Wszystkich, którzy podobnie jak my mają problem z odzyskaniem pieniędzy od firmy
Dotpay prosimy o kontakt na
skupwierzytelnosci (at) gmail . com
Wydaje się, że bez szybkiego i skoordynowanego podjęcia działań prawnych
szanse na wydobycie kasy z tej firmy maleją
z każdym dniem.
dzisiaj dowiedziałem się, że mam zablokowane konto na dotpay'u (wypłata 3000zł) konto niby zablokowane za "całokształt" - na poczet ewentualnych roszczeń od klientów- tylko, że wszystko działało od ponad roku i nie wiem skąd niby po 12 miesiącach jakieś ewentualne roszczenia miałyby się wziąć..
Oj panie prezesie :) Jest pan głupi czy myśli pan, że my jesteśmy?
Jestem w posiadaniu potwierdzeń przelewów z dotpay na nasze firmowe konto i zlecenia przelewów opóźnione są o 14dni od terminowego zlecenia :) mało tego w systemie dotpay pokazane jest, że wypłata miała miejsce w 3dni.
Paweł?
A czy DotPay poinformował Ciebie o zamiarze zablokowania konta? Bo jeżeli nie, to jest to kolejna sytuacja w której DotPay naruszył bezwzględnie obowiązujące prawo (abstrahując zupełnie od zasadności blokady Twojego konta, bo to już zupełnie inny temat, niemniej i on wymaga wyjaśnienia).
No bo jeżeli NIE ZOSTAŁEŚ poinformowany o zamiarze zablokowania konta, to DotPay naruszył przepisy Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną.
Niemniej incydent ten powinieneś niezwłocznie zgłosić pisemnie, wraz z ze wszystkimi dowodami potwierdzającymi zgłaszane przez Ciebie zarzuty, do:
Narodowy Bank Polski
Departament Systemu Płatniczego
Wydział Nadzoru
ul. Świętokrzyska 11/21
00-919 Warszawa
Niezależnie od tego masz też wszelkie podstawy aby wytoczyć DotPay'owi pozew o zapłatę oraz pozew o odblokowanie bezprawnie zablokowanego konta na drodze cywilnej.
Odrębną sprawą wymagającą wyjaśnienia jest pytanie, czy możesz pozwać DotPay za utracone korzyści(z łac. lucrum cessans).
No, ale to już temat dla prawnika specjalizującego się w prawie nowych technologii. Mój prawnik zna już sprawę i... ciąg dalszy nastąpi. W całej tej sprawie oprócz postępowania przed NBP jak i na drodze cywilnej, niewykluczone jest także postawienie konkretnym osobom z DotPay'a zarzutów w oparciu o przepisy Kodeksu Karnego (choć pewności co do tego na tym etapie jeszcze nie ma, ale wiele wskazuje na to, że tak właśnie będzie).
Mądry Polak po szkodzie! Już od kilku tygodni rozważałam wyniesienie się z też j żenującej firmy. Teraz żałuję że zwglekałam tak długo!
Na pieniądzie czekam od 23.08. Na maile nie odpowiadają. Nie da się do nich dodzwonić. Cudem udało się dodzwonić wczoraj Pani w BUK radośnie oznajmiła że to nie onawykonuje przelewy ale przekaże do ksiegowości!
Szczyt tupetu.
Tak tego nie zostawię.
Piszcie jakie efekty Waszych działań.
Z biurem obsługi bez problemu się łączyłam-trwało to czasem max 1,5 minuty. Wtedy łączyła mnie z księgowością,która ani razu przez 3 dni nie odebrała . Tak więc wnerwione były panie z biura obsługi bo ciągle musiały odbierać i przełączać.Jedna powiedziała,że sama się tym zajmie. Miała napisać mi maila.Nie napisała więc drugiego dnia również telefony co chwilę. Aż zapytała czy to w mojej sprawie jej koleżanka miała coś załatwić. Miałam poczekać na lini.Zaczekałam.Dostałam informację,że zaraz przelew będzie zrobiony. Po kilku minutach na koncie dotpay zmienił się status na wykonany (z datą sprzed kilku dni) i najbliższą sesją miałam przelew na koncie.
Tak z ciekawości na duże pieniądze czekacie? Od dawna ?
Ja czekałam na 900 zł.Teraz jeszcze 100 zł ale mają czas na zrobienie do przyszłego tygodnia.
No proszę dostałam jedną z 3 zaległych wypłat. Najstarszą z 23 sierpnia otrzynałam na konto niech zerknę 13 września. Czyli dokładnie po 3 tygodniach! Oczywiście w panelu zarządzania Dotpay widnieje data przelewu 26 sierpnia! Szkoda że nie antydatowali sobie tego przelewu na rok 2005 lub poprzednie stulecie!
Ciekawe kiedy doczekam się dwóch następnych przelewów.
Do Wnerwiona. Uprzejmie proszę i błagam - o tym incydencie powiadom pisemnie (wraz załączonymi wydrukami z konta bankowego oraz z Panelu Klienta DotPay) i wyślij na adres:
Narodowy Bank Polski
Departament Systemu Płatniczego
Wydział Nadzoru
ul. Świętokrzyska 11/21
00-919 Warszawa
Inaczej nigdy DotPay nie zostanie przywołany do porządku! Dlatego tak ważne jest aby zgłaszać KAŻDY tego typu incydent na powyższy adres.