odpowiednich zabezpieczeń wydają się niskie budżety na bezpieczeństwo oraz złożoność zagrożeń.  więcej
    17-06-2010, 14:13, mm, Bezpieczeństwo
  • Szkodliwe oprogramowanie dla gier: cisza przed burzą?


    Dominic / lic CC
    Najpierw dobra wiadomość. Liczba trojanów atakujących użytkowników gier zmniejszyła się na przestrzeni minionych kilku miesięcy. Jednak gracze online wciąż powinni mieć się na baczności. Blisko 12 milionów graczy World of Warcraft stanowi atrakcyjny cel, szczególnie że niedługo ma pojawić się kolejna wersja tego hitu. Po premierze eksperci spodziewają się kolejnego wzrostu liczby tego typu szkodników.  więcej
    13-06-2010, 13:17, Piotr Kupczyk, Bezpieczeństwo
  • Komputery 3D debiutują na Computex

    Już niebawem komputer będzie mógł posłużyć do oglądania filmów, zdjęć i nawet stron WWW w technologii 3D. Debiut takiego rozwiązania oraz ekosystemu partnerów tej technologii odbył się na targach Computex, podczas prezentacji przygotowanej przez firmę NVIDIA.  więcej
    01-06-2010, 09:07, mm, Technologie
  • Gadu-Gadu zachęca do ćwiczenia pamięci


    DI, zrzut z ekranu
    Od dziś w komunikatorze Gadu-Gadu 10 dostępna jest bezpłatna aplikacja typu memo, która przeznaczona jest do ćwiczenia pamięci, refleksu i koncentracji. Codziennie program będzie się wyświetlać losowej liczbie użytkowników GG10, ale jak zapewnia producent, każdy ma szansę wziąć udział w zabawie. Zachętą do zaangażowania w grę mają być nagrody w postaci starterów telefonicznych GaduAIR.  więcej
    27-05-2010, 14:25, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Trzydzieści lat Pac-Mana! Zagraj w Google doodle

    W niecodzienny sposób Google postanowiło uhonorować jubileusz jednej z najsłynniejszych gier komputerowych - Pac-Man, wydanej po raz pierwszy w 1980 roku. Dziś na stronie głównej wyszukiwarki Google zamiast logo pojawił się grywalny doodle, stworzony przez Marcina Wicharego, Polaka pracującego w głównej siedzibie Google w Mountain View i fana Pac-Mana.  więcej
    21-05-2010, 20:21, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Pirat nie da grosza za grę. Dlaczego?


    Kamil Porembiński na lic CC
    Gry ze studia Wolfire Games dało się kupić za jednego centa. Mimo to 25% pobierających nie chciało zapłacić. Może to uświadamiać, że u podstaw zjawiska, jakim jest piractwo, wcale nie leżą kwestie finansowe. Dlaczego zatem "piraci" nie chcą płacić?  więcej
    11-05-2010, 13:44, mm, Pieniądze
  • Pirat nie da grosza za grę. Dlaczego?


    Kamil Porembiński na lic CC
    Gry ze studia Wolfire Games dało się kupić za jednego centa. Mimo to 25% pobierających nie chciało zapłacić. Może to uświadamiać, że u podstaw zjawiska, jakim jest piractwo, wcale nie leżą kwestie finansowe. Dlaczego zatem "piraci" nie chcą płacić?  więcej
    11-05-2010, 13:44, mm, Pieniądze
  • TANADU: Ruszyła gra MMO w Gadu-Gadu

    Ruszyła Tanadu - polska gra online zintegrowana z popularnym komunikatorem Gadu-Gadu. Podobno szybko powinni się w niej odnaleźć fani takich tytułów, jak Heroes of Might and Magic albo Disciples.  więcej
    28-04-2010, 13:45, mm, Technologie
  • Poradnik Komunijny 2010 - Komputronik i Benchmark polecają prezenty

    Komputronik SA oraz Benchmark.pl opracowały internetowy Poradnik Komunijny 2010 dla tych, którzy muszą kupić prezent na Komunię, a czują się zagubieni wśród tysięcy rynkowych propozycji. Specjaliści polecają kilkanaście ekonomicznych prezentów, które zaspokoją oczekiwania młodych osób, zarówno dziewcząt, jak też chłopców.  więcej
    28-04-2010, 00:02, kg, Technologie
  • Dostęp dzieci do brutalnych gier = wolność słowa


    © arturbo at istockphoto.com
    Czy zakaz sprzedawania brutalnych gier dzieciom jest naruszeniem wolności słowa? Na to ciekawe pytanie będzie musiał odpowiedzieć amerykański Sąd Najwyższy. Przyjrzy się on wprowadzonemu w Kalifornii prawu, które przewiduje kary za sprzedanie gry bezpośrednio dziecku.  więcej
    27-04-2010, 13:25, Marcin Maj, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)