Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Social MIX – nowe narzędzie marketingu sensorycznego od MOOD Polska

08-08-2017, 10:56

Firma MOOD specjalizująca się w experience design, wprowadziła do swojej oferty na polskim rynku innowacyjne narzędzie marketingu sensorycznego. Autorskie rozwiązanie o nazwie Social MIX, pozwoli klientom realnie wpływać na repertuar muzyczny grany w punkach handlowych i usługowych. Za pomocą smartfonu czy tabletu, będą mogli głosować na utwory, które będą następnie dodawane do repertuaru w danej lokalizacji.

Nowe narzędzie oferowane przez MOOD Polska, pozwala na nowoczesną interakcję miedzy klientami a marką, która skorzysta z rozwiązania Social MIX. Goście sklepów, restauracji, galerii handlowych, punktów usługowych, etc. będę mogli wybierać utwory, które chcieliby najbardziej usłyszeć podczas swojej wizyty w danej lokalizacji. W ten sposób będzie powstawać oddzielna playlista dla każdej marki, a utwory które zdobędą najwięcej głosów, będą przesuwały się na początek listy odtwarzania.

- Klienci otrzymują stronę społecznościową Social Mix, która dostępna jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych klientów odwiedzających lokale danej marki. Każda lokalizacja Social Mix zostanie dodana do naszej mobilnej Mapy, dzięki czemu klienci w łatwy sposób będą mogli zidentyfikować, które miejsca korzystają z usługi – mówi Aleksandra Potrykus–Wincza, Country Manager Poland & Baltics w MOOD.

Aby brać udział w tworzeniu repertuaru muzycznego dla danej lokalizacji handlowej lub usługowej, klienci nie muszą się logować, instalować żadnej aplikacji czy też płacić za możliwość wpływania na playlistę. Każdy klient może zagłosować na wybraną przez siebie piosenkę spośród 20 wyświetlanych utworów będących częścią playlisty sklepu oraz w ciągu godziny. Piosenka mająca najwięcej głosów, będzie odtwarzana wtedy jako pierwsza.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR