Rynek urządzeń mobilnych wygląda inaczej w każdej części świata. Jak się okazuje, wciąż nie najchętniej sięgamy po telefony, by skorzystać z mediów internetowych.
reklama
Choć tradycyjne przeglądanie internetu z poziomu komputera staje się coraz mniej popularne na rzecz urządzeń takich, jak tablety czy smartfony, zanim odtrąbimy śmierć standardowych pecetów minie jeszcze trochę czasu.
Według raportu comScore zaledwie 36 proc. Amerykanów przeglądało sieć ze swojego urządzenia przenośnego w grudniu 2010 roku. W tym samym czasie Europejczycy osiągnęli jeszcze gorsze wyniki na poziomie 29 proc. Trend jest jednak wyraźnie wzrostowy i z każdym rokiem liczba takich użytkowników powiększa się o 7-9 punktów procentowych.
W rankingu bardzo pozytywnie wyróżniają się Japończycy, którzy są pod tym względem daleko z przodu przed Europą i Stanami Zjednoczonymi. Ponad 75 proc. z nich w ostatnim miesiącu 2010 roku skorzystało z internetowych mediów za pośrednictwem przenośnego urządzenia. Wlicza się w to między innymi użycie przeglądarki internetowej, pobranie aplikacji bądź innego rodzaju treści.
W raporcie nie mogło także zabraknąć informacji na temat niezwykle popularnych ostatnio serwisów społecznościowych. Liczba użytkowników, którzy choć raz w ciągu miesiąca zalogowali się do takich stron ze swojego urządzenia przenośnego, wzrosła w stosunku do wcześniejszego roku o 56 proc. do 58 milionów tylko w samych Stanach Zjednoczonych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|