chatbot

  • 7 branż, w których z powodzeniem odnajdują się chatboty

    W rezultacie przyspieszenia postępu w ramach algorytmów sztucznej inteligencji (AI) oraz przetwarzania języka naturalnego (NLP) – kluczowe branże zaczynają wykorzystywać chatboty w swoich procesach biznesowych. Powoli zadomawiają się w turystyce, finansach, ubezpieczeniach, transporcie, telekomunikacji, a nawet w obszarze medycyny.  więcej
    09-01-2019, 23:09, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 5 najważniejszych elementów mobile marketingu w 2018 roku


    pexels.com
    Rozmawiamy z chatbotami i kupujemy wirtualne akcesoria za prawdziwe pieniądze. Zaczęliśmy też zwracać uwagę na nasze dane osobowe. Chętnie korzystamy z powiadomień SMS. Wychodzi na to, że ostatnie miesiące w świecie mobilnym to czas łączenia starego z nowymi trendami.  więcej
    28-12-2018, 17:02, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sztuczna inteligencja w walce z korupcją


    Biznes i łapówka, Shutterstock
    3,6 biliona dolarów, czyli ponad 13,5 bln złotych - tyle, zgodnie z informacją przekazaną podczas konferencji odbywającej się z okazji Międzynarodowego Dnia Zwalczania Korupcji, światowa gospodarka straciła w 2017 r z wyniku łapówkarska. Można to zmienić korzystając z innowacyjnych rozwiązań.  więcej
    17-12-2018, 15:33, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Moda na kobiece voiceboty


    Sergey Nivens / Shutterstock
    Zgodnie z raportem zatytułowanym State of Marketing 2018 dla 90% dyrektorów oraz specjalistów ds. marketingu największym wyzwaniem we wdrażaniu nowych technologii jest identyfikacja tych o rzeczywistym potencjale marketingowym. Trendem, który posiada taki potencjał są boty, zwłaszcza te o kobiecych głosach.  więcej
    05-11-2018, 21:58, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wystarczy, że powiesz, jakiego lotu szukasz

    Właśnie uruchomiono nową usługę, dzięki której możliwe jest używanie poleceń głosowych do łatwiejszego wyszukiwania lotów. “BB” pomaga znaleźć odpowiedzi szybciej, podczas gdy użytkownik rozwiązania ma wolne ręce i w tym czasie robi, co mu się żywnie podoba. Usługa jest dostępna w języku angielskim i niderlandzkim.  więcej
    27-07-2018, 17:42, Nika, Technologie
  • Czy chatboty wyprą aplikacje?

    Na urządzeniu mobilnym przeciętnego użytkownika zainstalowanych jest wiele nieużywanych aplikacji. Natłok sprawia, że coraz częściej ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się istotnym kanałem komunikacji marki z konsumentem.  więcej
    23-04-2018, 20:17, Nika, Technologie
  • Chatbot wykorzystujący sztuczną inteligencję odpowie na pytania klientów ING

    ING Bank Śląski udostępnił system konwersacyjny Mój Asystent, który odpowiada na pytania klientów korzystających z bankowości internetowej Moje ING. Chatbot porozumiewa się z użytkownikami językiem naturalnym w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji.  więcej
    08-03-2018, 15:13, ip, Technologie
  • Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

    Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata?  więcej
    05-03-2018, 13:40, Nika, Internauci
  • W 2018 roku większość z nas porozmawia z chatbotem


    Oracle
    W tym roku większość z nas zamieni przynajmniej jedno zdanie z chatbotem. Porozmawiamy też z voicebotami.  Jaka miałaby wyglądać taka rozmowa?  więcej
    03-03-2018, 13:03, Nika, Internauci
  • Sztuczna inteligencja w turystyce


    Shutterstock.com
    Sabre Corporation, firma zajmująca się technologiami IT dla turystyki, stworzyła inteligentnego chatbota, przeznaczonego dla hoteli i biur podróży. Ma on usprawnić proces obsługi turystów, przede wszystkim dzięki możliwości jednoczesnego i natychmiastowego udzielania pomocy wielu konsumentom.  więcej
    20-11-2017, 12:11, mg, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak wykorzystać internetowy czat w komunikacji biznesowej?

    Obecnie czat, a w szczególności komunikator Messenger Facebooka jest kanałem, który nabiera coraz większego znaczenia również w obszarze biznesu. Potencjał tego narzędzia zauważyły firmy i marki szukające nowych kanałów, którymi mogą docierać z informacjami bezpośrednio do partnerów handlowych w ramach komunikacji B2B.  więcej
    11-05-2017, 08:29, Aleksander Siczek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Prawnik-automat uchronił tysiące ludzi przed mandatami. Zawsze to jakiś początek!


    Gajus / Shutterstock.com
    Maszyny nie zastąpią prawników szybko, ale już teraz pewien program pomaga ludziom w odwoływaniu się od mandatów w UK i USA. Jest na tyle skuteczny, aby nazwać go przodkiem prawników-robotów, które zapewne kiedyś się pojawią.  więcej
    04-07-2016, 13:36, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Chatbot Microsoftu stał się rasistą po jednym dniu na Twitterze

    Microsoft stworzył wirtualną dziewczynę, która miała stawać się mądrzejsza dzięki rozmowom z internautami na Twitterze. Niestety kontakt z ludźmi przyniósł nieco inny skutek.  więcej
    25-03-2016, 08:35, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wirtualny doradca całkiem zastąpi handlowca?

    Tak twierdzi firma Stanusch Technologies, która poinformowała o rozpoczęciu pracy nad wirtualnym doradcą, który ma w 100 procentach zastąpić handlowca w procesie zakupów online. Pierwszy tego typu chatbot już działa i sprzedaje... zmywarkę.  więcej
    27-05-2010, 10:16, paku, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Styczeń 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2019 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.