Netsprint uruchamia polski ekosystem reklamowy, który pozwala na dotarcie do ponad 24 mln internautów (97% zasięgu polskiego internetu). Nowa oferta firmy umożliwia precyzyjne targetowanie m.in. w oparciu o dane na temat użytkowników w najważniejszych kanałach digital marketingu i jest alternatywą dla reklamy w globalnych systemach.
Łączny zasięg należących do Netsprinta sieci reklamowych Adkontekst i ContentStream wynosi obecnie 97% polskiego internetu (dane Megapanel PBI/maj 2015). Emitując kampanie w ekosystemie reklamowym Netsprinta marketerzy mogą zatem dotrzeć do 24 milionów polskich internautów, a ich reklamy wyświetlane są w zarówno w największych serwisach polskiego internetu, m.in. WP, Onet, Gazeta.pl, Interia, Polska Press Grupa, Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita czy Edipresse, jak i na 2 tysiącach średnich i niszowych serwisów tematycznych.
Kampanie realizowane w ekosystemie Netsprinta są precyzyjnie targetowane w oparciu o dane na temat użytkowników, czyli audience targeting: cechy demograficzne (wiek, płeć, miejsce zamieszkania), a także ich zainteresowania, intencje zakupowe i zachowanie w sieci. Anonimowe dane zgromadzone są na platformie DMP Netsprint Audience, pod postacią profili marketingowych.
Wykorzystując dane reklamodawcy oraz te gromadzone przez platformę DMP Netsprinta umożliwiamy lepszą segmentację użytkowników, ale też dostosowywanie treści reklam do realnych intencji czy zainteresowań każdego z użytkowników internetu - tłumaczy Artur Banach. - Takie podejście umożliwia skuteczne zarządzanie kampaniami w wielu różnych kanałach - zaczynając od sieci kontekstowych i content marketingowych, poprzez reklamy display, a na mailingach czy mediach społecznościowych kończąc.
Klienci mogą również pogłębić wiedzę o swoich użytkownikach dzięki usłudze Audience Report, która przedstawia kompleksową charakterystykę profili osób odwiedzających serwis - kto z nich kupuje, a kto tylko odwiedza oraz jakie są ich zainteresowania.
Ekosystem Netsprinta rozszerzył również ofertę dla wydawców, którzy mogą zwiększać swoje zarobki dzięki najnowszym trendom marketingu internetowego: m.in. audience targetingowi, reklamie natywnej oraz rosnącemu znaczeniu reklamy mobilnej i systemów do zautomatyzowanej sprzedaży powierzchni reklamowej (programmatic).
Algorytm Netsprinta automatycznie analizuje reklamy z wielu źródeł (sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej oraz pochodzące z ekosystemu RTB) i wyświetla na serwisie wydawcy tę najbardziej dochodową. Dzięki temu wydawcy maksymalizują swoje przychody z każdej odsłony. Warto podkreślić, że Netsprint współpracuje z ponad 2000 reklamodawców (z czego ponad 60% jest pozyskanych bezpośrednio).
Dodatkowym źródłem przychodu wydawców może być także dostarczanie danych do platformy DMP Netsprint Audience. Dane o użytkownikach są anonimowe i pobierane zgodnie z prawem, bez gromadzenia danych osobowych i wrażliwych.
Autor: Olga Kamińska
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Polskie uczelnie otrzymają 35 mln złotych na systemy do walki z plagiatami
|
|
|
|
|
|