Właściciele serwisów internetowych otrzymali dziś nową polską usługę, dzięki której mogą spieniężyć ruch na swoich stronach. Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła Site Search - możliwość emisji przez partnerów linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Netsprint umieszczonej na ich stronach i zarabiania na kliknięciach.
Adkontekst Site Search pozwala wykorzystać i połączyć potencjał wyszukiwarki w serwisie partnera oraz zasobów bazy reklam z sieci Adkontekst. Nowy produkt pozwala emitować reklamy tekstowe – Linki Sponsorowane – w wynikach wyszukiwania na serwisie partnerskim, powiązane kontekstowo z wpisanymi do wyszukiwarki słowami kluczowymi.
Partner korzystający z usługi sam decyduje, czy reklamy wyświetlane będą powyżej naturalnych wyników wyszukiwania w danym serwisie, obok nich czy poniżej. Właściciel serwisu decyduje także o liczbie reklam (może wybrać od 1 do 5) oraz o wyglądzie linków sponsorowanych (kolorystyce, wielkości i stylach). Można także blokować reklamy konkurencji.
Co warto podkreślić, w przeciwieństwie do konkurencyjnej usługi Google AdSense dla wyszukiwania, reklamy Site Search otwierają się w nowym oknie, więc użytkownicy nie opuszczają serwisu partnerskiego.
Wdrożenie wyszukiwarki Site Search odbywa się z poziomu panelu partnera Adkontekst w zakładce SiteSearch. Partner znajdzie tam skrypt wyszukiwarki, który należy wkleić w skrypt własnej wyszukiwarki. Zakładka dostępna będzie po ówczesnym zgłoszeniu chęci implementacji narzędzia.
Szczegóły na stronie: adkontekst.pl
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.