Millward Brown

  • Apple najbardziej wartościową marką świata

    153,3 mld dolarów - tyle według Millward Brown warta jest marka Apple. Dzięki 84-procentowemu wzrostowi firma nie tylko prześcignęła wszystkich w swojej branży, ale także wieloletniego lidera, czyli Google'a.  więcej
    11-05-2011, 20:02, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Internetowi radiosłuchacze bardziej wymagający

    W Polsce jest już 3,2 mln osób, które słuchają radia w internecie. 40% tych osób słucha rozgłośni typowo internetowych, głównie z powodu mniejszej ilości reklam oraz doboru muzyki – wynika z badania RadioNet D-Link Technology Trend wykonanego przez Millward Brown SMG/KRC. Wyniki badań pokazują radio internetowe jako dość popularne, co kontrastuje z krytykowanymi przez GG Network danymi PBI.  więcej
    12-02-2010, 13:23, Marcin Maj, Technologie
  • Internauci gotowi na sieć bez reklam


    © BVI Media - Fotolia.com
    90% internautów byłoby skłonnych płacić za możliwość korzystania z internetu bez reklam - wynika z badania "Internetowy Barometr ING" sporządzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Zdecydowana większość respondentów twierdzi, że zapłaciłoby nawet 10 zł miesięcznie za wolne od reklam serwisy.  więcej
    04-03-2009, 12:26, Marcin Maj, Internauci
  • Dzwonisz do dziecka? To może je stresować!

    Telefon komórkowy w ręku ucznia szkoły podstawowej nie jest już źle postrzegany przez otoczenie. Dla dziecka jest to jednak przede wszystkim elektroniczna zabawka i ciągle istnieje konieczność edukowania dzieci w zakresie korzystania z niej – takie wnioski wypływają z badania przeprowadzonego przez Centernet w ramach akcji Moja Pierwsza Komórka.  więcej
    16-01-2009, 11:20, Marcin Maj, Internauci
  • Google jest najbardziej wartościową marką wg raportu Millward Brown. Na 3. miejscu znalazł się Microsoft, 5. - China Mobile, 6. - IBM, 7. - Apple, 9. - Nokia  więcej
    22-04-2008, 06:32, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
RSS  
« Październik 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031