Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SEO

  • Dlaczego warto inwestować w audyt SEO dla swojej strony internetowej?

    ​Audyt SEO to kluczowy krok w poprawie widoczności Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Dzięki szczegółowej analizie technicznych aspektów strony, takich jak optymalizacja treści, struktura URL czy wydajność, audyt pozwala zidentyfikować i naprawić błędy, które mogą ograniczać Twój ruch organiczny. W artykule omówimy, jak przeprowadzenie profesjonalnego audytu SEO może nie tylko zwiększyć pozycję Twojej strony w wynikach Google, ale także poprawić doświadczenie użytkowników (UX), co ostatecznie prowadzi do większego zaangażowania i wyższych konwersji. Regularne audyty to inwestycja, która pomaga firmom nie tylko reagować na zmieniające się trendy w SEO, ale również utrzymać przewagę nad konkurencją.  więcej
    09-10-2024, 17:31, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Pozycjonowanie sklepu - jak zwiększyć widoczność swojej oferty w wyszukiwarce?


    DALL-E
    W dzisiejszych czasach, kiedy coraz więcej osób korzysta z wyszukiwarki Google w celu znalezienia produktów lub usług, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowym elementem marketingu online. Dzięki dobremu pozycjonowaniu można zwiększyć widoczność swojej oferty w wyszukiwarce i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów.  więcej
    20-03-2024, 19:41, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • W jaki sposób pozycjonowanie lokalne może pomóc osiągnąć Tobie sukces?


    Pexels
    W dobie cyfrowej transformacji, gdy internet staje się podstawowym narzędziem wyszukiwania informacji o produktach i usługach, skuteczne wyróżnienie się wśród lokalnej konkurencji jest niezbędne dla każdego przedsiębiorcy. Jako właściciel Gregor Media, agencji marketingowej z głębokim zakorzenieniem w Chojnicach i okolicach, zdaję sobie sprawę z wyzwań, przed którymi stają lokalne firmy w dobie globalizacji i cyfryzacji. Pozycjonowanie lokalne to klucz do otwarcia drzwi do sukcesu w tej nowej rzeczywistości - strategia, która może nie tylko zwiększyć widoczność Twojej firmy w wyszukiwarkach, ale także realnie przyczynić się do zwiększenia sprzedaży, budowania silnej marki i ugruntowania pozycji w lokalnej społeczności.  więcej
    18-03-2024, 11:21, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Odkryj potencjał PBN-ów i potęgę outreachu, nowego sposobu pozyskiwania linków


    Drazen Zigic
    Masz pytania związane z PBN-ami, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi? Już 6 marca będziesz mogła/mógł zadać je aż 4 ekspertom SEO podczas webinaru „Ten o PBN-ach". Natomiast za 3 tygodnie webinar poświęcony działaniom outreachowym.  więcej
    05-03-2024, 11:41, pressroom , Pieniądze
  • Gartner: Do 2026 roku wyszukiwarkom internetowym ma ubyć aż 25 proc. użytkowników


    DALL-E
    Przestaniemy wyszukiwać w tradycyjny sposób? Nie, ale na pewno to AI i nasze z nią rozmowy będą czymś na porządku dziennym. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych, którzy w swoich działaniach wykorzystują najpopularniejsze wyszukiwarki na potęgę?  więcej
    26-02-2024, 13:11, _, Technologie
  • Katalogi stron www. Zrozumienie i wykorzystanie w 2024

    Czy wiesz, co to są katalogi stron internetowych i jaką rolę odgrywają w dzisiejszym świecie SEO? Odkryj tajemnice katalogów stron: ich definicję, funkcje, i znaczenie w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Przeczytaj, jak skutecznie wykorzystać te narzędzia do zwiększenia widoczności Twojej strony w sieci w 2024 roku.  więcej
    30-12-2023, 15:02, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Metody SEO pozwalające zoptymalizować Twoją witrynę i poprawić jej pozycję w Google

    W dzisiejszej epoce cyfrowej obecność w Internecie nie wystarczy; Ważne jest, aby Twoja witryna była zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek.  więcej
    28-10-2023, 11:33, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Pozycjonowanie w stolicy: Dlaczego warszawskie firmy powinny inwestować w SEO?

    W dobie cyfryzacji oraz wzrastającej konkurencji w sektorach rynkowych, zauważalna obecność w sieci staje się niezbędna. Warszawa, będąca sercem Polski pod wieloma względami, wymaga specyficznego podejścia w zakresie pozycjonowania stron internetowych.  więcej
    05-09-2023, 14:03, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Agencja SEO


    Pixabay
    Agencje SEO odgrywają kluczową rolę w dzisiejszym świecie cyfrowym, pomagając firmom w zwiększeniu widoczności online i osiąganiu wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.  więcej
    28-08-2023, 11:08, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • 10 lat w SEO i content marketingu - to dużo czy mało? Odpowiadają eksperci WhitePress


    rawpixel.com
    Przy okazji 10-lecia WhitePress, eksperci Joanna Godzic, Tomasz Biegun i Dominik Fajferek, podzielili się swoim spojrzeniem na branżę z perspektywy minionej dekady. Jakie działania SEO straciły na znaczeniu? Które z dotychczas stosowanych praktyk content marketingowych przestały się sprawdzać? W jaki sposób algorytmy Google na nowo zdefiniowały SEO i content marketing? O tym w artykule.  więcej
    09-08-2023, 10:06, pressroom , Pieniądze
  • Lokalne Pozycjonowanie we Wrocławiu: Twoja Ścieżka do Sukcesu w Sieci


    shutterstock
    W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, lokalna obecność online może być kluczem do sukcesu Twojego biznesu. Pozycjonowanie stron we Wrocławiu oferuje unikalne możliwości, aby wyróżnić się wśród konkurencji. W poniższym artykule dowiesz się, jak skuteczne strategie SEO mogą przyspieszyć Twój rozwój na lokalnym rynku.  więcej
    08-08-2023, 12:30, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Google Ads a pozycjonowanie: różnice i podobieństwa


    shutterstock
    Strona internetowa lub sklep e-commerce muszą działać bezawaryjnie i być przyjazne dla użytkownika. Ważne także, by były widoczne w sieci. Ale, jak zwiększyć widoczność witryny i dotrzeć do potencjalnych klientów? Z pomocą przychodzą dwie formy promocji o różnym charakterze ‒ Google Ads i SEO. Jakie różnice i podobieństwa występują między reklamą płatną i pozycjonowaniem?  więcej
    27-07-2023, 08:09, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • SEO bez konsultacji - czy warto ryzykować?


    shutterstock
    SEO, czyli optymalizacja witryn internetowych pod wyszukiwarki, jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na zdobycie ruchu na stronie. Zwiększenie ruchu to szansa na wyższe wskaźniki konwersji i sprzedaż.  więcej
    26-05-2023, 10:11, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Zalety prowadzenia działań SEO dla strony internetowej w Niemczech

    Polskie firmy działające w sektorze handlu e-commerce, chcąc utorować sobie drogę do zachodnich rynków i ich zamożnych konsumentów, często celują w strategię rozszerzania swojej działalności na rynek niemiecki. Niemcy – jako jeden z najważniejszych partnerów gospodarczych Polski – okazują się być kierunkiem atrakcyjnym nie tylko pod kątem możliwości nabywczych tamtejszych klientów, ale również ze względu na pozytywne trendy widoczne w danych z ostatnich lat, które pokazują, jak aktualnie prezentuje się sytuacja rynku e-commerce za Odrą i jakie możliwości czekają na jego nowych graczy.  więcej
    12-04-2023, 10:00, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • SXO jako synergia SEO i UX - podstawowe informacje

    Aktualnie, aby strona internetowa została uznana za wartościową zarówno przez algorytmy Google, jak i przez realnych użytkowników, konieczne jest zadbanie nie tylko o SEO (ang. Search Engine Optimization), ale również o doświadczenie użytkownika, czyli User Experience. W tym artykule wskażemy Ci, dlaczego synergia SEO oraz UX jest tak istotna.  więcej
    08-02-2023, 11:41, Artykuł poradnikowy,
  • Pozycjonowanie - dlaczego warto zdecydować się na tę usługę?

    Świat wirtualny jest obecnie bardzo ważny - konsumpcja w dużej mierze przeniosła się do Internetu. Klienci bardzo chętnie dokonują zakupów w sieci i dotyczy to niemal każdej branży, począwszy od spożywczej, poprzez ubrania, buty, elektronikę i wiele innych. Każda firma, która obecnie chce mieć znaczenie, powinna posiadać swoją stronę internetową i ją dobrze reklamować. Jak można to zrobić?  więcej
    23-12-2022, 09:30, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Jak pozycjonować stronę firmową w Google? Poradnik dla początkujących w 7 krokach


    elements.envato.com
    Pozycjonowanie strony internetowej, czyli promowanie jej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google to popularny sposób na poszerzenie grona potencjalnych klientów. Nie powinno zatem dziwić, że coraz chętniej sięgają po to rozwiązanie nie tylko duże korporacje i powszechnie znane marki, ale też małe przedsiębiorstwa i lokalni dostawcy usług. O ile te pierwsze mogą sobie pozwolić na spore wydatki na ten cel i przeznaczyć na niego osobne budżety, wiele mniejszych firm decyduje się na samodzielne pozycjonowanie. Właśnie dla nich stworzyliśmy ten poradnik, w którym zawarliśmy 7 kroków do osiągnięcia wymiernych rezultatów w samodzielnym promowaniu strony WWW.  więcej
    14-12-2022, 10:41, Artykuł poradnikowy,
  • Jak odebrać stronę internetową od agencji interaktywnej i jak sprawdzić parametry techniczne?

    Tworząc stronę internetową warto zwrócić uwagę na jej bezpieczeństwo oraz optymalizację jej parametrów technicznych. Poprawnie wykonana i wdrożona strona internetowa w Wordpress powinna osiągać bardzo dobre rezultaty optymalizacji technicznej oraz SEO. Częstym problemem stron na Wordpress są buildery lub kreatory stron internetowych.  więcej
    05-12-2022, 14:32, Artykuł poradnikowy,
  • Czy wygląd strony ma znaczenie dla pozycjonowania?

    Wielu osobom temat pozycjonowania wydaje się bardzo tajemniczy. Niewątpliwie nawet dla fachowców wiele rzeczy pozostaje niejasnych. Czynniki decydujące o pozycji strony w wynikach wyszukiwań są znane tylko częściowo. Resztę trzeba odgadywać metodą prób i błędów oraz stałej obserwacji. Jak jest z wyglądem strony? Czy pozycjonowanie w Katowicach bądź dowolnym innym mieście polega również na poprawie estetyki witryny?  więcej
    22-11-2022, 09:23, Artykuł poradnikowy,
  • Czy social media wpływa na pozycjonowanie?

    Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Co więcej, nawet zdania poszczególnych pozycjonerów bywają w tej kwestii podzielone. Faktycznie, Google traktuje linki z mediów społecznościowych nieco inaczej nic pochodzące z innych stron. Nie znaczy to jednak, że należy całkiem z nich zrezygnować. Sprawdź dlaczego.
      więcej
    12-10-2022, 09:57, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)