Sieć reklamowa AdKontekst, od sierpnia tego roku, będzie wyświetlała reklamy w serwisie Grono.net. Reklamy mają mieć formę klasycznych boksów oraz w postaci intertekstu - poinformowali przedstawiciele sieci reklamowej.
Współpraca AdKontekst z Gronem zakłada dokładną analizę zainteresowań użytkowników oraz prowadzonych przez nich dyskusji, w celu dopasowywania reklam do preferencji odbiorców. Dzięki temu reklamodawca ma otrzymać gwarancję efektywnego targetowania jego przekazu.
Reklamy będą emitowane zarówno w postaci klasycznych boksów kontekstowo dobieranych do tematyki gron oraz w postaci intertext, czyli reklamy kontekstowej emitowanej w treści artykułów lub postów na gronach dyskusyjnych w momencie najechania kursora na wyróżnione w tekście słowo.
Intertext będzie emitowany jako tekst lub jako tekst połączony z grafiką (Intertext Exclusive). Kolorystykę reklam zintegrowano z layoutem skórek, wybranych przez użytkowników serwisu. Jednocześnie wdrożony algorytm pozwala na dopasowywanie reklam bez konieczności gromadzenia prywatnych danych użytkowników.
Jak obiecuje Wojtek Sobczuk, współtwórca Grono.net, reklamy w serwisie mają być nieinwazyjne. Ponadto nie będzie już reklam wjeżdżających na stronę.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*