Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SMSAPI

  • Jak zwiększyć sprzedaż dzięki promocjom SMS w Black Friday: Kompletny przewodnik


    Unsplash
    Aż 98% wiadomości SMS jest otwieranych w ciągu zaledwie 3 minut. Dlaczego? Bo docierają na telefony klientów szybko i bez zakłóceń. SMS-ów wysyła się też znacznie mniej niż e-maili, które pozostają długo nieotwarte lub trafiają do spamu, oraz reklam w social mediach, ginących w natłoku innych ofert. W poniższym artykule opowiemy, jak zaplanować kampanię SMS-ową, dzięki której tegoroczny Black Friday ma szansę stać się Twoim rekordowym dniem sprzedaży.  więcej
    23-10-2024, 18:24, Sabina Iling,
  • SMS z urzędu? Polacy to lubią!


    Freepik
    82% Polaków chce otrzymywać SMS-y z urzędów - wynika z raportu SMSAPI. Alerty RCB, e-recepty, powiadomienia o gotowym do odbioru dowodzie osobistym lub paszporcie – to tylko niektóre z informacji, które na co dzień otrzymujemy od instytucji publicznych za pośrednictwem SMS-ów.  więcej
    01-10-2024, 14:20, _, Technologie
  • Jakie dane osobowe zbierają polskie firmy i co z nimi robią?


    smsapi
    Cyfrowy marketing nie działa bez danych osobowych. Dzięki nim unika się przeznaczania dużych budżetów np. na wieszanie billboardów, których treść interesuje tylko ułamek osób w okolicy. W sieci można dotrzeć precyzyjnie, np. do kobiet z Gdyni, które mają dzisiaj urodziny - o ile znamy ich płeć, adres i datę urodzenia. Raport SMSAPI “Komunikacja SMS w biznesie 2022” sprawdza, jak firmy zdobywają te dane i do czego ich używają.  więcej
    23-03-2022, 14:28, pressroom , Pieniądze
  • Pakiety darmowych SMS-ów dla organizacji pomagającym Ukrainie od SMSAPI

    Organizacje niosące pomoc osobom przybywającym z Ukrainy mogą uzyskać dostęp do narzędzia do masowej wysyłki SMS-ów wraz z darmowym pakietem wiadomości od firmy SMSAPI. Jak masowe SMS-y mogą wesprzeć działania organizacji pozarządowych?  więcej
    15-03-2022, 14:38, pressroom , Pieniądze
  • Już 3 mld użytkowników korzysta z komunikatorów. Ale całego świata nie podbiją


    Kev Costello
    Według nowego raportu eMarketer, aplikacje mobilne służące do przesyłania wiadomości do końca tego roku będą miały 3,09 miliarda użytkowników. To wzrost o 6 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem, jednak badanie wskazuje, że trend z czasem będzie spowalniał. Żaden z komunikatorów nie ma szans na zdominowanie rynku i narzucenie własnego rozwiązania jako standardu.  więcej
    17-12-2021, 10:44, _, Technologie
  • 67 proc. Polaków czeka z większymi zakupami na Black Friday


    SMSAPI, BIQSTAT
    Mimo pogłosek, że w tym roku wyniki Black Friday mogą być mniej spektakularne (zwłaszcza w branżach, w których pojawiły się braki w zaopatrzeniu), aż 31 proc. klientów zamierza sprawdzić oferty w sklepach i e-sklepach, a 63 proc. w ciemno deklaruje, że skorzysta z promocji. Badanie SMSAPI pokazuje, że na tę okazję zaplanowaliśmy już specjalne zakupy.  więcej
    16-11-2021, 15:14, _, Pieniądze
  • Czy Polacy chcą dostawać SMS-y od urzędników?

    Dane z badania  "Komunikacja instytucji publicznych z mieszkańcami. Oczekiwania i potrzeby" wskazują, że kolejki i biurokrację zamienilibyśmy na sposób komunikacji z urzędem, który naprawdę działa. Aż 87% osób, które wzięło w nim udział, deklaruje, że zasubskrybowałoby powiadomienia SMS od urzędu, gdyby było to możliwe w ich miejscowości.  więcej
    24-06-2019, 19:31, Nika, Pieniądze
  • Nowe technologie mieszają w wyborach

    Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska ze świata nowych technologii, z których chętnie korzysta polityka. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki naszych wyborów, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią komunikację.  więcej
    20-05-2019, 20:23, Nika, Pieniądze
  • Mobilność jest kobieca


    Odua Images / Shutterstock
    Z ostatnio przeprowadzonego badania wynika, że co druga kobieta, aby odszukać w sieci idealną ofertę, wyciągnie telefon, a 72% mężczyzn usiądzie do komputera. Podobnie jest z czytaniem promocyjnych wiadomości, przeglądaniem sklepów internetowych czy płatnością online - na każdym z tych etapów kobiety chętniej niż mężczyźni wybierają smartfona.  więcej
    08-04-2019, 16:24, Nika, Pieniądze
  • Modowe zakupy coraz bardziej mobilne

    Czasy, kiedy internet był “w komputerze” to już prehistoria. Niedługo połowa sprzętów domowych będzie sama łączyć się z siecią. Królują smartfony. Udział mobilnych zakupów stale rośnie, zwłaszcza w sklepach z odzieżą.  więcej
    19-03-2019, 23:20, Nika, Pieniądze
  • Wielbisz kogoś po cichu? Skorzystaj z miłosnej bramki SMS


    Tatiana Popova / Shutterstock
    Krótka, szczera, anonimowa i dostarczona dokładnie 14 lutego - taka powinna być idealna Walentynka. Darmowa miłosna bramka pozwoli ją dostarczyć. Dzięki limitowi 140 znaków autor musi przejść od razu do sedna. Czułe słowa trafią do właściwej osoby w odpowiednim momencie.  więcej
    06-02-2019, 14:41, Nika, Lifestyle
  • 5 najważniejszych elementów mobile marketingu w 2018 roku


    pexels.com
    Rozmawiamy z chatbotami i kupujemy wirtualne akcesoria za prawdziwe pieniądze. Zaczęliśmy też zwracać uwagę na nasze dane osobowe. Chętnie korzystamy z powiadomień SMS. Wychodzi na to, że ostatnie miesiące w świecie mobilnym to czas łączenia starego z nowymi trendami.  więcej
    28-12-2018, 17:02, Nika, Pieniądze
  • Jak przygotować e-sklep do Black Friday?


    od dot.pr
    Za oceanem Czarny Piątek to "święto zniżek", które przynosi sprzedawcom z USA przychody na poziomie 67 mld dolarów. W Polsce e-sklepy tego dnia notują liczbę transakcji większą o blisko 370%, a w skali całego handlu detalicznego w listopadzie wzrost sięga blisko 9%. O czym sprzedawcy powinni pamiętać przed Black Friday 2018?  więcej
    24-10-2018, 21:49, Nika, Pieniądze
  • 6 grzechów marketingowca z branży e-commerce

    Każdemu zdarza się zgrzeszyć. W biznesie ma to często konkretne materialne konsekwencje. Poznajmy czyny, których lepiej w branży e-commerce nie popełniać.  więcej
    28-09-2018, 20:46, Nika, Porady
  • Zmiany na rynku komunikatorów mobilnych


    Sam Azgor (lic. CC)
    WhatsApp pobrało już 1,5 mld użytkowników i jak wynika z danych SimilarWeb, wraz z Messengerem, należy on do najpopularniejszych komunikatorów na świecie. Jedynie w Chinach przegrywa z WeChat i QQ, a w Rosji z Viberem. Jak wykorzystać ową popularność do pozyskania klienta?  więcej
    21-08-2018, 22:06, Nika, Pieniądze
  • Alerty RCB - pytania i odpowiedzi

    W ostatnich dniach setki tysięcy osób w całym kraju dostaje “Alerty RCB”. Dzieje się tak dzięki pilotażowemu programowi Rządowego Centrum Bezpieczeństwa, które po raz pierwszy wysyła w ten sposób komunikaty z ostrzeżeniami. Specjaliści postanowili odpowiedzieć na najczęstsze pytania dotyczące tych wiadomości.  więcej
    14-08-2018, 21:23, Nika, Lifestyle
  • Nie tylko RCB. Jak jeszcze gminy ostrzegają swoich mieszkańców?


    openDemocracy
    Wiadomości podpisane "Alert RCB", które dotarły do kilku milionów osób w związku z ostatnimi burzami, to komunikaty Rządowego Centrum Bezpieczeństwa. O bardziej lokalnych zagrożeniach już od lat informują SMS-y z gmin.  więcej
    13-08-2018, 21:23, Nika, Lifestyle
  • SMS ostrzeże przed Haliną

    Jak ustrzec się przed zagrożeniami letnich nawałnic? Ubiegłoroczna porażka Regionalnego Systemu Ostrzegania (RSO), który nie działał tak jak powinien skłania do refleksji. A przed nami letnie załamania pogody. Samorządowcy i internetowi łowcy burz już radzą sobie z tym problemem.  więcej
    20-07-2018, 16:21, Nika, Lifestyle
  • SMS na turystycznej ścieżce

    Wiadomość o opóźnionym samolocie, pogodzie w docelowym miejscu czy o dodatkowych atrakcjach, których można tam się spodziewać - firmy z branży turystycznej coraz częściej wysyłają swoim klientom SMS-y z mniej lub bardziej istotnymi informacjami.  więcej
    12-06-2018, 10:52, Nika, Pieniądze
  • Kiedy do Polski wejdzie RCS?


    shutterstock.com
    Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej.  więcej
    23-05-2018, 18:39, Nika, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)