sprzedaż online

  • Dlaczego nikt nie kupuje mojej marki?


    Tima Miroshnichenko
    Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma  zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy i kręty, to sam początek, kiedy to o istnieniu firmy wie głównie brand manager. Jak trudno jest odnieść sukces, może świadczyć fakt, że przeciętny konsument potrafi wymienić z nazwy jedynie kilkanaście marek. Pytanie zatem brzmi – co zrobić, aby się w tym gronie znaleźć?  więcej
    23-09-2021, 10:30, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Social media w e-commerce - jak sprawić, by sprzedawały?

    28 lipca kolejne spotkanie biznesowe MeetCommerce dla osób sprzedających swoje produkty lub usługi w internecie, mających zamiar pracować w tym obszarze lub dopiero planujących rozpocząć sprzedaż przez internet. Tematem przewodnim tej edycji będzie obecność firm w serwisach społecznościowych.  więcej
    21-07-2015, 00:11, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
RSS