Marketing Automation

  • Deloitte Digital buduje dział Digital Media z nowym dyrektorem

    Granica między marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta zaciera się. Firmy coraz częściej decydują się na komunikację w kanałach digital. Na znaczeniu zyskuje marketing automation, który pozwala usprawnić proces sprzedażowy i łączyć wszystkie działania marketingowe. W obliczu tych zmian, Deloitte Digital integruje obszary Social Media, Performance Marketing oraz analityki internetowej, budując dział Digital Media.  więcej
    06-09-2017, 10:36, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Big Data w biznesie - nowe możliwości analizy danych o kliencie


    Gkenius
    Big Data jako kompleks zagadnień informatycznych stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesnego świata cyfrowego. W obecnych czasach, przy ciągłym napływie dużej ilości informacji pochodzących z różnych źródeł, a zatem o różnej charakterystyce, wymaga się wprowadzenia nowych technik analizy danych oraz rozwiązań technologicznych. W szczególności Big Data wymaga stosowania równoległego przetwarzania danych oraz odejścia od klasycznego schematu przechowywania danych.  więcej
    30-08-2017, 13:52, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie
  • Prestiżowa nagroda dla GetResponse za rozwój wiedzy na temat marketing automation

    Amerykański portal biznesowy The DemandGen Report, wyróżnił statuetką Killer Content Award 2017 kampanię contentową GetResponse z udziałem influencerów. Eksperci portalu docenili wysoki poziom wiedzy oraz profesjonalizm działań wokół Marketing Automation Hub – projektu wspierającego wprowadzenie na rynek marketing automation, nowej funkcjonalności w GetResponse.  więcej
    29-03-2017, 10:08, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak przygotować prosty cykl marketing automation na początek subskrypcji

    Pierwsze wiadomości, które wysyłasz do subskrybenta są kluczowe – kształtują jego doświadczenie z Twoją marką i tworzą standard dalszej komunikacji. Jeżeli ludzie chętnie zapisują się na newsletter Twojej marki, to dobry znak. Wykorzystaj ich zainteresowanie i przygotuj cykl wiadomości, który sprawi, że Twoja marka stanie się jedną z ich ulubionych i będą o niej pamiętać, gdy nadejdzie czas zakupów. W dzisiejszym artykule przedstawię, jak za pomocą marketing automation zaplanować cykl wiadomości powitalnych dla nowych subskrybentów. Dzięki starannie zaplanowanej komunikacji, będziesz mógł poznać swoich odbiorców i budować z nimi wartościowe relacje.  więcej
    05-12-2016, 10:58, Ireneusz Klimczak,
  • Email Marketing Automation - jak w prosty i darmowy sposób zwiększyć dochody swojego biznesu przy pomocy email marketingu?

    Dzięki możliwościom zaawansowanej personalizacji oraz precyzyjnego targetowania, email marketing jest jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych. W porównaniu do gigantów social media jest 40 razy skuteczniejszy* w pozyskiwaniu nowych klientów a w przypadku ecommerce odpowiada za 15.6% odbywających się transakcji**. Automatyzacja wysyłek email marketingowych pozwoli Ci jeszcze skuteczniej dobierać i targetować kampanie, zwiększając ich skuteczność. Sprawdź jak możesz wykorzystać Email Marketing Automation w swoich codziennych działaniach, aby budować lojalność klientów i zwiększyć dochody swojego biznesu.  więcej
    01-04-2016, 13:14, Freshmail,
  • SALESmanago pozyskała 25 mln zł od 3TS Capital Partners

    SALESmanago, platforma Marketing Automation specjalizująca się w rozwiązaniach dla eCommerce i B2C, pozyskała 25 mln zł finansowania od 3TS Capital Partners.  więcej
    02-03-2016, 21:56, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.