Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

WebHotLine usprawni kontakt MSP z klientami

12-07-2010, 11:56

1 lipca światło dzienne ujrzał kolejny system kontaktu z klientem z poziomu strony internetowej – WebHotLine firmy FOMS. Usługa przeznaczona dla sklepów internetowych oraz firmowych witryn WWW małych i średnich firm.

robot sprzątający

reklama


WebHotLine pozwala generować szablony odpowiedzi na najczęściej padające pytania, automatycznie przypisuje rozmowy do najmniej obciążonego konsultanta i ma być o 20-30% tańsza od konkurencyjnych rozwiązań. Umożliwia też filtrowanie sesji klientów w oparciu o ich status (np. oczekujący na rozmowę, rozmawiający, archiwalny).

>> Czytaj też: Obsługa klienta dźwignią handlu

WebHotLine - okno dialogowe
fot. - WebHotLine - okno dialogowe
Z perspektywy klienta WebHotLine ma wygląd komunikatora tekstowego, uruchamianego bezpośrednio na odwiedzanej stronie WWW (np. firmy bądź sklepu internetowego). Aplikacja nie wymaga od internauty instalowania żadnego oprogramowania ani rejestracji. Transmisja danych szyfrowana jest protokołem SSL.

>> Czytaj też: Blip narzędziem promocji biznesu

WebHotLine zaprojektowany został z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach. Zależnie od wersji umożliwia pracę jednego (69 zł netto/mies.), trzech (199 zł netto/mies.) lub dziesięciu (499 zł netto/mies.) konsultantów. Dla klientów wymagających większej liczby stanowisk przewidziano rozwiązania indywidualne. Aplikację można bezpłatnie testować przez 30 dni.

Więcej na stronie: webhotline.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag WebHotLinetag komunikacja z klientemtag helpdesk