Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

AdKontekst

  • Reklamy napędzane danymi - nowa, zintegrowana oferta Netsprinta

    Netsprint uruchamia polski ekosystem reklamowy, który pozwala na dotarcie do ponad 24 mln internautów (97% zasięgu polskiego internetu). Nowa oferta firmy umożliwia precyzyjne targetowanie m.in. w oparciu o dane na temat użytkowników w najważniejszych kanałach digital marketingu i jest alternatywą dla reklamy w globalnych systemach.  więcej
    12-01-2016, 21:13, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Intencje zakupowe i demografia w Adkontekst

    Reklamodawcy sieci Adkontekst mogą już korzystać z nowych form targetowania przekazu reklamowego do konkretnych segmentów rynkowych - w oparciu o dane demograficzne i dane o intencjach zakupowych. Jest to możliwe dzięki współpracy Adkontekst m.in. z serwisem Goldenline oraz porównywarką cen Nokaut.  więcej
    17-09-2014, 21:48, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Antymonopolista. Rozmowa z Arturem Banachem, prezesem NetSprinta

    Artur Banach, prezes Netsprinta od 2003 roku, opowiada Krzyśkowi Gontarkowi o trzynastoletniej obecności na konkurencyjnym rynku, sztuce wygaszania produktów i możliwościach konkurencji z Google'em.  więcej
    10-09-2014, 12:19, Krzysztof Gontarek, opr. Joanna Ryńska, Wywiad
  • Adkontekst Audience Report pomaga zrozumieć użytkowników

    Netsprint wprowadza na rynek nową usługę - Adkontekst Audience Report, czyli pogłębioną analizę charakterystyki użytkowników serwisów WWW. Jest to kompleksowy raport, który segmentuje internautów odwiedzających konkretną domenę i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe.  więcej
    06-08-2014, 10:09, pressroom , Pieniądze
  • Netsprint uruchamia platformę Adkontekst SSP

    Netsprint, właściciel Adkontekst, największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej, uruchamia funkcjonalność SSP, która pozwala wydawcom na dodatkową monetyzację powierzchni reklamowej w modelu RTB (Real Time Bidding). Dzięki Adkontekst SSP wydawcy Adkontekst mogą teraz zarabiać także na reklamach rozliczanych za odsłony. Uzyskują dostęp do szerszej bazy reklamodawców, co przekłada się na wzrost konkurencyjności ich powierzchni oraz zwiększa przychody z emisji reklam. Pierwszym partnerem Adkontekst SSP w Polsce jest RTB House, w drugim półroczu będą to kolejno kluczowe DSP działające na polskim rynku.  więcej
    04-07-2014, 13:22, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Polski rynek reklamy kontekstowej wart 160 mln zł


    Kamil Porembiński na lic CC
    Rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był wart ponad 160 mln zł, czyli ponad 18% więcej niż w 2010 - wynika z badania Adkontekst, uwzględniającego także wyniki IAB AdEx.  więcej
    24-05-2012, 07:47, paku, Pieniądze
  • Ponad połowa reklamodawców zwiększy wydatki na sieci kontekstowe


    © fotolia.com
    55% reklamodawców planuje w przyszłym roku zwiększyć wydatki na sieci kontekstowe – wynika z raportu Adkontekst. Badanie dotyczy reklam kontekstowych w działaniach promocyjnych klientów oraz udziału tej formy reklamy w polskim rynku Search Engine Marketingu.  więcej
    30-06-2010, 10:28, paku, Pieniądze
  • Grono wchodzi w AdKontekst

    Sieć reklamowa AdKontekst, od sierpnia tego roku, będzie wyświetlała reklamy w serwisie Grono.net. Reklamy mają mieć formę klasycznych boksów oraz w postaci intertekstu - poinformowali przedstawiciele sieci reklamowej.  więcej
    26-08-2009, 16:33, dk, Pieniądze
  • Reklamy Adkontekst w sieci SmartContext

    Sieci reklamy kontekstowej Adkontekst oraz należąca do ARBOinteractive SmartContext podpisały umowę o współpracy. Na mocy porozumienia serwisy współpracujące z siecią SmartContext zyskują możliwość emisji reklam kilku tysięcy klientów Adkontekstu.  więcej
    19-05-2009, 17:33, Natalia Mindykowska, Pieniądze
  • Site Search - zarobek na wyszukiwaniu od Adkontekst

    Właściciele serwisów internetowych otrzymali dziś nową polską usługę, dzięki której mogą spieniężyć ruch na swoich stronach. Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła Site Search - możliwość emisji przez partnerów linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Netsprint umieszczonej na ich stronach i zarabiania na kliknięciach.  więcej
    03-11-2008, 23:12, kg, Technologie
  • Święta i Nowy Rok przed monitorem

    Wielu z nas nie potrafi oderwać się od internetu nawet w chwilach, które zwyczajowo powinno spędzać się w miłym gronie, zamiast przed ekranem komputera - wynika z badań przeprowadzonych w wigilijny wieczór oraz Nowy Rok przez NetSprint.pl.  więcej
    08-01-2008, 08:02, Marcin Maj, Lifestyle
  • Nowe funkcjonalności w Adkontekst

    Adkontekst - polski system reklamy kontekstowej 20 listopada obchodził swoje pierwsze urodziny. Przy tej okazji twórcy systemu - NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska poinformowali o wprowadzeniu nowych funkcjonalności.  więcej
    01-12-2006, 09:20, Krzysztof Gontarek, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)