Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

gracze

  • Router idealny dla gamera


    g-stockstudio / shutterstock
    Utrata zasięgu w czasie wideorozmowy, wolno ładująca się strona, zacinający się film, a zwłaszcza lagi w czasie gry, to problemy dotykające użytkowników komputerów. Jak im zapobiec? Gwarancją bezproblemowego korzystania z internetu jest odpowiedni sprzęt, a router Wi-Fi to jedna z części systemu, które wpływają na jakość połączenia.  więcej
    07-09-2018, 19:10, Nika, Lifestyle
  • Świat graczy e-sportu - Polki w ścisłej czołówce europejskich miłośniczek gier!


    Tomasz_Mikolajczyk/pixabay
    Polki stanowiły w ciągu trzech ostatnich miesięcy najwyższy odsetek w Europie wśród kobiet grających w gry akcji, a ponad połowa polskich YouTuberów i streamerów zajmujących się grami (57%) nie zarabia na swojej pracy. Czego jeszcze dowiadujemy się z najnowszego raportu dotyczącego e-sportu?  więcej
    08-06-2018, 14:19, Nika, Pieniądze
  • Gry wideo bardziej poruszające od telewizji


    sik-life/pixabay
    Specjaliści w zakresie neuroterapii są zdania, iż interaktywne gry wideo wpływają na "poprawę sprawności intelektualnej". Co jeszcze zauważyli naukowcy podczas interpretowania wyników swoich badań?  więcej
    24-05-2018, 17:03, Nika, Technologie
  • Wrocławskie studio T-Bull zapowiada nową grę wyścigową - „Road Racing”

    T-Bull, producent gier mobilnych, zapowiada nową grę - „Road Racing” - wyścigi samochodowe wymagające zręczności i refleksu. Premiera zaplanowana jest na kwiecień tego roku.  więcej
    26-02-2016, 22:27, Komunikat firmy, Technologie
  • Ponad 27% użytkowników w Polsce bierze udział w turniejach gamingowych

    Według badań paysafecard i agencji Marketagent.com aż 27,4% ankietowanych1 w wieku od 16 do 69 lat zadeklarowało czynny udział w turniejach elektronicznych rozgrywek. Taką aktywność częściej podejmowali mężczyźni: 34,3% oraz osoby w wieku 16-29 lat: 37,7% badanych. Raport opublikowany przez firmę analityczną Newzoo wykazał ponadto, że Polska – z przychodami 407,947 mln dolarów - zajęła 19 pozycję w zestawieniu największych rynków gier komputerowych w 2015 roku na świecie2.  więcej
    22-02-2016, 18:06, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Sąd: Obywatel nie musi wiedzieć, że e-hazard jest nielegalny. Jeśli nie wie, jest niewinny


    pedrosala / Shutterstock.com
    Sąd uniewinnił człowieka, który zagrał w sieci za 35 zł i nic nie wygrał. Służba celna zebrała dowody uczestnictwa w zakładach, ale zdaniem sądu obywatel nie może odpowiedzieć za czyn, który nie wydawał mu się przestępstwem.  więcej
    17-12-2015, 08:41, Marcin Maj, Pieniądze
  • Gracze nie dbają o bezpieczeństwo swoich danych

    Według sondażu przeprowadzonego przez PlayFab (firmę zajmującą się tworzeniem zaplecza pod gry na telefony, komputery oraz konsole) prawie połowa ankietowanych graczy nie dba o bezpieczeństwo swoich danych przy zakupach gier. Jednocześnie około 86% z nich niepokoi się, że ich dane mogą zostać wykradzione.  więcej
    07-10-2015, 10:28, Joanna Tomaszewska, Bezpieczeństwo
  • Prezent dla graczy od NVIDII

    Nabywcy kart graficznych GeForce GTX 980 Ti, GTX 980 lub GTX 970 oraz laptopów wyposażonych w karty GeForce GTX 970M, GTX 980M lub GTX 980) otrzymują do wyboru grę Assassin's Creed: Syndicate lub Tom Clancy's Rainbow Six: Siege za darmo.  więcej
    06-10-2015, 21:54, Komunikat firmy, Lifestyle
  • ASUS na 
Poznań Game Arena 2015

    16 października rusza Poznań Game Arena - jedna z największych imprez dla graczy. Na stoisku ASUSa zaprezentowane zostaną najnowsze płyty główne z serii Z170, komputery, karty graficzne, monitory z serii ROG i peryferia – niektóre z nich po raz pierwszy w Polsce.  więcej
    05-10-2015, 20:20, Komunikat firmy, Technologie
  • Kim jest europejski gracz? (infografika)


    g-stockstudio / shutterstock
    Wyniki sondażu, przeprowadzonego na ponad 12 600 graczach z Niemiec, Włoch i Holandii, ujawniły wiele podobieństw pomiędzy przedstawicielami tych krajów. Z jednej strony, sondaż potwierdził badania statystyczne, przeprowadzone niedawno przez znane instytuty naukowe, które miały na celu zbadanie ogólnych trendów i zwyczajów europejskich graczy w ciągu ostatnich dwóch lat oraz równocześnie zwrócił uwagę na warte zauważenia różnice kulturowe  więcej
    28-09-2015, 16:19, pressroom , Lifestyle
  • Konkursy dla graczy w jednym miejscu

    W sieci pojawił się nowy serwis stworzony z myślą o fanach gier wideo i interaktywnej rozrywki - Konkursy Gracza.  więcej
    23-09-2015, 17:30, pressroom , Lifestyle
  • Służba celna bezradna wobec nielegalnego hazardu w sieci - raport NIK


    pedrosala / Shutterstock.com
    Głośno było o działaniach celników przeciwko e-hazardzistom, ale tak naprawdę Służba Celna jest bezradna wobec zjawiska nielegalnych zakładów w internecie i nie potrafi nawet oszacować jego skali - wynika z raportu Najwyższej Izby Kontroli. Pytanie brzmi, czy należy odpuścić sobie walkę z wiatrakami, czy wzmacniać skuteczność tej walki?  więcej
    13-03-2015, 11:23, Marcin Maj, Pieniądze
  • Twitch nie będzie ubogim krewnym YouTube. Przejmie go Amazon

    Twitch, serwis wideo z treściami dla graczy, został przejęty przez Amazona. Na pierwszy rzut oka nabywca wydaje się nietrafiony, ale jeśli bardziej się zastanowić...?  więcej
    26-08-2014, 11:06, Marcin Maj, Pieniądze
  • Komputerowe hity za 20 zł? Zbyt piękne, żeby było prawdziwe

    Klucze rejestracyjne do popularnych gier, takich jak Battlefield 4 czy Titanfall, można kupić w sieci już za 20 zł. Szkopuł w tym, że sprzedający zaopatrują się w oferowane klucze zwykle w niezbyt legalny sposób.  więcej
    21-08-2014, 18:06, Redakcja , Bezpieczeństwo
  • NSA inwigiluje wirtualne światy gier. Czy tam naprawdę czają się terrorści?

    Amerykański wywiad może mieć agentów w wirtualnych światach gier i może zbierać informacje o graczach - wynika z kolejnego wycieku od Edwarda Snowdena. Dokumenty sugerują też, że NSA ma nieco fantastyczne wyobrażenia o wykorzystaniu gier przez terrorystów.  więcej
    10-12-2013, 09:05, Marcin Maj, Pieniądze
  • Mikrotransakcje we wszystkich nowych grach EA, czyli zapłać, by wygrać!

    Mikrotransakcje w grach internetowych to nic dziwnego, ale firma Electronic Arts chce ich więcej w grach pudełkowych, za które gracz przecież płaci. Wielu graczy jest oburzonych, ale producent gier chyba się tym nie przejmuje... jeszcze.  więcej
    28-02-2013, 15:16, Marcin Maj, Pieniądze
  • Valve utrudnia odsprzedawanie gier, więc doczekało się pozwu

    Posiadacz gry powinien móc ją odsprzedać wraz z kontem online, które pozwala z niej korzystać - uważa VZBV, niemiecka federacja organizacji konsumenckich. Zwróciła się ona do sądu, chcąc skłonić producenta gier do zmiany praktyk.  więcej
    01-02-2013, 15:10, Marcin Maj, Pieniądze
  • Myszka nie ruszy bez internetu... w takich czasach żyjemy

    Nie uruchomisz myszy za 80 euro, jeśli nie masz łącza internetowego lub serwery producenta padły. Problem ten dałoby się łatwo rozwiązać, ale komu na tym zależy? Producentowi chyba nie.  więcej
    07-11-2012, 15:12, Marcin Maj, Technologie
  • PBI: co czwarty gracz płaci za gry w sieci

    Internet coraz częściej dostarcza nam informacji i rozrywki, za które musimy zapłacić. Kupujemy chętnie, chociaż są treści, które cieszą się większą popularnością niż inne. Należą do nich gry online - wynika z sondażu PBI.  więcej
    02-03-2012, 09:57, paku, Lifestyle
  • Zarabiać na życie, grając w gry?

    Polska firma postanowiła przenieść schemat pokera na rynek gier komputerowych. Zaczynając od Counter-Strike'a, chcą sukcesywnie dołączać najpopularniejsze gry do swojej oferty. Firma zapewnia, że całość jest w pełni legalna dzięki minimalnemu czynnikowi losowości w grach komputerowych.  więcej
    21-02-2012, 18:06, paku, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)