Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

komunikacja z klientem

  • Jak zoptymalizować komunikację z klientem?

    Komunikacja z klientem, niezależnie od branży, powinna być przede wszystkim skuteczna, tak aby przekładała się na zadowolenie kontrahenta i zysk firmy. Największym atutem jest dziś czas. Klienci wybierają te firmy, które szybko odpowiadają na ich potrzeby. Jak zoptymalizować komunikację, aby przełożyła się na większą sprzedaż towarów lub usług?
      więcej
    20-09-2022, 10:01, Artykuł poradnikowy,
  • Trendy i rozwiązania dla nowoczesnego biznesu zebrane w raporcie


    © maotun - Fotolia.com
    Cyfryzacja wpływa na coraz więcej obszarów naszego życia. Nie omija rzecz jasna także branży B2B, która jest stosunkowo „trudna” pod względem złożonych procesów, zachodzących na drodze relacji między firmą a Klientem, który w tym wypadku także jest firmą. Aby nie wypaść z obiegu warto poznać trendy i rozwiązania ułatwiające komunikację biznesową.  więcej
    20-05-2019, 21:36, Nika, Pieniądze
  • Klient preferuje komunikaty werbalne


    Shuttestock.com
    Strony WWW i aplikacje mobilne tracą na znaczeniu. Aż 40% klientów w ciągu trzech lat będzie korzystać wyłącznie z wirtualnych asystentów głosowych w kontaktach z firmami. Takie wnioski wyłaniają się z najnowszego badania, do którego zaproszono 5000 konsumentów z USA i Europy.  więcej
    14-08-2018, 20:41, Nika, Technologie
  • Czy chatboty całkowicie przejmą obsługę klienta?


    Oracle
    W ostatnich kilkunastu miesiącach chatboty zdefiniowały na nowo komunikację marki z odbiorcami. Już wkrótce to narzędzie, zarówno dla organizacji, jak i konsumenta, stanie się kluczowym dla zdalnej obsługi klienta, wypierając powoli kontakt mailowy czy telefoniczny.  więcej
    13-08-2018, 18:46, Nika, Technologie
  • Klient nasz Pan, czyli jak się nauczyć profesjonalnej obsługi

    O sukcesie firmy decyduje nie tylko sam produkt czy usługa. Równie ważni są profesjonalnie przygotowani pracownicy, którzy będą potrafili rozmawiać z klientem, by obsłużyć go na możliwie najwyższym poziomie. Istotnych jest tutaj szereg składników, m.in. wygląd personelu, autoprezentacja, sposób zachowania i mówienia oraz umiejętność zadawania pytań, by poznać oczekiwania i potrzeby osoby zainteresowanej proponowaną ofertą. Dziś radzimy, jak zdobyć taką wiedzę.  więcej
    24-03-2012, 15:36, Zuzanna Szymańska, Porady
  • Spotkanie z klientem

    Metoda „kup pan cegłę” nie wystarczy, jeśli poważnie myślisz o sukcesie w sprzedaży.  więcej
    27-05-2011, 08:12, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • WebHotLine usprawni kontakt MSP z klientami

    1 lipca światło dzienne ujrzał kolejny system kontaktu z klientem z poziomu strony internetowej – WebHotLine firmy FOMS. Usługa przeznaczona dla sklepów internetowych oraz firmowych witryn WWW małych i średnich firm.  więcej
    12-07-2010, 11:56, paku, Technologie
  • Call center zintegrowany z internetem


    © istockphoto.com
    Call Center Poland (Internet Group) wspólnie z firmą Webtel zaoferowała klientom usługę multiContact umożliwiającą bezpłatny kontakt internauty z firmą poprzez połączenie VoIP.  więcej
    12-07-2010, 09:43, paku, Technologie
  • Która firma ma najlepszego bloga?


    ©istockphoto.com/head off
    Dobrze prowadzonym blogiem może się pochwalić m.in. Rzecznik TP, Bank Zachodni WBK oraz Muzeum Etnograficzne w Warszawie – tak przynajmniej mówią wyniki drugiej edycji konkursu na blog firmowy roku w Polsce. O  tytuł najlepszego walczyło ponad 100 blogów.  więcej
    17-12-2009, 12:00, Marcin Maj, Lifestyle
  • Obsługa klienta dźwignią handlu


    © Kurhan - Fotolia.com
    Ludzie urodzeni w latach 1982-2001 to klienci preferujący nowe formy komunikacji od czatów począwszy, przez rozmowy wideo, na blogowaniu kończąc. Firmy, które jako pierwsze dostosują formę obsługi do tych właśnie preferencji, mogą liczyć na duży udział w zyskach - wynika z badania przeprowadzonego przez The Economist Intelligence Unit i firmę Genesys.  więcej
    06-04-2009, 14:32, Daniel Kotowski, Lifestyle
  • Blog to jedna z najczęściej odwiedzanych stron serwisu informacyjnego mBanku - średnia liczba wizyt/mc przekracza 180 tys. - chwalą się przedstawiciele banku  więcej
    16-10-2008, 03:08, kg, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)