gaming

  • O Powstaniu Warszawskim dowiedziały się właśnie miliony ludzi na świecie i to dzięki grze!


    WARSAW
    Powstanie Warszawskie (właśnie obchodzimy 75. rocznicę jego wybuchu) zostało od czasu ogłoszenia gry WARSAW wspomniane w ponad 370 publikacjach na całym świecie, w tym tak znaczących mediach jak: Sueddeutsche Zeitung, GAMESPOT czy IGN.  Co ciekawe, gra jeszcze nie miała swojej premiery.  więcej
    31-07-2019, 18:19, Nika, Media
  • Ta gra pójdzie gamerom na zdrowie


    sik-life/pixabay
    W najbliższym czasie powstanie unikalny w branży gamingowej produkt: seria gier przygodowych promujących zdrowy styl życia. Pierwsza z gier ma być zaprojektowana w sposób, który umożliwi rozszerzanie zawartości i dodawanie nowych wątków do futurystycznego świata zbudowanego przez jej twórców.  więcej
    09-07-2019, 14:43, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Co wspólnego z gamingiem mają kosmetyki dla kobiet?


    caimacanul / shutterstock
    Kobiety w świecie e-sportu radzą sobie coraz lepiej. Grają coraz częściej i coraz więcej. Mimo to, spotykają się z dyskryminacją i hejtem ze względu na płeć. Polska marka kosmetyczna zainicjowała akcję, która nagłaśnia ten temat, walczy ze stereotypowym myśleniem, a jednocześnie dodaje dziewczynom odwagi i pewności siebie.  więcej
    28-06-2019, 23:58, Nika, Internauci
  • Kim są polscy e-gracze i ilu ich tak naprawdę jest wśród internautów?


    Monday
    Według raportu Esport w Polsce. Jakimi konsumentami są fani esportu i gier? niemal co czwarty użytkownik Internetu interesuje się grami wideo. Aż 58% z nich gra co najmniej raz w tygodniu. O e-graczach dowiadujemy się jednak znacznie więcej.  więcej
    26-06-2019, 18:37, Nika, Internauci
  • Spece od VR stworzą nową grę fantasy


    Nawanon / Shutterstock
    2,3 mln zł (w tym 2 mln zł ze środków z emisji akcji) Carbon Studio przeznaczy na produkcję i marketing nowej gry z gatunku VR Fantasy. Produkcja oparta będzie na znanej globalnej marce, spółka jest na etapie zaawansowanych rozmów z jej właścicielem.  więcej
    07-06-2019, 19:02, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Przymiarki inwestycyjne. Kto wchodzi w gry?


    g-stockstudio / shutterstock
    Arts Alliance, notowana na NewConnect grupa spółek gamingowych przymierza się do inwestycji w Crunching Koalas, zajmującej się produkcją oraz promocją gier. Spółki podpisały list intencyjny, którego celem jest zawarcie umowy inwestycyjnej.  więcej
    22-05-2019, 22:37, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Akcje wyemitowane. Miliony do "ugrania"


    junpinzon / Shutterstock
    Wydawca i producent gier Sniper Ghost Warrior i The Lords of the Fallen, przeprowadzi publiczną emisję akcji. W ramach oferty chce pozyskać od inwestorów ok. 11 mln zł na zwiększenie skali działalności oraz poszerzenie oferty wydawniczej o nowe gry.  więcej
    21-05-2019, 18:31, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wskazane wyższe prędkości


    © - lisegagne - istockphoto.com
    Według danych gromadzonych przez M-Lab, średnia prędkość połączenia z Internetem w skali całego świata wzrosła w minionym roku o niemal jedną czwartą (23%). Analiza dokonana przez FTTH Council Europe i IDATE dowodzi natomiast, że w bardzo podobnym tempie (20% r/r) rośnie liczba użytkowników Internetu światłowodowego w Europie. Skąd taki ruch?  więcej
    10-05-2019, 20:37, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nie ograniczaj się, skoro możesz grać wszędzie


    junpinzon / Shutterstock
    Świat gracza nie musi się ograniczać do czterech ścian. Na rynku dostępnych jest coraz więcej gamingowych laptopów, które posiadają wiele zaawansowanych funkcji, podobnych do tych w tradycyjnych komputerach stacjonarnych. Grający zyskali nowy przywilej – wolność grania w kawiarni, w pracy, w parku lub na wakacjach… jednym słowem: wszędzie.  więcej
    24-04-2019, 21:48, Nika, Media
  • Na NewConnect pojawi się nowa spółka gamingowa


    junpinzon / Shutterstock
    Giełdowa spółka – EastSideCapital SA ogłasza zmianę strategii pod nową nazwą – Falcon Games SA. Spółka rozpocznie działalność na rynku gamingowym. W pierwszej kolejności chce skoncentrować się na współprodukcji i produkcji tytułów przeznaczonych na komputery stacjonarne oraz działalności w branży wydawniczej.  więcej
    23-04-2019, 19:45, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Już niebawem twórcy gier komputerowych zmierzą się ze sobą na warszawskim Służewcu


    sik-life/pixabay
    Game Jame Square, czyli impreza dla fanów GameDevu, startuje już 26 kwietnia. Wydarzenie trwa aż trzy dni, w trakcie których programiści oraz projektanci gier wideo, będą mogli stworzyć zupełnie nową grę, przy okazji zgarniając nagrody z puli 250 tysięcy złotych.  więcej
    19-04-2019, 21:37, Nika, Kalendarium IT
  • Rewolucja na rynku gier


    junpinzon / Shutterstock
    We. The Revolution, osadzona w krwawych czasach Rewolucji Francuskiej, to gra, która okazała się jedną z najgłośniejszych premier rodzimej branży gier niezależnych. Wydany na PC tytuł zebrał blisko 80% pozytywnych recenzji wśród użytkowników Steama. Latem 2019 roku gra zadebiutuje również na konsole.  więcej
    17-04-2019, 21:09, Nika, Media
  • Branża gamingowa lubi innowacje i inwestycje


    Roger Braunstein
    Fundusz Alfabeat zainwestował w spółkę, która umożliwia wydawcom gier zwiększanie swoich dochodów oraz ich dywersyfikację. Mogą oni sprzedawać wysokiej jakości produkty z nią związane bezpośrednio w grze. W planach jest też wprowadzenie uniwersalnej waluty dla graczy w oparciu o blockchain.  więcej
    09-04-2019, 22:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • W co graliśmy przez ostatnie dwie dekady i jak w tym czasie ewoluował sprzęt do gry?


    Studio111
    Przez 20 lat wiele wydarzyło się zarówno na rynku gier, jak i sprzętu komputerowego. Grafika i gameplay ewoluowały nie do poznania, a z grami AAA radzą już sobie nie tylko najwydajniejsze i najdroższe laptopy.  więcej
    25-03-2019, 21:38, Nika, Internauci
  • Gry mobilne górą


    natureaddict/pixabay
    Rynek gier przesuwa się w kierunku smartfonów. W siłę rosną symulatory i rozgrywka sieciowa oraz tryb multiplayer. Gry umożliwiające rywalizację z innymi osobami cieszą się ogromną popularnością zarówno na konsolach, jak i pecetach. Wirtualna rzeczywistość to z kolei jeszcze przyszłość rynku gier, a nie teraźniejszość. Potrzebna jest większa dostępność i bardziej zaawansowane gry, aby VR mógł zrewolucjonizować branżę.  więcej
    21-03-2019, 21:28, Nika, Internauci
  • Ponad 200 aplikacji gier dostępnych w Google Play Store wykorzystanych do cyberataków. Miliony wykradzionych danych!


    Shutterstock.com
    Zespół analityków odkrył zjawisko cyberataków przeprowadzonych przy użyciu gier dostępnych w Google Play Store. W ostatnim czasie 210 gier, które pobrano ze sklepu prawie 150 mln razy, wykorzystano do przeprowadzenia ukrytej kampanii.  więcej
    13-03-2019, 18:04, Nika, Bezpieczeństwo
  • Gaming – tylko rozrywka czy jednak styl życia?

    Zamknięty w czterech ścianach, zaniedbany mężczyzna, który swój cały wolny czas poświęca na siedzenie w fotelu przed ekranem monitora i ogłupiające gry komputerowe - to jeden z powszechnych stereotypów dotyczących gracza. Tymczasem e-sport to poszerzające horyzonty, a nawet całkiem dochodowe zajęcie. Przyjrzyjmy się bliżej branży i środowisku graczy.  więcej
    27-02-2019, 13:11, Nika, Internauci
  • Za kryptowalutę kupisz przywilej lub wirtualny przedmiot potrzebny w grze


    junpinzon / Shutterstock
    Jeden z producentów gier pracuje nad wdrożeniem do swoich produktów technologii blockchain. Spółka chce umożliwić graczom wymianę zdobytych osiągnięć, przedmiotów i przywilejów za pomocą najpopularniejszych kryptowalut. Studio będzie pobierać prowizję za każdą dokonaną w sklepie transakcję.  więcej
    15-02-2019, 15:33, Nika, Technologie
  • Pixel Heaven Games Festival & More 2019 - impreza dla sentymentalnych graczy


    sik-life/pixabay
    Już wiemy gdzie i kiedy odbędzie się Pixel Heaven Games Festival & More - jedna z największych w Europie corocznych imprez dedykowana branży gamedev, na którą składają się m. in. konferencja, wystawa oraz konkurs. Obecnie możesz kupić bilet na wydarzenie w cenie early bird.  więcej
    04-01-2019, 20:23, Nika, Kalendarium IT
  • Znaleziono lukę w zabezpieczeniach platformy Steam


    Mathias Pastwa (lic. CC)
    Lukę wykryto i zgłoszono w sierpniu tego roku firmie Valve - właścicielowi platformy do dystrybucji cyfrowej gier – przez analityka bezpieczeństwa sieciowego Artema Moskowskyego. Błąd pozwalał na nieautoryzowany dostęp do wszystkich kluczy licencyjnych, za pomocą których można aktywować pobrane gry komputerowe.  więcej
    21-11-2018, 20:03, Nika, Bezpieczeństwo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031