Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~natalia

    Na maila dostałam odpowiedz,że pieniądze dostanę w przyszłym tygodniu. Jeżeli ktoś z Was też ma problem z wypłatą i czuje się oszukany proszę o kontakt-złożymy zbiorowo do prokuratury.

    25-08-2011, 17:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Jerzy

    Wszystkich, którzy podobnie jak my mają problem z odzyskaniem pieniędzy od firmy
    Dotpay prosimy o kontakt na
    skupwierzytelnosci (at) gmail . com
    Wydaje się, że bez szybkiego i skoordynowanego podjęcia działań prawnych
    szanse na wydobycie kasy z tej firmy maleją
    z każdym dniem.


    29-08-2011, 17:24

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Paweł

    dzisiaj dowiedziałem się, że mam zablokowane konto na dotpay'u (wypłata 3000zł) konto niby zablokowane za "całokształt" - na poczet ewentualnych roszczeń od klientów- tylko, że wszystko działało od ponad roku i nie wiem skąd niby po 12 miesiącach jakieś ewentualne roszczenia miałyby się wziąć..

    02-09-2011, 15:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~sklep internetowy

    Oj panie prezesie :) Jest pan głupi czy myśli pan, że my jesteśmy?
    Jestem w posiadaniu potwierdzeń przelewów z dotpay na nasze firmowe konto i zlecenia przelewów opóźnione są o 14dni od terminowego zlecenia :) mało tego w systemie dotpay pokazane jest, że wypłata miała miejsce w 3dni.

    02-09-2011, 20:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~natalia

    ja w końcu dostałam pieniądze ale data to ostatni 10 dzień roboczy. To jest fałszowanie dat !!!! Zresztą jako potwierdzenie mam e-maile po tym terminie wg których wypłata miała być pod koniec sierpnia...

    03-09-2011, 18:00

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Komentator

    Paweł?

    A czy DotPay poinformował Ciebie o zamiarze zablokowania konta? Bo jeżeli nie, to jest to kolejna sytuacja w której DotPay naruszył bezwzględnie obowiązujące prawo (abstrahując zupełnie od zasadności blokady Twojego konta, bo to już zupełnie inny temat, niemniej i on wymaga wyjaśnienia).

    No bo jeżeli NIE ZOSTAŁEŚ poinformowany o zamiarze zablokowania konta, to DotPay naruszył przepisy Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną.

    Niemniej incydent ten powinieneś niezwłocznie zgłosić pisemnie, wraz z ze wszystkimi dowodami potwierdzającymi zgłaszane przez Ciebie zarzuty, do:

    Narodowy Bank Polski
    Departament Systemu Płatniczego
    Wydział Nadzoru
    ul. Świętokrzyska 11/21
    00-919 Warszawa

    Niezależnie od tego masz też wszelkie podstawy aby wytoczyć DotPay'owi pozew o zapłatę oraz pozew o odblokowanie bezprawnie zablokowanego konta na drodze cywilnej.
    Odrębną sprawą wymagającą wyjaśnienia jest pytanie, czy możesz pozwać DotPay za utracone korzyści(z łac. lucrum cessans).

    No, ale to już temat dla prawnika specjalizującego się w prawie nowych technologii. Mój prawnik zna już sprawę i... ciąg dalszy nastąpi. W całej tej sprawie oprócz postępowania przed NBP jak i na drodze cywilnej, niewykluczone jest także postawienie konkretnym osobom z DotPay'a zarzutów w oparciu o przepisy Kodeksu Karnego (choć pewności co do tego na tym etapie jeszcze nie ma, ale wiele wskazuje na to, że tak właśnie będzie).

    06-09-2011, 19:43

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Komentator

    Jeszcze jedno - blokada Twojego konta bez wcześniejszego powiadomienia o zamiarze jego zablokowania jest zgodna z prawem jeżeli blokada miała miejsce na skutek tzw. urzędowego zawiadomienia (tj. z policji, sądu lub prokuratury).

    07-09-2011, 09:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kryczytneoko

    Mądry Polak po szkodzie! Już od kilku tygodni rozważałam wyniesienie się z też j żenującej firmy. Teraz żałuję że zwglekałam tak długo!

    Na pieniądzie czekam od 23.08. Na maile nie odpowiadają. Nie da się do nich dodzwonić. Cudem udało się dodzwonić wczoraj Pani w BUK radośnie oznajmiła że to nie onawykonuje przelewy ale przekaże do ksiegowości!

    Szczyt tupetu.
    Tak tego nie zostawię.
    Piszcie jakie efekty Waszych działań.

    08-09-2011, 15:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~natalia

    Dzwoniłam co 5-10 minut prosząc o połączenie z księgowością. W końcu chyba się wnerwili bo po kolejnym telefonie od razu zrobili przelew. Teraz czekam jeszcze na 100 zł .
    powodzenia wszystkim życzę

    08-09-2011, 17:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~wnerwiona

    DODZWONIĆ SIĘ DO NICH NE DA!
    Na wszystkue numery wewnętrzne ta sama śpiewka że konsultanci są zajęci! Ta firma to już szczyt wszystkiego.

    09-09-2011, 12:24

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~wnerwiona

    Oto taktyka Dotpaya: miła Pani w biurze obługi klienta ()szok że się udalo dodzwonić!) łączy mnie z księgowością. W księgowości NIKT NIE ODBIERA TELEFONU nie da sie wrócić do miłej Pani z BOK koniec połączenia. Próbuj dalej.

    09-09-2011, 12:47

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~natalia

    Z biurem obsługi bez problemu się łączyłam-trwało to czasem max 1,5 minuty. Wtedy łączyła mnie z księgowością,która ani razu przez 3 dni nie odebrała . Tak więc wnerwione były panie z biura obsługi bo ciągle musiały odbierać i przełączać.Jedna powiedziała,że sama się tym zajmie. Miała napisać mi maila.Nie napisała więc drugiego dnia również telefony co chwilę. Aż zapytała czy to w mojej sprawie jej koleżanka miała coś załatwić. Miałam poczekać na lini.Zaczekałam.Dostałam informację,że zaraz przelew będzie zrobiony. Po kilku minutach na koncie dotpay zmienił się status na wykonany (z datą sprzed kilku dni) i najbliższą sesją miałam przelew na koncie.
    Tak z ciekawości na duże pieniądze czekacie? Od dawna ?
    Ja czekałam na 900 zł.Teraz jeszcze 100 zł ale mają czas na zrobienie do przyszłego tygodnia.

    10-09-2011, 11:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~wnerwiona

    No proszę dostałam jedną z 3 zaległych wypłat. Najstarszą z 23 sierpnia otrzynałam na konto niech zerknę 13 września. Czyli dokładnie po 3 tygodniach! Oczywiście w panelu zarządzania Dotpay widnieje data przelewu 26 sierpnia! Szkoda że nie antydatowali sobie tego przelewu na rok 2005 lub poprzednie stulecie!

    Ciekawe kiedy doczekam się dwóch następnych przelewów.

    15-09-2011, 12:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Natalia

    Moje 100 zł powinno być wczoraj. Napisałam wieczorem e-mail i teraz widzę ,że status : wykonana więc dziś powinien być przelew.Tak więc wszystko już mam wypłacone i koniec.Nigdy więcej Dotpay,nigdy

    15-09-2011, 14:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Komentator

    Do Wnerwiona. Uprzejmie proszę i błagam - o tym incydencie powiadom pisemnie (wraz załączonymi wydrukami z konta bankowego oraz z Panelu Klienta DotPay) i wyślij na adres:

    Narodowy Bank Polski
    Departament Systemu Płatniczego
    Wydział Nadzoru
    ul. Świętokrzyska 11/21
    00-919 Warszawa

    Inaczej nigdy DotPay nie zostanie przywołany do porządku! Dlatego tak ważne jest aby zgłaszać KAŻDY tego typu incydent na powyższy adres.

    16-09-2011, 10:43

    Odpowiedz
    odpowiedz
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)