Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sieci reklamy kontekstowej Adkontekst oraz należąca do ARBOinteractive SmartContext podpisały umowę o współpracy. Na mocy porozumienia serwisy współpracujące z siecią SmartContext zyskują możliwość emisji reklam kilku tysięcy klientów Adkontekstu.

Zgodnie z porozumieniem w pierwszym etapie w sieci SmartContext wyemitowane zostaną reklamy śródtekstowe pochodzące z całej bazy Adkontekstu. Na witrynach współpracujących ze SmartContext reklamy będą prezentowane z zachowaniem brandingu tej sieci.

Reklamodawcy Adkontekstu zachowają pełną kontrolę nad miejscem emisji swoich reklam (zarówno na poziomie kategorii, jak i poszczególnych domen).

Wspólna inicjatywa pozwoliła zwiększyć zasięg oraz potencjał odsłonowy obu sieci – reklama intertekstowa emitowana na serwisach Adkontekst i ARBOinteractive umożliwia reklamodawcom dotarcie do ponad 11,5 milionów internautów.

SmartContext jest systemem reklamy intekstowej, działającej na zasadzie podkreślania słów kluczowych w tekście witryny – boks reklamowy pokazuje się po najechaniu kursorem na dane słowo.

Adkontekst jest to sieć reklamy kontekstowej emitowanej w wynikach wyszukiwania i na serwisach partnerskich. Sieć zarządzana jest wspólnie przez NetSprint.pl i Wirtualną Polskę.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Facebook dołącza do OpenID

Źródło: NetSprint