chatbot

  • Chatbot Facebook Messenger

    Wiele razy używaliśmy Facebooka oraz jego popularnego komunikatora do przesyłania informacji znajomym. Popularność darmowej aplikacji jest coraz większa między innymi ze względu na wygodę jej użytkowania oraz możliwość jej instalacji na telefonie, co sprawia, że jest zawsze “pod ręką”. Jesteśmy przyzwyczajeni do odbierania i wysyłania krótkich informacji, zdjęć czy filmików.  więcej
    Dzisiaj, 07:23, kf, Technologie
  • 5 chatbotów działających w branży e-commerce


    Oracle
    E-sklepy stoją przed zadaniem udoskonalenia obsługi klienta i zawojowania również o tych klientów, którzy świadomie wybierają zakupy w galerii ze względu na możliwość utrzymania osobistych kontaktów ze sprzedawcami. W zbudowaniu tego zaufania z pomocą przychodzą chatboty, czyli wirtualni doradcy.  więcej
    05-02-2019, 20:05, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Danny – nowy wirtualny asystent sieci

    Play przedstawił Danny’ego – swojego wirtualnego asystenta. Można go wywołać z poziomu Asystenta Google i zapytać o rzeczy związane z ofertą telekomunikacyjną sieci.  więcej
    29-01-2019, 22:08, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 7 branż, w których z powodzeniem odnajdują się chatboty

    W rezultacie przyspieszenia postępu w ramach algorytmów sztucznej inteligencji (AI) oraz przetwarzania języka naturalnego (NLP) – kluczowe branże zaczynają wykorzystywać chatboty w swoich procesach biznesowych. Powoli zadomawiają się w turystyce, finansach, ubezpieczeniach, transporcie, telekomunikacji, a nawet w obszarze medycyny.  więcej
    09-01-2019, 23:09, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 5 najważniejszych elementów mobile marketingu w 2018 roku


    pexels.com
    Rozmawiamy z chatbotami i kupujemy wirtualne akcesoria za prawdziwe pieniądze. Zaczęliśmy też zwracać uwagę na nasze dane osobowe. Chętnie korzystamy z powiadomień SMS. Wychodzi na to, że ostatnie miesiące w świecie mobilnym to czas łączenia starego z nowymi trendami.  więcej
    28-12-2018, 17:02, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sztuczna inteligencja w walce z korupcją


    Biznes i łapówka, Shutterstock
    3,6 biliona dolarów, czyli ponad 13,5 bln złotych - tyle, zgodnie z informacją przekazaną podczas konferencji odbywającej się z okazji Międzynarodowego Dnia Zwalczania Korupcji, światowa gospodarka straciła w 2017 r z wyniku łapówkarska. Można to zmienić korzystając z innowacyjnych rozwiązań.  więcej
    17-12-2018, 15:33, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Moda na kobiece voiceboty


    Sergey Nivens / Shutterstock
    Zgodnie z raportem zatytułowanym State of Marketing 2018 dla 90% dyrektorów oraz specjalistów ds. marketingu największym wyzwaniem we wdrażaniu nowych technologii jest identyfikacja tych o rzeczywistym potencjale marketingowym. Trendem, który posiada taki potencjał są boty, zwłaszcza te o kobiecych głosach.  więcej
    05-11-2018, 21:58, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wystarczy, że powiesz, jakiego lotu szukasz

    Właśnie uruchomiono nową usługę, dzięki której możliwe jest używanie poleceń głosowych do łatwiejszego wyszukiwania lotów. “BB” pomaga znaleźć odpowiedzi szybciej, podczas gdy użytkownik rozwiązania ma wolne ręce i w tym czasie robi, co mu się żywnie podoba. Usługa jest dostępna w języku angielskim i niderlandzkim.  więcej
    27-07-2018, 17:42, Nika, Technologie
  • Czy chatboty wyprą aplikacje?

    Na urządzeniu mobilnym przeciętnego użytkownika zainstalowanych jest wiele nieużywanych aplikacji. Natłok sprawia, że coraz częściej ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się istotnym kanałem komunikacji marki z konsumentem.  więcej
    23-04-2018, 20:17, Nika, Technologie
  • Chatbot wykorzystujący sztuczną inteligencję odpowie na pytania klientów ING

    ING Bank Śląski udostępnił system konwersacyjny Mój Asystent, który odpowiada na pytania klientów korzystających z bankowości internetowej Moje ING. Chatbot porozumiewa się z użytkownikami językiem naturalnym w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji.  więcej
    08-03-2018, 15:13, ip, Technologie
  • Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

    Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata?  więcej
    05-03-2018, 13:40, Nika, Internauci
  • W 2018 roku większość z nas porozmawia z chatbotem


    Oracle
    W tym roku większość z nas zamieni przynajmniej jedno zdanie z chatbotem. Porozmawiamy też z voicebotami.  Jaka miałaby wyglądać taka rozmowa?  więcej
    03-03-2018, 13:03, Nika, Internauci
  • Sztuczna inteligencja w turystyce


    Shutterstock.com
    Sabre Corporation, firma zajmująca się technologiami IT dla turystyki, stworzyła inteligentnego chatbota, przeznaczonego dla hoteli i biur podróży. Ma on usprawnić proces obsługi turystów, przede wszystkim dzięki możliwości jednoczesnego i natychmiastowego udzielania pomocy wielu konsumentom.  więcej
    20-11-2017, 12:11, mg, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak wykorzystać internetowy czat w komunikacji biznesowej?

    Obecnie czat, a w szczególności komunikator Messenger Facebooka jest kanałem, który nabiera coraz większego znaczenia również w obszarze biznesu. Potencjał tego narzędzia zauważyły firmy i marki szukające nowych kanałów, którymi mogą docierać z informacjami bezpośrednio do partnerów handlowych w ramach komunikacji B2B.  więcej
    11-05-2017, 08:29, Aleksander Siczek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Prawnik-automat uchronił tysiące ludzi przed mandatami. Zawsze to jakiś początek!


    Gajus / Shutterstock.com
    Maszyny nie zastąpią prawników szybko, ale już teraz pewien program pomaga ludziom w odwoływaniu się od mandatów w UK i USA. Jest na tyle skuteczny, aby nazwać go przodkiem prawników-robotów, które zapewne kiedyś się pojawią.  więcej
    04-07-2016, 13:36, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Chatbot Microsoftu stał się rasistą po jednym dniu na Twitterze

    Microsoft stworzył wirtualną dziewczynę, która miała stawać się mądrzejsza dzięki rozmowom z internautami na Twitterze. Niestety kontakt z ludźmi przyniósł nieco inny skutek.  więcej
    25-03-2016, 08:35, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wirtualny doradca całkiem zastąpi handlowca?

    Tak twierdzi firma Stanusch Technologies, która poinformowała o rozpoczęciu pracy nad wirtualnym doradcą, który ma w 100 procentach zastąpić handlowca w procesie zakupów online. Pierwszy tego typu chatbot już działa i sprzedaje... zmywarkę.  więcej
    27-05-2010, 10:16, paku, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)