Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Facebook pozwala na konwertowanie profili do stron

31-03-2011, 11:16

Wiele prywatnych profili jest używanych błędnie zamiast stron fanowskich na Facebooku. Teraz witryna pozwala to naprawić.

Jak wspominaliśmy niedawno, Facebook ma coraz mocniejsze zaplecze w Waszyngtonie. Jednocześnie w witrynie wprowadzanych jest wiele aktualizacji.

>>Czytaj także: Baidu planuje stworzyć swój mobilny system operacyjny

Sonda
Śledzisz strony fanowskie ulubionych marek?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Wbrew pozorom najpopularniejsza sieć społecznościowa na świecie nie dla wszystkich jest łatwa w użytkowaniu. Często właściciele firm, którzy słabo odnajdują się w internecie, błędnie wykorzystują narzędzia umożliwiające promocję na Facebooku.

Niewielkie marki, które zamiast stworzyć stronę fanowską, używają prywatnych profili, to niemal nagminny proceder. Oczywiście jest to traktowane jako naruszenie i użytkownicy mogą zgłosić takie konto administracji do usunięcia, jednak władze witryny wpadły na lepsze rozwiązanie.

Zamiast usuwać, można przecież skonwertować dany profil użytkownika do popularnego fanpage'a. Narzędzie, które umożliwia wykonanie tej operacji w kilku prostych krokach, udostępniono już w witrynie

Konwersja konta na Facebooku
fot. DI - Konwersja konta na Facebooku
Jest jeszcze jeden powód, dla którego przygotowano konwerter. Nawet jeśli początkowo założyliśmy nasz profil, wyłącznie by komunikować się ze znajomymi, w internecie bardzo łatwo można stać się rozpoznawalną osobą. Wtedy limit pięciu tysięcy znajomych to bardzo niewiele, a nowe narzędzie może się bardzo przydać.

>>Czytaj także: Google przyznaje: mamy problem z wydajnością Gmaila


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *