Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Timeline na Facebooku wkrótce również w profilach firmowych

16-02-2012, 10:28

Jeszcze w tym miesiącu widok linii czasu (Timeline) na Facebooku ma zawitać również do stron firmowych w witrynie marka Zuckerberga - poinformowali przedstawiciele społecznościowego giganta.

robot sprzątający

reklama


Widok Timeline zaprezentowany po raz pierwszy we wrześniu ubiegłego roku na konferencji F8 wzbudził wiele kontrowersji. Użytkownicy zwykle nie przepadają za tak dużymi zmianami na ulubionych stronach i w tym przypadku nie było inaczej.

Czytaj także: Siostra twórcy Facebooka zaleca skupienie się na użytkowniku

David Fisher z Facebooka poinformował niedawno, że nowy widok strony profilu trafi wkrótce również do użytków biznesowych, czyli na strony fanowskie. Prawdopodobnie całość będzie się jednak nieco różniła od linii czasu zaprezentowanej w ubiegłym roku. Zdaniem Fishera układ będzie jednak "zgodny" z innymi wprowadzonymi wcześniej aktualizacjami.

Już teraz całość ma być testowana przez wybrane firmy, ale przedstawiciele Facebooka nie zdradzają, o jakie korporacje chodzi. Nikt nie ma jednak wątpliwości, że inny sposób prezentacji treści na stronach fanowskich to również duża szansa dla kreatywnych marek. Dzięki nowemu układowi będzie można na przykład przekazywać internautom więcej treści.

Interesująca wydaje się również możliwość łatwej prezentacji historii firmy (np. dodawanie do linii czasu wydarzeń sprzed wielu lat). Bardziej płynna ma być także integracja z aplikacjami, której efektem będzie na przykład możliwość wykorzystywania na tablicy zwrotów innych niż "lubię to".

Czytaj także: Google i Facebook coraz bardziej wpływowe na rynku reklamy


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: AdAge, Facebook