Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~DCZ

    Trafiłem na ten wątek przypadkiem, prowadzę firmę i w umowie mam że mają 7dem dni na wypłatę kasy z PREMIUM SMS na podstawie wystawionej FV. - 7dem dni od otrzymania dziś mija właśnie 7dmy dzień do wypłaty mają mi 1010zł, w sumie mnie trochę nastraszyliście ale czekać będę cierpliwie do wtorku następnie windykacja...

    14-10-2011, 18:52

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Mirek

    Dla nas Dotpay.pl jest dłużny już ok 100 tys zł (kilkanaście tygodni zaległych wypłat). Wielokrotne telefony i szablonowe rozmowy nic nie dały. Obiecują że zwrócą do końca miesiąca i tak cały czas.
    Sprawa idzie do prokuratury. Nie będziemy dalej czekać.

    15-10-2011, 12:38

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Sajma

    DCZ, 7 dni roboczych. Mam nadzieję, że Premium SMS przynajmniej będą wypłacane, bo to nasz główny dochód.

    16-10-2011, 11:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~DCZ

    Sajma - Do wtorku czekam cierpliwie mam już nawet firmę windykacyjna załatwioną w razie problemów

    16-10-2011, 19:38

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Marjan

    @Tomasz - nie chce Cie straszyc, ale ja na twoim miejscu nie liczylbym na to, ze te pieniadze dostaniesz jeszcze w tym roku. O ile w ogole je dostaniesz...

    17-10-2011, 14:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Poszkodowany

    Tez czekam na kilkadziesiat tysiecy. Dzwonie co dwa dni i czasem uda mi sie wyplacic pareset zlotych, ale to kropla w morzu potrzeb bo nie mam juz czym placic za towar.
    Nie wiem jak wam, ale mi caly czas sugeruja zebym zalozyl nowe konto na Dotpay SA, co podobno przyspieszy wyplaty.

    17-10-2011, 15:53

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Podejrzany Dotpay

    Ja też czekam. Na jedną (zleconą, jak najbardziej) płatność 6 tygodni.

    17-10-2011, 20:56

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~rainer

    I właśnie strona dotpay nie dziala!

    17-10-2011, 23:18

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Agata

    Czy właśnie zbankrutowali, czy takie przerwy zdarzają się często?

    17-10-2011, 23:41

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Agata

    Na Facebooku własnie wyłączyli niepozytywne komentarze!
    Drogi Dzienniku bardzo Cię prosimy o ponowną interwencję!

    17-10-2011, 23:58

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Marcel

    Chyba warto zacząć czytać hasło "pozew zbiorowy", bo sprawa zaczyna wyglądać coraz bardziej podejrzanie.

    18-10-2011, 00:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kamil
    [w odpowiedzi dla: ~zoom]

    Nooo to robi się ciekawie, kto mieszka w Krakowie?

    18-10-2011, 00:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Marek Chojecki

    Witam. Dorzucę swoje trzy grosze. Pracuję w firmie, która wszystkie swoje internetowe usługi powiązała z płatnościami DotPay. W tej chwili DotPay jest nam winny ok. 15 tys. zł. Na infolinię dzwoniłem dwa razy. Za pierwszym razem miły kobiecy głos zapewnił mnie, że firma przeprowadza restrukturyzację działu księgowego a złożona przeze mnie reklamacja trafi do "tymczasowej księgowości w trybie pilnym". Nie zdążyłem się nacieszyć rzeczonym "trybem pilnym" i "priorytetowym rozpatrzeniem skargi" gdy uświadomiłem sobie, że pani z infolinii NIE ZNA MOICH DANYCH. Nie wie jak mam na imię, jaką firmę reprezentuję itp. itd.! Jestem pewien, że tych danych po prostu nie podałem w trakcie rozmowy a kobiecy głos wyrecytował gotowca dla wkurzonych klientów! Za drugim razem inny kobiecy głos zapewnił, że DotPay przeleje dłużną kwotę w ciągu maksymalnie 2 tygodni. Za trzecim razem nikt nie odebrał telefonu. Na facebook'owym profilu firmy napisałem co i jak - komentarz został zablokowany. W dniu dzisiejszym znikła również strona dotpay.pl. Prawdopodobnie firma zbankrutowała (jak inaczej wyjaśnić takie zachowanie?) Czy ktoś zapisał sobie numer telefonu na ichnią infolinię? Jeśli tak to czy mógłby sprawdzić dostępność telefonu (może też wyłączyli?)

    18-10-2011, 00:21

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Marek Chojecki

    Aha. O jednej kwestii zapomniałem. Czy nie jest przypadkiem tak, że firma DotPay jest oficjalnie zarejestrowana na terenie Wielkiej Brytanii a w Polsce mieści się jedynie jedno z ich biur? Jestem prawie pewien, że tak (wydruk umowy i regulaminu sprawdzę rano w firmie) Jeśli pamięć mnie nie myli to DotPay nie podpada w pełni pod regulacje polskiego prawa a NBP nie sprawuje nad nim kontroli takiej, jak nad analogicznymi firmami polskimi (oto również zapytam prawnika). Jeśli rzeczywiście zbankrutowali to na odzyskanie pieniędzy prawdopodobnie nie ma co liczyć...

    18-10-2011, 00:26

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Marcel

    Telefon do infolinii: 126882600. Jeszcze działa ale zobaczymy jutro rano.
    Marku, mi mówiono to samo - także miałem tryb pilny, że lada chwila będzie wypłata itd...

    18-10-2011, 00:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)