Platformę reklamy mobilnej, która umożliwia targetowanie behawioralne i psychograficzne, uruchomiła Grupa One-2-One wspólnie z Biurem Reklamy Telewizji Polskiej. Współpraca z TVP ma pozwolić na szybkie rozbudowanie bazy odbiorców reklam.
Nowa platforma nosi nazwę Mobile Advertising Platform (MAP) i ma umożliwiać dotarcie do bardzo ściśle wyselekcjonowanych grup odbiorców. Dzięki MAP marketerzy będą mogli dotrzeć do konsumentów przy pomocy telefonu komórkowego, wykorzystując m.in. profilowanie i targetowanie baz danych, knowledge retrieval system, panele komunikacyjne oraz narzędzia do wysyłek kampanii typu push SMS/MMS/WAP.
Jak tłumaczy Artur Rutkowski z Biura Reklamy TVP S.A., Telewizja Polska codziennie prowadzi kilkanaście aktywności, w których widzowie uczestniczą, wykorzystując swój telefon komórkowy. Dzięki temu co miesiąc można poszerzać bazę o kilkadziesiąt tysięcy rekordów. Platforma przygotowana przez One-2-One pozwoli wykorzystać te dane w celach reklamowych.
Grupa One-2-One zapewnia, że przedsięwzięcie jest dobrze zabezpieczone od strony formalno-prawnej. Przygotowując założenia MAP, korzystano z doradztwa i opinii prawnych Grzegorza Sibigi z Polskiej Akademii Nauk. Jest on uważany za eksperta w zakresie prawnych zagadnień dostępu do informacji, ochrony danych osobowych oraz świadczenia usług drogą elektroniczną.
W niedalekiej przyszłości projekt zostanie zaoferowany innym partnerom medialnym współpracującym z Grupą One-2-One oraz nowym klientom. Współpraca z TVP ma umożliwić dalszą rozbudowę baz i ulepszenie targetowania.
Projekt w grudniu 2008 roku otrzymał dofinansowanie z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, realizującego założenia odnowionej w 2005 Strategii Lizbońskiej. Spółka dostanie w 2009 roku prawie milion złotych wsparcia na prace nad unikatową koncepcją platformy reklamy mobilnej. Umowa podpisana została z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|