Społecznościowy gigant wprowadził nowości do stron fanowskich na Facebooku, które ułatwią zarządzanie profilami przez wiele osób. Teraz poszczególnym administratorom można nadawać różne uprawnienia. więcej
Reklamy na Facebooku okazały się "nieefektywne" - powiedziały w rozmowie z "Wall Street Journal" osoby związane z kampaniami GM. Kroki takie z pewnością nie pomogą w debiucie giełdowym społecznościowego giganta. więcej
Timeline, czyli nowy układ witryn na Facebooku, ustawiony został już domyślnie dla wszystkich stron w społecznościowym portalu. Wkrótce całość będzie wykorzystywana także na profilach użytkowników. więcej
Jeszcze w tym miesiącu widok linii czasu (Timeline) na Facebooku ma zawitać również do stron firmowych w witrynie marka Zuckerberga - poinformowali przedstawiciele społecznościowego giganta. więcej
Gigantyczne liczby fanów na Facebooku nie zawsze idą w parze z zainteresowaniem samych internautów - zauważa AdAge. Najgorzej sytuacja wygląda w przypadku dużych marek. więcej
Marki i usługi posiadające swoje strony fanowskie na Facebooku będą mogły otrzymywać wiadomości prywatne od internautów - poinformował Courtney Mills z bloga "INeedHits". więcej
Mniej niż jeden na tysiąc fanów klika w linki, które publikowane są na stronach w Facebooku "lubianych" przez ponad 100 tysięcy osób - wynika z analizy EdgeRank Checker. więcej
Na razie użytkownicy nie mogą mieć więcej niż 5 tysięcy znajomych, a komunikacja z większą grupą internautów powinna się odbywać przez strony fanowskie. więcej
Wprowadzono ważne zmiany w sposobie tworzenia Facebook Pages - stron fanów różnych marek, zespołów muzycznych itp. Przed zagrożeniami, jakie się z tym wiążą, ostrzega Rik Ferguson, starszy doradca ds. bezpieczeństwa w firmie Trend Micro. więcej