audiomarketing

  • Social MIX – nowe narzędzie marketingu sensorycznego od MOOD Polska


    ©istockphoto.com/danwilton
    Firma MOOD specjalizująca się w experience design, wprowadziła do swojej oferty na polskim rynku innowacyjne narzędzie marketingu sensorycznego. Autorskie rozwiązanie o nazwie Social MIX, pozwoli klientom realnie wpływać na repertuar muzyczny grany w punkach handlowych i usługowych. Za pomocą smartfonu czy tabletu, będą mogli głosować na utwory, które będą następnie dodawane do repertuaru w danej lokalizacji.  więcej
    08-08-2017, 10:56, kf, Technologie
  • Audiomarketing i muzyka bez opłat za prawa autorskie

    Lokale publicznie odtwarzające muzykę nie muszą wnosić opłat na rzecz organizacji chroniących prawa autorskie i pokrewne. Dobrą alternatywą są firmy zajmujące się audiomarketingiem, z którymi coraz chętniej współpracują młodzi twórcy muzyki.  więcej
    22-09-2011, 14:46, mm, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
RSS  




Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.