1 lipca światło dzienne ujrzał kolejny system kontaktu z klientem z poziomu strony internetowej – WebHotLine firmy FOMS. Usługa przeznaczona dla sklepów internetowych oraz firmowych witryn WWW małych i średnich firm.
reklama
WebHotLine pozwala generować szablony odpowiedzi na najczęściej padające pytania, automatycznie przypisuje rozmowy do najmniej obciążonego konsultanta i ma być o 20-30% tańsza od konkurencyjnych rozwiązań. Umożliwia też filtrowanie sesji klientów w oparciu o ich status (np. oczekujący na rozmowę, rozmawiający, archiwalny).
Z perspektywy klienta WebHotLine ma wygląd komunikatora tekstowego, uruchamianego bezpośrednio na odwiedzanej stronie WWW (np. firmy bądź sklepu internetowego). Aplikacja nie wymaga od internauty instalowania żadnego oprogramowania ani rejestracji. Transmisja danych szyfrowana jest protokołem SSL.
WebHotLine zaprojektowany został z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach. Zależnie od wersji umożliwia pracę jednego (69 zł netto/mies.), trzech (199 zł netto/mies.) lub dziesięciu (499 zł netto/mies.) konsultantów. Dla klientów wymagających większej liczby stanowisk przewidziano rozwiązania indywidualne. Aplikację można bezpłatnie testować przez 30 dni.
Więcej na stronie: webhotline.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*