Mimo dalszego wzrostu na rynku reklamy w wyszukiwarkach Google wprowadza zmiany. Wszystko po to, by oferta firmy była atrakcyjniejsza zarówno dla reklamodawców, jak i klientów. więcej
AdTotal dołączyła do swojego portfolio powierzchnię reklamową z serwisów internetowych Orange. Reklamy będą emitowane przez MMS, SMS oraz na stronach mobilnych Orange World. więcej
Coraz więcej firm jest zainteresowanych SMS-owymi kampaniami - wynika z badania amerykańskiego magazynu branży marketingowej PROMO. Pomimo że nie jest to efektowna reklama, jej efektywność jest imponująca, twierdzą eksperci. więcej
Platformę reklamy mobilnej, która umożliwia targetowanie behawioralne i psychograficzne, uruchomiła Grupa One-2-One wspólnie z Biurem Reklamy Telewizji Polskiej. Współpraca z TVP ma pozwolić na szybkie rozbudowanie bazy odbiorców reklam. więcej
Połowa osób, które otrzymały na swój telefon komórkowy reklamę, odpowiedziała na nią - wynika z badań firmy Nielsen. Zdaniem analityków oznacza to, że rośnie akceptacja dla tego sposobu promocji produktów i usług. więcej
Jedna czwarta amerykańskich użytkowników telefonów komórkowych w ciągu ostatnich trzydziestu dni spotkała się z reklamami w swojej komórce - wynika z ankiety. więcej
Operator sieci Plus przedstawił pod koniec ubiegłego roku założenia strategii Polkomtel S.A. na lata 2008-2012. Firma zamierza walczyć o pozycję lidera na rynku telefonii komórkowej głównie poprzez wysoką jakość obsługi klientów, ale również nowoczesną ofertą usług i wdrażaniem najnowszych technologii. więcej