chatbot

  • Chatboty mają coraz więcej do powiedzenia w rekrutacji


    Oracle
    Chatboty wspierają rekrutację nie tylko na etapie poszukiwania pracowników i ich aplikacji do nowej pracy. Mogą także towarzyszyć pracownikom w pierwszych dniach nowej pracy.  więcej
    06-09-2019, 11:14, Joanna Ryńska, Internauci
  • Jak uruchomić Chatbota i tego nie żałować? Oto 9 eksperckich rad

    Uruchomienie prostego Chatbota może zająć kilka godzin (i być prawie w pełni darmowe), lecz borykanie się z następstwami takiego wyboru może stanowić poważne obciążenie dla firmy. Niestety Chatboty mogą obciążać infrastrukturę firmy lub wprowadzać klientów w błąd. Jakich uniknąć takich sytuacji?  więcej
    24-07-2019, 13:54, Nika, Technologie
  • Weź udział w Office Hours i zbuduj platformę dla bankowych chatbotów

    Uwaga, potrzebna platforma, która pozwoli zbudować chatboty na potrzeby bankowe. Tylko do 19 lipca br. zainteresowane startupy, jak i dobrze rozwinięte firmy, mogą zgłosić swój udział w 16. już edycji Office Hours i zaprezentować innowacyjne rozwiązania w tym zakresie.  więcej
    10-07-2019, 19:01, Nika, Kalendarium IT
  • Szukasz pracy? Chatbot Radzimił chętnie w tym pomoże!

    Wirtualny doradca – chatbot Radzimił - wyszuka oferty odpowiadające preferencjom kandydata, a także powiadomi go o pojawiających się ogłoszeniach, spełniających wskazane kryteria, a wszystko to zrobi przez Messengera.  więcej
    13-05-2019, 18:30, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sztuczna inteligencja wspiera znużonych poszukiwaniem pracy


    Hasloo Group Production Studio / Shutterstock
    Szukanie pracy czy stażu nie należy do czynności szczególnie przyjemnych. Codzienne przedzieranie się przez gąszcz ofert, aby móc odpowiedzieć na te kilka wybranych, może znużyć. Mniej wytrwałe osoby w poszukiwaniach wspierają coraz częściej chatboty rekrutacyjne.  więcej
    29-03-2019, 19:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Chatbot Facebook Messenger

    Wiele razy używaliśmy Facebooka oraz jego popularnego komunikatora do przesyłania informacji znajomym. Popularność darmowej aplikacji jest coraz większa między innymi ze względu na wygodę jej użytkowania oraz możliwość jej instalacji na telefonie, co sprawia, że jest zawsze “pod ręką”. Jesteśmy przyzwyczajeni do odbierania i wysyłania krótkich informacji, zdjęć czy filmików.  więcej
    25-03-2019, 07:23, kf, Technologie
  • 5 chatbotów działających w branży e-commerce


    Oracle
    E-sklepy stoją przed zadaniem udoskonalenia obsługi klienta i zawojowania również o tych klientów, którzy świadomie wybierają zakupy w galerii ze względu na możliwość utrzymania osobistych kontaktów ze sprzedawcami. W zbudowaniu tego zaufania z pomocą przychodzą chatboty, czyli wirtualni doradcy.  więcej
    05-02-2019, 20:05, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Danny – nowy wirtualny asystent sieci

    Play przedstawił Danny’ego – swojego wirtualnego asystenta. Można go wywołać z poziomu Asystenta Google i zapytać o rzeczy związane z ofertą telekomunikacyjną sieci.  więcej
    29-01-2019, 22:08, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 7 branż, w których z powodzeniem odnajdują się chatboty

    W rezultacie przyspieszenia postępu w ramach algorytmów sztucznej inteligencji (AI) oraz przetwarzania języka naturalnego (NLP) – kluczowe branże zaczynają wykorzystywać chatboty w swoich procesach biznesowych. Powoli zadomawiają się w turystyce, finansach, ubezpieczeniach, transporcie, telekomunikacji, a nawet w obszarze medycyny.  więcej
    09-01-2019, 23:09, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 5 najważniejszych elementów mobile marketingu w 2018 roku


    pexels.com
    Rozmawiamy z chatbotami i kupujemy wirtualne akcesoria za prawdziwe pieniądze. Zaczęliśmy też zwracać uwagę na nasze dane osobowe. Chętnie korzystamy z powiadomień SMS. Wychodzi na to, że ostatnie miesiące w świecie mobilnym to czas łączenia starego z nowymi trendami.  więcej
    28-12-2018, 17:02, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sztuczna inteligencja w walce z korupcją


    Biznes i łapówka, Shutterstock
    3,6 biliona dolarów, czyli ponad 13,5 bln złotych - tyle, zgodnie z informacją przekazaną podczas konferencji odbywającej się z okazji Międzynarodowego Dnia Zwalczania Korupcji, światowa gospodarka straciła w 2017 r z wyniku łapówkarska. Można to zmienić korzystając z innowacyjnych rozwiązań.  więcej
    17-12-2018, 15:33, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Moda na kobiece voiceboty


    Sergey Nivens / Shutterstock
    Zgodnie z raportem zatytułowanym State of Marketing 2018 dla 90% dyrektorów oraz specjalistów ds. marketingu największym wyzwaniem we wdrażaniu nowych technologii jest identyfikacja tych o rzeczywistym potencjale marketingowym. Trendem, który posiada taki potencjał są boty, zwłaszcza te o kobiecych głosach.  więcej
    05-11-2018, 21:58, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wystarczy, że powiesz, jakiego lotu szukasz

    Właśnie uruchomiono nową usługę, dzięki której możliwe jest używanie poleceń głosowych do łatwiejszego wyszukiwania lotów. “BB” pomaga znaleźć odpowiedzi szybciej, podczas gdy użytkownik rozwiązania ma wolne ręce i w tym czasie robi, co mu się żywnie podoba. Usługa jest dostępna w języku angielskim i niderlandzkim.  więcej
    27-07-2018, 17:42, Nika, Technologie
  • Czy chatboty wyprą aplikacje?

    Na urządzeniu mobilnym przeciętnego użytkownika zainstalowanych jest wiele nieużywanych aplikacji. Natłok sprawia, że coraz częściej ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się istotnym kanałem komunikacji marki z konsumentem.  więcej
    23-04-2018, 20:17, Nika, Technologie
  • Chatbot wykorzystujący sztuczną inteligencję odpowie na pytania klientów ING

    ING Bank Śląski udostępnił system konwersacyjny Mój Asystent, który odpowiada na pytania klientów korzystających z bankowości internetowej Moje ING. Chatbot porozumiewa się z użytkownikami językiem naturalnym w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji.  więcej
    08-03-2018, 15:13, ip, Technologie
  • Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

    Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata?  więcej
    05-03-2018, 13:40, Nika, Internauci
  • W 2018 roku większość z nas porozmawia z chatbotem


    Oracle
    W tym roku większość z nas zamieni przynajmniej jedno zdanie z chatbotem. Porozmawiamy też z voicebotami.  Jaka miałaby wyglądać taka rozmowa?  więcej
    03-03-2018, 13:03, Nika, Internauci
  • Sztuczna inteligencja w turystyce


    Shutterstock.com
    Sabre Corporation, firma zajmująca się technologiami IT dla turystyki, stworzyła inteligentnego chatbota, przeznaczonego dla hoteli i biur podróży. Ma on usprawnić proces obsługi turystów, przede wszystkim dzięki możliwości jednoczesnego i natychmiastowego udzielania pomocy wielu konsumentom.  więcej
    20-11-2017, 12:11, mg, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak wykorzystać internetowy czat w komunikacji biznesowej?

    Obecnie czat, a w szczególności komunikator Messenger Facebooka jest kanałem, który nabiera coraz większego znaczenia również w obszarze biznesu. Potencjał tego narzędzia zauważyły firmy i marki szukające nowych kanałów, którymi mogą docierać z informacjami bezpośrednio do partnerów handlowych w ramach komunikacji B2B.  więcej
    11-05-2017, 08:29, Aleksander Siczek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Prawnik-automat uchronił tysiące ludzi przed mandatami. Zawsze to jakiś początek!


    Gajus / Shutterstock.com
    Maszyny nie zastąpią prawników szybko, ale już teraz pewien program pomaga ludziom w odwoływaniu się od mandatów w UK i USA. Jest na tyle skuteczny, aby nazwać go przodkiem prawników-robotów, które zapewne kiedyś się pojawią.  więcej
    04-07-2016, 13:36, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Wrzesień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30