Granica między marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta zaciera się. Firmy coraz częściej decydują się na komunikację w kanałach digital. Na znaczeniu zyskuje marketing automation, który pozwala usprawnić proces sprzedażowy i łączyć wszystkie działania marketingowe. W obliczu tych zmian, Deloitte Digital integruje obszary Social Media, Performance Marketing oraz analityki internetowej, budując dział Digital Media.
Za rozwój działu odpowiadać będzie Krzysztof Przybysławski, który dołączył do agencji na stanowisko Digital Media Director. Rewolucja technologiczna zmienia nawyki konsumenckie oraz interakcje pomiędzy klientem a firmą. Nowe kanały komunikacji dają możliwość szybkiego i precyzyjnego dotarcia do odbiorców. Jednak ich powszechność wpływa na to, że konkurencja wśród firm na rynku rośnie. Jak podkreśla Olgierd Cygan z Deloitte Digital, dobry kontent to za mało, aby dotrzeć do konsumenta.
– Coraz częściej klienci oczekują od nas, że nie tylko stworzymy przyciągającą uwagę kampanię czy koncept, ale również wskażemy im jak najskuteczniej dotrzeć do ich odbiorców. Stąd rozwój oferty w zakresie marketing automation, który pozwala zintegrować działania z kilku obszarów i zapewnić klientom kompleksową ‚‚opiekę”. – mówi Olgierd Cygan, Lider Deloitte Digital w regionie Europy Środkowej. – Spodziewamy się, że automatyzacja marketingu będzie zyskiwać na znaczeniu. Szczególnie jeśli prowadzi się działania zarówno w skali regionalnej jak i globalnej. – zaznacza.
Deloitte Digital systematycznie rozbudowuje zespoły odpowiedzialne za kampanie w mediach społecznościowych oraz wyszukiwarkach, tworzące ofertę nie tylko dla klientów polskich, ale także międzynarodowych. Aby usprawnić zachodzące między nimi procesy, agencja buduje dział Digital Media, w ramach którego realizowane są działania z obszaru marketingu cyfrowego, w tym: komunikacja w mediach społecznościowych, kampanie SEO/SEM, doradztwo, implementacja oraz analiza danych w ramach usług analityki internetowej (Google Analytics, Adobe Analytics), doradztwo, implementacja oraz wykorzystanie narzędzi marketing automation, e-mail marketing, projektowanie i realizacja kampanii newsletterowych, rozwój usług łączenia danych o użytkownikach z różnych źródeł (platformy DPM), rozwój obszaru zakupu programatycznego mediów. Za rozwój działu odpowiedzialny jest Krzysztof Przybysławski.
Agencja wprowadza również nowe platformy technologiczne, takie jak Adobe Marketing Cloud. Która pozwala zintegrować działania z zakresu marketingu cyfrowego i optymalizować proces zakupu we wszystkich kanałach sprzedaży. – Odpowiadając na zmieniający się rynek, stale umacniamy kompetencje i rozbudowujemy nasze usługi. Kolejnym ważnym krokiem jest „aktywowanie” naszej współpracy z Adobe, poprzez dodanie nowego rozwiązania do naszej oferty - Adobe Marketing Cloud. W przyszłości planujemy systematycznie powiększać nasz zakres współpracy o nowe technologie. – mówi Olgierd Cygan.
– Nadszedł czas, kiedy marki nawiązują relacje z każdym ze swoich konsumentów indywidualnie. Zadaniem mojego zespołu jest wykorzystać potencjał dostępnych narzędzi, w tym zintegrowanych platform, takich jak Adobe Marketing Cloud, by wspierać tę komunikację. Głęboko wierzymy, że każdy, kto poczuje się w centrum uwagi marki w odpowiednim momencie, będzie korzystał z jej oferty. To podejście pozwala nam z powodzeniem realizować cele biznesowe naszych klientów, dostarczając najwyższą jakość usług tak w Polsce, jak i zagranicą. – mówi Krzysztof Przybysławski.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*