Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

trendy

  • Kobiety i mężczyźni w internecie - co nas różni


    © fotosipsak - istockphoto.com
    Mężczyźni w internecie spędzają najwięcej czasu na szukaniu informacji, podczas gdy kobiety wolą go poświęcić na podtrzymywanie internetowych znajomości. Nie tylko sam rodzaj aktywności, ale również ocena negatywnych zjawisk w sieci jest zależna od płci - pokazują wyniki badań "Mądry Internet", wykonane na zlecenie Netii.  więcej
    20-08-2009, 20:50, dk, Lifestyle
  • Konsumeryzacja IT? Z czym to się je?


    ©istockphoto.com/Lastsax
    Na przykładzie iPhone'a 3G, który trafił wczoraj do rąk konsumentów, można idealnie ukazać czym jest "konsumeryzacja" technologii informatycznych (IT consumerization). Termin ten od kilku lat robi karierę na zachodzie i chyba dość zgrabnie ukazuje zmianę, jaka zachodzi w obszarze upowszechniania się nowych technologii.  więcej
    12-07-2008, 09:08, Marcin Maj, Pieniądze
  • Koniec albumu CD coraz bliżej

    Niemal co drugi amerykański nastolatek nie zakupił w zeszłym roku żadnej muzyki na płycie CD - wynika z raportu przedstawionego przez tamtejszą firmę badawczą NPD Group.  więcej
    28-02-2008, 23:50, Rafał Spaleniak, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)