Marketing Automation

  • Jak automatyzacja marketingu zmienia sprzedaż online?

    Prowadzenie własnego biznesu można porównać do biegu, ale jak pokonamy ten dystans, w jakim czasie, a raczej stylu, to już sprawa czysto indywidualna. Niektórzy preferują sprint, by szybko dobiec na metę, gubiąc po drodze siły, potykając się o własne nogi, co w konsekwencji kończy się finiszem, ale na odległym miejscu. Inni preferują maraton, ale są tak skupieni na celu, że zapominają uzupełnić płynów, więc mdleją przed metą. Najlepsze zaś wyniki osiągają ci, którzy biegają na orientację - przyspieszając i zwalniając, kiedy to potrzebne, a w międzyczasie korzystając z pomocnych wskazówek na trasie. Takie firmy właśnie osiągają największe sukcesy!  więcej
    30-07-2019, 19:43, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czym jest marketing automation?

    Jeśli jesteś sprzedawcą, prawdopodobnie słyszałeś o automatyzacji marketingu. Zakładam się o 100 euro, że 90 procent z was nie ma pojęcia, co to znaczy. Nie przejmuj się tym - „Marketing Automation” to coś, co warto poznać i stosować w codziennej pracy.  więcej
    15-03-2019, 08:39, kf, Biznes, Finanse i Prawo
  • Automatyzacja marketingu - co to znaczy?

    W każdej dziedzinie można zauważyć automatyzację działań, nawet w prowadzeniu marketingu. Jednak automatyzacja marketingu, nazywana też marketing automation to rozwiązanie, które wciąż nie jest jasne lub też ma negatywny wydźwięk. Jeszcze kilka lat temu było popularne pozycjonowanie przez automatyczne wrzucanie postów o tej samej treści na różne fora internetowe. Takie automatyczne działanie sprawiło więcej kłopotów niż korzyści, a nawet doprowadziło do nałożenia blokad na wiele stron internetowych. A jak działa automatyzacja w marketingu?  więcej
    13-02-2019, 08:35, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Agencja a system marketing automation – jak osiągnąć synergię?

    Systemy typu marketing automation cieszą się cały czas sporym powodzeniem zarówno wśród dużych, jak i mniejszych spółek. Jednocześnie te same firmy korzystają równolegle z wyspecjalizowanych agencji marketingu on-line. Jak dobrze zgrać pracę systemu i człowieka, aby zapewnić maksymalną synergię i skuteczności działań marketingowych? Odpowiedzi w poniższym artykule.  więcej
    02-10-2017, 20:16, Anna Kacprzyk,
  • Deloitte Digital buduje dział Digital Media z nowym dyrektorem

    Granica między marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta zaciera się. Firmy coraz częściej decydują się na komunikację w kanałach digital. Na znaczeniu zyskuje marketing automation, który pozwala usprawnić proces sprzedażowy i łączyć wszystkie działania marketingowe. W obliczu tych zmian, Deloitte Digital integruje obszary Social Media, Performance Marketing oraz analityki internetowej, budując dział Digital Media.  więcej
    06-09-2017, 10:36, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Big Data w biznesie - nowe możliwości analizy danych o kliencie


    Gkenius
    Big Data jako kompleks zagadnień informatycznych stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesnego świata cyfrowego. W obecnych czasach, przy ciągłym napływie dużej ilości informacji pochodzących z różnych źródeł, a zatem o różnej charakterystyce, wymaga się wprowadzenia nowych technik analizy danych oraz rozwiązań technologicznych. W szczególności Big Data wymaga stosowania równoległego przetwarzania danych oraz odejścia od klasycznego schematu przechowywania danych.  więcej
    30-08-2017, 13:52, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie
  • Prestiżowa nagroda dla GetResponse za rozwój wiedzy na temat marketing automation

    Amerykański portal biznesowy The DemandGen Report, wyróżnił statuetką Killer Content Award 2017 kampanię contentową GetResponse z udziałem influencerów. Eksperci portalu docenili wysoki poziom wiedzy oraz profesjonalizm działań wokół Marketing Automation Hub – projektu wspierającego wprowadzenie na rynek marketing automation, nowej funkcjonalności w GetResponse.  więcej
    29-03-2017, 10:08, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak przygotować prosty cykl marketing automation na początek subskrypcji

    Pierwsze wiadomości, które wysyłasz do subskrybenta są kluczowe – kształtują jego doświadczenie z Twoją marką i tworzą standard dalszej komunikacji. Jeżeli ludzie chętnie zapisują się na newsletter Twojej marki, to dobry znak. Wykorzystaj ich zainteresowanie i przygotuj cykl wiadomości, który sprawi, że Twoja marka stanie się jedną z ich ulubionych i będą o niej pamiętać, gdy nadejdzie czas zakupów. W dzisiejszym artykule przedstawię, jak za pomocą marketing automation zaplanować cykl wiadomości powitalnych dla nowych subskrybentów. Dzięki starannie zaplanowanej komunikacji, będziesz mógł poznać swoich odbiorców i budować z nimi wartościowe relacje.  więcej
    05-12-2016, 10:58, Ireneusz Klimczak,
  • Email Marketing Automation - jak w prosty i darmowy sposób zwiększyć dochody swojego biznesu przy pomocy email marketingu?

    Dzięki możliwościom zaawansowanej personalizacji oraz precyzyjnego targetowania, email marketing jest jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych. W porównaniu do gigantów social media jest 40 razy skuteczniejszy* w pozyskiwaniu nowych klientów a w przypadku ecommerce odpowiada za 15.6% odbywających się transakcji**. Automatyzacja wysyłek email marketingowych pozwoli Ci jeszcze skuteczniej dobierać i targetować kampanie, zwiększając ich skuteczność. Sprawdź jak możesz wykorzystać Email Marketing Automation w swoich codziennych działaniach, aby budować lojalność klientów i zwiększyć dochody swojego biznesu.  więcej
    01-04-2016, 13:14, Freshmail,
  • SALESmanago pozyskała 25 mln zł od 3TS Capital Partners

    SALESmanago, platforma Marketing Automation specjalizująca się w rozwiązaniach dla eCommerce i B2C, pozyskała 25 mln zł finansowania od 3TS Capital Partners.  więcej
    02-03-2016, 21:56, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
RSS  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930