Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komunikacja z klientem, niezależnie od branży, powinna być przede wszystkim skuteczna, tak aby przekładała się na zadowolenie kontrahenta i zysk firmy. Największym atutem jest dziś czas. Klienci wybierają te firmy, które szybko odpowiadają na ich potrzeby. Jak zoptymalizować komunikację, aby przełożyła się na większą sprzedaż towarów lub usług?

Inteligentne rozwiązania w biznesie

Dziś klient oczekuje przede wszystkim dwóch rzeczy. Po pierwsze spersonalizowanej oferty, która dokładnie odpowiada na jego potrzeby. Po drugie, sprawnej komunikacji z dostawcą, który szybko realizuje zamówienie i odpowiada na kolejne zapytania oraz rozpatruje ewentualne reklamacje. Z kolei dla przedsiębiorcy zadowolony klient to klient lojalny, który generuje kolejne zyski. Oczywiście im większe portfolio klientów, tym przychód również jest większy. Wyzwaniem jest dotarcie do jak największej liczby osób i zbudowanie bazy danych obecnych i potencjalnych kontrahentów. Nowoczesne rozwiązania dla biznesu wychodzą tym potrzebom naprzeciw. 

Dotarcie do określonej grupy docelowej umożliwiają narzędzia, dzięki którym prowadzona jest masowa wysyłka SMS. Warto pamiętać, że SMS-y to już nie tylko krótkie informacje tekstowe, ale spersonalizowane komunikaty, które odpowiadają na potrzeby potencjalnych klientów. W ten sposób mamy możliwość nie tylko dotrzeć do wielu osób, ale dodatkowo poinformować je o nowej ofercie, wszelkich zmianach w asortymencie czy zachęcić do skorzystania z atrakcyjnych promocji.

SIP trunk to z kolei wirtualny kanał do realizowania połączeń internetowych, wykorzystujący protokół Session Initiation Protocol. Umożliwia wykonywanie rozmów z kontrahentami w każdym kraju, w którym obecny jest dany dostawca usługi, co znacznie powiększ zasięg firmy. Możliwość dotarcia na zagraniczny rynek jeszcze nigdy nie była tak prosta. Sparowana z systemem baza danych firmy umożliwia jednoczesne prowadzenie wielu działań marketingowych i sprzedażowych, przy zagwarantowaniu przejrzystej formy rozliczenia. To również oszczędność dla przedsiębiorcy, który nie musi podpisywać kilku umów z zagranicznymi dostawcami usług telekomunikacyjnych. Zarządzanie komunikacją w jednym panelu to skuteczna optymalizacja działań i oszczędności. 

Bezpieczeństwo danych

W branżach, w których kluczowy jest kontakt telefoniczny, istotne znaczenie ma zapewnienie użytkownika, że jego dane, w tym prywatny numer telefonu, nie zostaną wykorzystane przez inne firmy. Zapewnia to maskowanie numeru telefonu. Profesjonalnie skonfigurowane oprogramowanie zabezpiecza numer klienta, kiedy ten łączy się z innymi pracownikami, których numery również znajdują się w bazie firmy. W ten sposób wymiana informacji może odbywać się bez ujawniania numerów prywatnych, ponieważ oprogramowanie każdorazowo otwiera kanał komunikacji na linii kierowca – pasażer, który jest automatycznie zamykany natychmiast po zakończeniu rozmowy. Co więcej, połączenia są nagrywane, więc każdy pracodawca może je na bieżące monitorować, działając zgodnie z RODO. 

Jak zoptymalizować komunikację z klientem?

Fot. Pexels

---
Źródło: Porada partnera


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. Sophos