Ponad 60% ankietowanych posiadających bloga stwierdza, że prowadzi go "dla zabawy" - informuje Technorati.
reklama
Coraz więcej kobiet i więcej publicystów z tradycyjnych mediów prowadzi własne blogi - wynika z badania przeprowadzonego przez Technorati. Witryny tego typu wciąż cieszą się dużym zaufaniem, a w większości przypadków nie są tworzone dla pieniędzy.
Ponad 60% ankietowanych, którzy prowadzą bloga, nie ma zamiaru na nim zarabiać. Tylko połowa z nich odpowiada jednak na komentarze pozostawiane przez czytelników. W 72% blogi tego typu wykorzystywane są do przekazywania osobistych przemyśleń, a ich autorzy za sukces uznają "osobistą satysfakcję".
Drugą co do wielkości grupą blogerów są profesjonalni twórcy tego typu witryn (18%). W tym przypadku blogi wykorzystywane są do zasilenia źródeł przychodu bądź stanowią jego główny składnik. Niemal co dziesiąty blog należy natomiast do firm, które w ten sposób chcą się komunikować ze swoimi klientami. W tym przypadku zwykle miarą sukcesu jest liczba unikalnych użytkowników, którzy odwiedzają stronę.
Shani Higgins szefujący Technorati określił rynek blogów jako "zdrowy i dojrzały". Jego zdaniem coraz bardziej rozmywają się granice pomiędzy blogami a tradycyjnymi mediami, które nierzadko wykorzystują tego typu witryny jako źródła swoich informacji. Blogi często zamieniane są jednak na strony fanowskie w serwisach społecznościowych, a Google zapowiedział nawet integrację swojej usługi blogowej z Google+.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|